Gubitak snage na 3.000 okretaja, 1.6 16v

Larry

Member
Zdravo svima,

prošvrljao sam po temama i čini mi se da je netko nešto slično pisao nedavno, no ne mogu pronaći opet.

Uglavnom, riječ je o 1.6 16v (2006. godina), a u nedjelju mi se to naglo počelo dešavati - krenem ubrzavati i ravno na 3.000 okretaja padne snaga i onda na oko 4.000 okretaja opet dobije natrag snagu. Da je riječ od dizelašu to bih točno mogao opisati kao da se na 3.000 okretaja odjednom ugasi turbina i na 4.000 upali. Ali nije dizelaš :)

S obzirom da imam plin probao sam i s plinom i benzinom i u oba slučaja se identičan problem javlja. Također ista stvar i s ugašenom i upaljenom klimom, dakle, nije niti da ga kompresor klime 'proguta'.

Da li je itko imao isti problem pa je upoznat s time?
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ne znam ti pomoći, ali interesantan problem za benzinca. Vjerojatno bi moglo biti nešto trivijalno. S obzirom da imamo isti motor i godište, nastavit ću sa zanimanjem pratit temu.
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Koncentriraj se (ili majstor, al on će znat i sam) na sustav paljenja ili napajanja goriva. Vrlo vjerovatno se tu skriva uzrok, no za točnu detekciju treba zaprljati ruke
 

dinko1981

Well-known member
Sustav goriva odmah moze izbacit jer ima plin koji je po tom pitanju zaseban sustav a ima identicne probleme
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Zdravo svima,

prošvrljao sam po temama i čini mi se da je netko nešto slično pisao nedavno, no ne mogu pronaći opet.

Uglavnom, riječ je o 1.6 16v (2006. godina), a u nedjelju mi se to naglo počelo dešavati - krenem ubrzavati i ravno na 3.000 okretaja padne snaga i onda na oko 4.000 okretaja opet dobije natrag snagu. Da je riječ od dizelašu to bih točno mogao opisati kao da se na 3.000 okretaja odjednom ugasi turbina i na 4.000 upali. Ali nije dizelaš :)

S obzirom da imam plin probao sam i s plinom i benzinom i u oba slučaja se identičan problem javlja. Također ista stvar i s ugašenom i upaljenom klimom, dakle, nije niti da ga kompresor klime 'proguta'.

Da li je itko imao isti problem pa je upoznat s time?
Koliko ti je katalizator star? Možda baš na 3.000 nabije povratni tlak i guši ga.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Meni je isto napamet palo da ekologija zeza, jer je i na benzinu i na plinu isto. Al nikad mi ne bi sinulo za katalizator. Ima logike.
 

dinko1981

Well-known member
Kad je meni otisao katalizator (raspao se) motor je bio mlitav u svim okretajima ali to nemora biti pravilo
 

Larry

Member
Koliko ti je katalizator star? Možda baš na 3.000 nabije povratni tlak i guši ga.
Iskreno, ne znam da li je mijenjan ikad, a auto je sad na 180.000 km.

btw, primjetih i zadnjih dana da nekad okej potegne, nekad se osjeti pad snage, ali ako padne snaga onda je svki put ravno na 3.000 okretaja. Zanimljivo je da na cca 4.000 potegne bolesno dobro.
 

Mirage

Well-known member
Jesi proba lambdu ištekat pa bez nje vidjeti razliku.

Original katalizator ako nije imao neki problema treba odraditi duplu kilometražu.
 

Larry

Member
Jesi proba lambdu ištekat pa bez nje vidjeti razliku.

