Ovo se meni dogodilo 3. dan kako sam uzeo auto. Dizao na tu njegovu dizalicu i mijenjao felge. Skliznuo auto s nje, sva sreća se uhvatio za rub, ja otrčao do punčevog auta i s njegovom dizalicom podbočio auto. Od tad ju više ne namjeravam koristiti. Kupio sam si krokodilku, a za nuždu ću si ubaciti dizalicu od Fiat Punta koja je 10 puta bolja. Taj koji je dizajnirao tu citroen dizalicu treba dobiti momentalno otkaz. S njom kako dižeš ona sve više ide u kosinu.Frend je mijenjao gume/kotače sa onom originalnom kaj dobiš sa C4. I kad je stavljao prednji kotač zubčanici na dizalicii su preskočili auto je pao sa dizalice. Sva sreća kaj je već zašarafio kotač sa 2-3 šarafa. Pomotalo mu malo prag a dizalica završila u smeću.
imam ja neka iskutva .... radio sam s njom ... super je ... nije teška za ruku , baterija izdrži duže od obične .... a ima i snage ... rezao sam njome vijke M30 i sve je izdržala .... čak i lomIma netko iskustva s crnim Parkside proizvodima? Vidim to sad da ima u Lidlu, ranije nisam primjećivao. Navodno bolji od klasičnih zelenih? Evo primjera:
https://www.lidl.hr/hr/p/budi-sam-svoj-majstor/aku-kutna-brusilica/p49763
svaka ide .... čak i krokodilka .... zakoni fizike su takvi .... jedino treba znati pravilno postaviti dizalicu .... zar vas to nisu učili u auto školi ?Ovo se meni dogodilo 3. dan kako sam uzeo auto. Dizao na tu njegovu dizalicu i mijenjao felge. Skliznuo auto s nje, sva sreća se uhvatio za rub, ja otrčao do punčevog auta i s njegovom dizalicom podbočio auto. Od tad ju više ne namjeravam koristiti. Kupio sam si krokodilku, a za nuždu ću si ubaciti dizalicu od Fiat Punta koja je 10 puta bolja. Taj koji je dizajnirao tu citroen dizalicu treba dobiti momentalno otkaz. S njom kako dižeš ona sve više ide u kosinu.
Gle ja servisiram uglavnom sam svoja vozila. Ovo nema veze sa postavljanjem dizalice. Dizalica je dizajnirana tako da kad ju okrećeš, odnsno dižeš auto onaj utor na njoj ne ide ravno prema gore nego se izbočuje u stranu. Što mi je odmah pri početku pobudilo sumnje i mislim si ma neće valjda...kad ono. Budem poslikao ako se sjetim.svaka ide .... čak i krokodilka .... zakoni fizike su takvi .... jedino treba znati pravilno postaviti dizalicu .... zar vas to nisu učili u auto školi ?
Već sam skuzio da na forumu očito ljudi slabo čitaju šta piše. Odnosno čitaju ali u sebi stvaraju drugu sliku pročitanog kako im odgovara. Osobito vidljiva pojava na threadu doba korone.Nije svaka originalna dizalica ista, o tome se radi.
Evo ja ću ti reći..Kaj konkretno u temi? Ne kužim.
Na to sam ti ja odgovorio da čovjek tvrdi da dizajn dizalice nije dobar, što si ti izgleda propustiosvaka ide .... čak i krokodilka .... zakoni fizike su takvi .... jedino treba znati pravilno postaviti dizalicu .... zar vas to nisu učili u auto školi ?
Dosta ovo skupo...bar meni.
Isto sam htio napisati, vjerujem da je dobro ali nije uopšte jeftino.Dosta ovo skupo...bar meni.
Ako s 300A može uskrsnuti auto s ispraženjenom baterijom, onda je ovo best-buy. Jedino sam nekako sumnjičav spram te mogućnosti. Ja imam Berenov booster sa strujom pokretanja od 850A i 22kW snage pražnjenja. Jedan od jeftinijih modela je 1700 kn. Često se zna dogoditi da nešto u nekom od kombija ostane upaljeno i do jutra akumulator "splasne".