Pa za razliku od citroena golf i je auto
Okej kocnice ali kvacilo npr... auto cak i nema toliko puno km da bi se trebao toliko kvarit po mom misljenju...
Poštovana gospođo vi ste naišli na loš i potpuno (s obzirom na broj kvarova) neodržavan C3 od prijašnjeg vlasnika tako da. Ovdje je do održavanja.
Barem su Citroeni poznati po udobnosti.
Zapamtite!!!! Nema niti jednog auta koji njima može parirati po pitanju komfora.
Čak bi se dalo raspravljati o Renaultu ( kolege forumaši vjerojatno znaju više). Kad u Volkswagen Golf sjedneš, kao da si na oštru stijenu sjeo gol.
Više se isplati uzet Suzuki ili Toyotu npr. Uglavnom, skrenuo sam previše s teme.
Želim vam sreću sa novim limenim ljubimcem, kamo sreće da je Citroën ali kako ste rekli, ne bi ga više nikada kupili pa stoga Pronađite što će vama odgovarati i da nemate problema...
P. S. Golf se puno više kvari od Citroëna, provjereno... Da ne pričam koliko je stilski jednoličan i krut. Ne vidi se neka razlika između Golf 5,6 ili 7. Minimalna možda.
Citroëni imaju "ono nešto", šarm i svaka generacija ima nešto drugačije.
Neke su potpuno drugačije jedna od druge ( Xsara 2004 - Citroën c4 2004). Opet su zanimljivi...
Nemojte zamjeriti ništa i vi imate pravo na svoje mišljenje ali baš je šteta što niste pronašli bolji Citroën C3 ali takav je život.
Mir i dobro želim gđo. Leonarda
ne shvatam ... menjala komplet kvačilo - nakon izvjesnog vremena ponovo ??? menjala amortizere - nakon dva meseca ponovo !!! menjala kočnice - nakon izvesnog vremena ponovo ! ... zaključak se nameće sam .... ili su ugradjeni FAKE dijelovi , ili je to neki " garažmajstor " radio pa je uvrnuo za djelove .... ili ne valja njen način vožnje , mada ovo poslednje mi je najmanje vjerojatno ...
a što se tiče " paljbe iz svih orudja " po modelu ... ne znam ... meni to ne sedi . negdje drugdje je problem . C3-ki ima mnogo ali ljudi ih voze , njima se ne kvare toliko . volio bih , ako je moguće , da joj taj auto pogleda netko iskusniji , netko tko vozi C3 duže vrijeme i poznaje ga " u dušu "
Upravo tako, Citroën je poseban sam po sebi i po mom iskustvu treba ga servisirati netko tko takve aute poznaje u dušu, svaki šeraf - Neki tata mata za Citroene.
Uglavnom je ovo nešto najluđe što nam se u dugo vremena pojavilo na forumu.
šta 1,4 HDI 2007. godište ima plivajući zamašnjak?
Uuu evo od moje žene C2 VTR 1.4hdi 2007. Mislim da Euro 4 imaju problema sa Dpf filterom. Lampica od motora se palila i air pollution ali sad je sve ok. Žena do Bjelovara piči 130 s njim. Baš ga ispuše. Međutim lani u 9.tom ga kupili i mijenjali novi motor nakon 3 tjedna, stari prošao 185,000. Sad je u njemu puno toga novog i šta sad...?
Zar da govorim da Citroën ne valja jer je crko stari motor sa relativno malo km.
Ma to bi bilo van svake pameti...
Mi tu volimo citroene
Vi imate problema s njim zbog nebrige prethodnog vlasnika, imam istoga i isto godište, prešao je 220 000, kupljen nov, nikad ništa osim redovnih servisa, amortizeri i kvačilo originalni još, a to da je ne pregledan i neudoban jednostavno ne stoji! Žao mi je da imate problema s njim, nadam se da će te ga se ubrzo riješit i kupit si golfa
Sretno
Nemoj joj govorit da kupi Golfa, mati milaaa
, kraj toliko Japanaca recimo, evo Nissan, Toyota?
Šalim se naravno, neka žena kupi što želi.
P.S.: 220,000, prvi kuplung još?? Čestitke, odličan si vozač izgleda. Ne držiš stalno nogu na kuplungu, kao što to savjetuju "pacijenti" u autoškolama, koji o održavanju nemaju blage veze niti o samim automobilima.
Poštovana,
Većinu ovoga što ste naveli spada u redovno održavanje za tu kilometražu. Navedite mi jedan automobil koji može proći 500 000 km s prvim kočnicama ili lamelom npr.
Čuj 500,000
.
Neki ne mogu s prvim kuplungom recimo, niti 100,000...