Kolko voliš majku?Jel to premalo po gumi?
Kolko voliš majku?Jel to premalo po gumi?
Pa nije punica..Kolko voliš majku?
Jel to upitno?Kolko voliš majku?
Isprika , poslao sam nezavršenoRazmišljam o promjeni guma a pritom sam našao Nokia Tyres usporedbu potrošnje goriva .
Dvoumim se da li da ignoriram cijenu novih guma ukoliko su "E"
Potreba je vozit veliki auto. Kupuje se auto koji ti treba. Da sam htio se pravit vazan kupio bih BMW-a a ne C5. C5 pokriva sve moje potrebe, čak i to na knap, Netko kupuje BMWa iz potrebe ,netko iz želje. Tako i C5 . Obitelj ,gepek koliko toliko velik, mana su mu veličina guma,sve ostalo je prejeftino u odnosu na neki drugi auto u tom segmentu. I to original dijelovi ili premium dijelovi. Svatko gleda svoje želje i potrebe. Čak štoviše,treba mi veći gepek i mjesta otraga gledam passat ili superb za sljedeći auto. Recimo ja ne vozim kao ti i nisam pisao po forumu kako me ugrožavaš na cesti ili takvi kao ti s takvom agresivnom vožnjom. I da me lupis otraga jer ne drzis razmak propisno , trebao bih izaći van i lupit šamarčinu iako bi mi vikao da imaš premium gume? A c4 je premali za moje potrebe,da mi treba takav uzeo bih takav. Sigurno ga neću uzet samo zato jer ne dam 5000kn za gume za c5. To su "čudne izjave" da se ne izrazim drukčije.Ja danas baš provocirao T005 od lani. Mokra cesta, 1°C, teško se daju isprovocirati, praktički iste performanse kao po suhom proljetnom danu.
Pokri se ruga za one izračune, ali realno se tako kupuje auto ako ga se uzima za A-B.
Ok, želja je voziti D segment, ali ako se nema love za održavati ga, pa valjda ga se neće kupiti. Isto za potrebu.
Čitaj s razumijevanjem. Ljeti radim 5k max , a ne cijelu godinu. D segmemt treba jer se ide daleko zimi i tada se radi se najviše KM. A uostalom, zašto bih kupovao nešto samo zato što drugi tako misle? Tebi ne treba C5 ,meni ne treba C4 ,end of discussion,previše si neozbiljan za ovakvu diskusiju."Treba" udoban auto radi puno kilometara(a opet, radiš 5000 godišnje ), ali ako ga se ne može isfinancirati, što onda?
Ja razmak držim, ne seri.I da me lupis otraga jer ne drzis razmak propisno , trebao bih izaći van i lupit šamarčinu iako bi mi vikao da imaš premium gume?
Ti si prvi spomenuo auto drugog segmenta.Tebi ne treba C5 ,meni ne treba C4 ,end of discussion,previše si neozbiljan za ovakvu diskusiju.
Da ne ulazim u detalje, te oznake su apsolutno irelevantne, neusporedive i ne govore apsolutno ništa. Nemoj ih niti gledati.Dvoumim se da li da ignoriram cijenu novih guma ukoliko su "E"
Ne zamaram se s tim, iako osjetim manju potrošnju goriva kad prijeđem sa zimskih na ljetne. Mislim da su zimske E, a ljetne C.Razmišljam o promjeni guma a pritom sam našao Nokia Tyres usporedbu potrošnje goriva .
Dvoumim se da li da ignoriram cijenu novih guma ukoliko su "E"
Isprika , poslao sam nezavršeno
Link Fuel efficiency / Nokian Tyres
Ispada da se za nekoliko godina "uštedi" nekoliko tankova, a tom logikom bi se zapravo anulirala razlika u cijeni guma . Koilko u tome ima stvarne uštede ?
