10+ godina common-rail zna bit bunar bez dna. Mi smo se jednom u obitelji spekli, tak da ti držim fige da bu sve najbolje. Vrisnula VT pumpa, špena u dizne, dizne u bananu. Dizne reparacija x 4 + pumpa + čišćenje CR sistema = 1600€nema nikakvih simptoma grešaka dizni ili pumpe
Ja sam ti na starom C5 imao takav problem. Po danu se nije vidilo, ali noću, na otvorenoj cesti ili AC, kad bih dao puni gas, vidio bih na tuđim svjetlima oblak dima.Auto uopće ne dimi u vožnji (koliko vidim u retrovizoru)
Da i za valjke isto.ne treba STPu potpuno vjerovati
Gledao sam večeras i ništa, sutra ću nadam se znati više....što ga se više turira vrijednosti zarcnjenja padaju, ako se auto ostavi da radi u mjestu, vrijednost rastu....možda je čovjek u pravu i problem stvarno leži u nekom od sklopova ili elektronici motora.Ja sam ti na starom C5 imao takav problem......
Egr ventil zaštopan i blokiran u otvorenom stanju, možda?Ponovio eko-test....još uvijek ne prolazi ali se zarcnjenje nakon ispunjavanja vrti od 0.91 do 1.21....čovijek koji je radio test uvjeren je da problem nije u ispuhavanju, već da bi problem mogao biti u mehanici ili elektronici motora, sutra, kako sam najavio otići ću do servisa i vidjeti s njima što i kako dalje.
Gledao sam večeras i ništa, sutra ću nadam se znati više....što ga se više turira vrijednosti zarcnjenja padaju, ako se auto ostavi da radi u mjestu, vrijednost rastu....možda je čovjek u pravu i problem stvarno leži u nekom od sklopova ili elektronici motora.
Dogovori se s čovikom, umjesto da ga kolje, neka malo lizne po gasu.Ostavi im za piće/pizzu/ćevape i posli to lipo rješavaj na miru i bez stresa.Ponovio eko-test....još uvijek ne prolazi ali se zarcnjenje nakon ispunjavanja vrti od 0.91 do 1.21....čovijek koji je radio test uvjeren je da problem nije u ispuhavanju, već da bi problem mogao biti u mehanici ili elektronici motora
Svaka tebi čast, ali eko test i postoji da se šoldi dižu. Nit ima veze sa ekologijom niti sa sigurnosti. Onda zeabavaju ljude poput tebe zbog nekih decimala u svojim formulama, a prije nedilju dana isprid mene neki razvaljeni Iveco, baca dima toliko da sam mora stati na prvo mogućem mistu i pustit ga da ode.Ne da bi moga disat normalno, nego da uopće vidim cestu. I on uredno očito prolazi tehnički, a ne triba mu ni gurnit sondu u auspuh za vidit u kakvom je stanju rezultat.Ne mogu to prijatelju, nikad nisam i nikad ne bih, ne zato jer nemam već mi je to ispod časti, besmisleno i glupo.
Znači, proša si tehnički nakon propuhivanja? Vozi ga dok ide, uživaj i ne sekiraj se.razmislite ću još, jer osim eko testa, koji je opet kažem nakon vožnje od cca 30 km na 3000rpm sa 4.08 došao na 0.93 auto je utegnut, ne lupa, ne klapari , ne cima, apsolutno sva oprema radi...bla.