Znači imaš para za C5, a nemaš za gume? Ili si samo pametniji od ostalih koji preplaćuju gume?
Isprike ako se naljutiš, ali kao sudioniku u prometu, što kao pješak, što kao vozilo, ide mi na ****c kad netko izmišlja toplu vodu sa gumama i kočnicama.
Sebe ako hoćeš ubiti, imaš grana i mostova koliko hoćeš.
Ne jednom sam skoro najebao zbog jeftinih guma. Kad me tip skoro razbio sa bar 70 na sat, Sava S3 po kiši na ljeto. Da me lupio, još bih mu ruku slomio, pa makar tu ruku odležao.
A jednom sam gledao kako saobraćajka bježi po križanju jer tip nemre stati. Znači sa 50 na sat je kočio valjda 30 metara.
Ovo isto vrijedi i za one koji kupuju ling lang gume, kao i za one koji voze prastare ili ćelave.
A ovo "radim malo km" je posebno glupa izjava.
Znači ako radiš manje od 5001 kilometra, nešto te štiti da ne uletiš u kritičnu situaciju? Ti se možeš vući kao sedam puževa, ali taj tenk od 1700 ili koliko kila sa 70 mora stati, svejedno je jesi do 70 došao u 3 minute ili 5 sekundi.
Znači da te lupio sa gumama od 5000kn bi mu platio piće ? Misliš da te ne bi "skoro lupio" da je imao gume od 5000kn? Bez ljutnje ali jako glup stav. To je "Golf je najbolji" stav. Gume koje su dobile oznaku za XL 100, brzinu do 200 i kusur na sat su i Tomket koje su svi popljuvali bez da probaju a u toj dimenziji sam ih odvozio 2 ljeta i u ekstremnih situacijama nije ni mrdnula s mjesta. Kiša ili suho. Jedino ako voziš kao budala po zavojima pa očekuješ da te guma spašava ili se kao kreten zalijepiš na dupe i i kad naglo zakočiš očekuješ da te guma spasi.
C5 ima 1700kg i prednje gume ždere kao lud, naravno da ću probati gume koje se prodaju u EU dućanima a da ne koštaju kao premium. Ako malo klizne na 50 na sat,leti s auta. Najbolje da kupim najskuplje i da ih vozim 10 godina kao neki đabalabaroši i da stavim u prodaju jer eto, ipak je to Michelin. Trenutno imam na autu michelin PA4 prednje i DUNLOP WS5 zadnje, prije toga sam imao sve DUNLOP WS5, a prije toga sve hifly. Pojeo je C5 prednje sve bez problema u 10-15tkm. Imao sam situacije da sam morao kočiti po pljusku i nijedna nije mrdnula s ceste. Pa ni HIFLY. Razlika je u duljini trajanja. Hifly se brze pretvorio u plastiku dok se Dunlop brže raspao. Tomket ljetni je bio 3 sezone i sad tražim druge jer su postale tvrde. Ni na najjači gas mi tomket nije palio ESP a imam 163KS i ne mrda. Najbolje gume su nove gume. Testovi se rade svake godine da se vidi koje su bolje. Nekih modela niti nema na testovima,a pokažu se bolje od nekih brendova koji ponekad budu pri kraju na testovima.
A malo KM znači da će za te pare biti dobra a ne da moram baciti premium gumu od 1500kn jer je ostarila i postala plastika. Kad je već bacam,neka je 500-600 kn. Da mi je svejedno koja je,ne bih tražio testove po netu nego kupio najjeftiniju,naravno da su mi bitna iskustva.
Sad bi trebao lijepo otići svima koji su uzrokovali nesreće pogledati koje gume su imali,pa da vidimo jesu li u pitanju dobre Tomket i điđimiđi gume ili ćelave Michelinke ili DOT 2012 ili ljetne vozi po zimi. Ovako samo nagađaš bezveze i lupaš jer ti misliš da se svi trebaju voziti kao ti.
Isprike ako se naljutiš,ali ide mi na ****c da ljudi savjetuju nešto a nisu probali. Gledao si kako ne može stati tko,što,koji auto,kako je vozio,jesu kočnice bile dobre itditd. Gledao sam i ja kako A4 leti u džipa sa GY ASY3,a kočio 30metara. Možda je asfalt bio loš? Možda masan asfalt? Možda kočnice nisu bile dobre? Možda su u šumi?
L
La Marche
Probat ću naravno,ako netko preporuči. Ne očekujem naravno,ali najmanje očekujem da netko tko vozi c4 viče i drži prodike nekome tko vozi c5 (pritom ne mislim na cjenovni rang nego na totalno drukčiji auto). Kao da ja sad njemu vičem što plaća premium gume za puno manji i lakši auto jer eto, netko misli da ne treba. Inače volim pitat jel netko nešto probao,ako nije,nikome ništa.