U današnje vrijeme se ne bih složio. Pošto sam eto u branši mobitela ,elektronike , opreme,audio-video i slično, koliko para toliko muzike je pojam koji je nestao i više ne vrijedi. Mnogi brendovi žive na staroj slavi pa misle da se ne treba unaprijeđivati dok su neki dostigli veliku kvalitetu uz dosta nižu cijenu. Ne znam za maslac pa ne bih ulazio Razlika je jedino vidljiva u original opremi i dijelovima naspram kopija,ali ne u imenima brendova i cijeni. Neću nabrajat puno primjera jer ih ima bezbroj i više nisu iznimka,ali eto mogu izdvojiti Xiaomi vs Samsung. Samsung stagnira već par godina u višem segmentu dok je Xiaomi dostigao visine. Prije njega Huawei koji je nekad bio jedan od najlošijih proizvođača mobitela. Apple također,jedinošto ne stagnira je cijena,ali Apple ima svoj OS pa ne treba uspoređivati. Ali mogu uspoređivati Airpodse i JBL bluetooth slušalice npr, JBL daje puno više da dvostruko manje novaca. Da ne pričam o žičnim slušalicama,što JBL daje za 130kn , npr Sony ne može ni za 250. S druge strane,ono što daje JBL u bluetooth zvučnicima za 700-800 kn , npr Divoom daje za 400,a za 800 Divoom daje dvostruko bolji zvuk od JBL-a u tom rangu cijene. Itd,itdKod svega u životu vrijedi koliko para toliko muzike, pa tako ne postoji niti jedan razlog da kod guma ne bude tako.
Premium je kod svakog proizvoda premium jer je na njemu najviše komponenti ili karakteristika top kvalitete, a sve ostalo je nekakav kompromis. Tako je kod auta, guma, maslaca, keramičkih pločica, mobitela, svega. Netko je s kompomisom zadovoljan, netko nije, netko laže da je zadovoljan, netko laže da je nezadovoljan... Ali na svakom je da odluči za sebe što ga zadovoljava.
Svi mi vozimo Citroene jer nemamo ili ne želimo potrošiti lovu na neku premium marku. Ali vjerujem da nitko nije toliko lud da će reći da je Citroen najbolja marka na svijetu. Samo nam se u danmom trenutku čini kao marka koja predstavlja najbolji kompromis na svijetu
Ne mora značiti da će biti zadovoljan,ovisi o dimenziji gume. Po netu čitam da su neke dimenzije loše a neke odlične. U pravilu veće dimenzije se više hvale kod tog brenda. Ja sam bio uzeo 245/45/18 nakon dosta pozitivnih komentara korisnika te dimenzije ali isključivo te dimenzije ili slične. Za manje dimenzije neki su imali pohvale a neki ne baš. Neka javi dojmove.evo frend na golfu od skoro 400ks vozio do nedavno lasse i stavio upravo tomket o kojem se pricalo pred 2 stranice...nije da ih dere u pol godine, lasse mu trajale 3+ godina, mozda 4...kaze odlicna guma u svim normalnim uvjetima...za tomket mi nije puno pricao, jer ih tek stavio
Jes, ali ne postoji neovisno tijelo koje bi testiralo, već je sve prepušteno na povjerenje proizvođačima bez standardizirane kontrole.Zašto su oznake laž?
Prije nekoliko godina dobio sam uvid u pravilnike. Pa sve je određeno, do zadnjeg detalja, ali svi, od izgleda podloge, vrste betona, granulacije agregata, uvjeti testiranja, uređaji, ne vidim kako bi tu došlo do grešaka i gdje.
Hvala, pročitao sam cijeli tvoj post, a već nakon ovoga, sve je jasno....ne postoji neovisno tijelo koje bi testiralo, već je sve prepušteno na povjerenje proizvođačima bez standardizirane kontrole...
Ili je problem samo što je barum htio dati više?Secam se priče jednog vulkanizera, kad sam kupio gume u njihovom centru. Imamo emisiju SAT, i oni su radili testove guma. Elem, iz Michelin im je bio covek koji im ispricao kako je autor te emisije Alvirovic trazio od Michelin pare kako bi bili prvi na testu. Michelin naravno nije zeleo nikome da daje novac kad znaju da su najbolji. Te sezone na testu pobedio Barum.