Original katalizator ako nije imao neki problema treba odraditi duplu kilometražu.
Iskreno nisam jer ne znam gdje je točno i kako ištekat, ali svakako ću to slijedeće isprobat :D
 

ivek

Member
Ista stvar se kod mene dešavala. Budući da imam dijagnostiku za plin sam sam pogledao mape i bile su katastrofa. Zbog čega ne znam, ali su se pojavili neki čudni parametri. Da skratim priču, obrisane oba dvije mape (benzinska i plinska), ponovno snimio prvo benzinsku i zatim plinsku i nakon toga je sve u redu. Dakle savjet, otići kod majstora za plin da pogleda mape ubrizgavanja.
 

szahtila

Well-known member
Ista stvar se kod mene dešavala. Budući da imam dijagnostiku za plin sam sam pogledao mape i bile su katastrofa. Zbog čega ne znam, ali su se pojavili neki čudni parametri. Da skratim priču, obrisane oba dvije mape (benzinska i plinska), ponovno snimio prvo benzinsku i zatim plinsku i nakon toga je sve u redu. Dakle savjet, otići kod majstora za plin da pogleda mape ubrizgavanja.
Kako je obrisao benzinsku mapu i iz kojeg ECU-a, benzinskog ili plinskog. Iz benzinskog je nije sigurno izbrisao, mogao ju je samo resetirati na tvorničke vrijednosti
 

ivek

Member
Kako je obrisao benzinsku mapu i iz kojeg ECU-a, benzinskog ili plinskog. Iz benzinskog je nije sigurno izbrisao, mogao ju je samo resetirati na tvorničke vrijednosti
Iz plinskog ECU obrišem benzinsku mapu i onda snimim novu i prema njoj plinsku.
 

szahtila

Well-known member
Iz plinskog ECU obrišem benzinsku mapu i onda snimim novu i prema njoj plinsku.
Ovo prvi put čujem da se iz plinskog ecu-a briše benzinsku mapu. O kojem plinskom sistemu se radi?
Post je automatski spojen:

Ovo prvi put čujem da se iz plinskog ecu-a briše benzinsku mapu. O kojem plinskom sistemu se radi?
Kako su uopće povezana benzinski i plinski ecu, preko obd2 ulaza? O kojem se autu radi?
 

szahtila

Well-known member
https://autogas-alex.com/en/download/instructions-and-diagrams/
Ovdje pogledaj način spajanja i programiranja za ECO-TEC kontroler. Auto je Citroen C4 1.6i 16V.
Prije svega hvala na linku.Pročitao sam ta upustva i po mom mišljenju(ne mora biti točno),ne brišeš benzinsku mapu kad odabereš "Erase petrol map" u benzinskom Ecu- već brišeš podatke koje je plinski ecu prikupio o trajanju otvorenosti benzinskih injektora kako bi formirao graf uz pomoć kojeg vidiš podešenost plinskih injektora. Na temelju toga korigiraš vrijeme otvorenosti plinskih s ciljem da ne odstupaju više od 5%. u odnosu na benzinske.Imao sam 15 -tak godina Lovato plinski uređaj i tamo je to bilo manje sofisticirano,tj morao si ručno unositi korekcije vremena
 

ivek

Member
Nisam
Prije svega hvala na linku.Pročitao sam ta upustva i po mom mišljenju(ne mora biti točno),ne brišeš benzinsku mapu kad odabereš "Erase petrol map" u benzinskom Ecu- već brišeš podatke koje je plinski ecu prikupio o trajanju otvorenosti benzinskih injektora kako bi formirao graf uz pomoć kojeg vidiš podešenost plinskih injektora. Na temelju toga korigiraš vrijeme otvorenosti plinskih s ciljem da ne odstupaju više od 5%. u odnosu na benzinske.Imao sam 15 -tak godina Lovato plinski uređaj i tamo je to bilo manje sofisticirano,tj morao si ručno unositi korekcije vremena
Nisam nigdje ni rekao da sam brisao iz glavnog računala nego iz plinskog. Tu je ovaj benzinski dio imao neke čudne vrijednosti sa par šiljaka koji su uzrokovali da istu stvar radi prilikom ubrizgavanja plina.
 
Na vrh