Koga boli briga za retrovizor, bitno da ekipa ima mogućnost mijenjat boju osvjetljenja u interijeru i na ekran stavit crvene sporCke obrtomjere...
Kad već cjepidlačimo, meni je puno draže mijenjati boju osvjetljenja i temu dashboarda, negoli imati samozatamjujući retrovizor, ako bih već trebao birati. Svako malo to mijenjam, teško da ću sastavit 5000 km s istom temom odnosno istim bojama. Čak štoviše, često gledam po forumima jesu li uspjeli ubaciti još koju temu, odnosno još koje boje. Moje teme su sve u nijansama plave, a baš bih volio neku crnu i crvenu temu.
A što se tiče retrovizora, svakako su mi sva stakla nakon B stupa tvornički tonirana, pa mi toliko ne smetaju duga svjetla vozila iza mene. A kako je treća sjedalica sjedalica odavno montirana, svjetla od vozila iza mene UOPĆE ne primjetim.
Tako da, živjela digitalizacija, živjelo moderno doba, dosta je više metuzalema koji su zaostali u devedesetima i koji stalno kenjajuju, a nemaju NIKAKVOG utjecaja i dodirnih točaka s novim automobilima, koje teško da će voziti, a kamoli kupiti.
Ne bih nista rekao da to nije izuzetno prost uređaj. If lux>n, then close circuit i to je to.
Da, samo je pitanje koliko je skuplja proizvodnja i ugradnja retrovizora koji to imaju, u odnosu na one s polugom. Meni samozatamjujući puno ljepše izgledaju, onako masivni, zaobljeni, ali isto tako, ovaj s polugom još niti jedan jedini put nisam dirnuo da bi spriječio odsjaj vozila iza. Opet kažem, vjerojatno je to zbog toniranih stakala, ali imam sigurno 20 stvari koji su mi na listi prioriteta ispred toga. A da bih volio da to imati, volio bih. To mi je imala Laguna iz 2004., to je imao c5 iz 2010., pa je prilično glupo da nema GC4P iz 2015.