Da, prvo smo sipali 5.5L, ostavili ga radi oko minute i ugasili, nakon toga dodali ostatak od oko pola litre. Jučer smo izvadili jos malo ulja, oko dc-ipol, i dalje je na maxu, doduše nije iznad maxa ali me to sada zabrinjava. Također, imamo li kakvu temu vezanu uz FAP filter na forumu? Spomenio sam ga iz razloga jer sam čitao da često doalzi do miješanja dizela sa uljem koje se manifestira povećanjem na dipsticku i mirisom dizela kada se skine kapa od dekla. Ali mi i dalje nije jasno zašto bi do toga došlo. Dizel se mješa kod VW koncerna, kod francuza se mala količina aditiva dodaje u dizel koje sagorjeva zajedno sa gorivom u cilindru?Upalili ste auto da filter povuče svoje?
Susretao sam se sa filtrima u koje stane po litra, litra i pol ulja. U VTS-ov stane oko litra kad je suh.
Ma ja kažem za moj auto, da se ne poklapaju brojevi sa šipkom.Misliš nalio bi 6.25?
Ovo za za 5.5 mi ima više smisla. Provjeriti cu sto piše na dipsticku, thnx!
A izgleda da mi ne gine to... Filter sam zamijenio jesenas i nisam napravio nešto puno km na njemu (što ne znači da nije do njega).Nema veze sa akumulatorom sigurno. Dijagnostika najbolje da pokaze sta je. Mogu biti dizne, pumpa, mozda i prljav filter, možemo nagađati.
E u tome i jeste problem. Da sam kod kuće gdje imamo prostor i alat, napravio bih to sam. Nova cijev košta cca 30 eura, tako da to i nije neki trošak.Ajd ti to lepo operi i očisti pa da onda vidimo gde izbija nafta. To možeš sam da popraviš ako pušta na sastavima od cevi. Mogao si da se zapališ! Pogledajte privitak 8443
Axel ili sprej za čišćenje karburatora ili kočnica. Posle čišćenja čim upališ motor videćeš u čemu je problem. Ja sumjam na povratna creva, jer da je na cevima tu je veliki pritisak i jače bi to curilo.Imaš ideju s čim bih mogao čistiti unutrašnjost?
Prije startanja motora obavezno dobro ispuhati ili čekati da ispari do kraja sprej jer je vrlo lako zapaljivAxel ili sprej za čišćenje karburatora ili kočnica. Posle čišćenja čim upališ motor videćeš u čemu je problem. Ja sumjam na povratna creva, jer da je na cevima tu je veliki pritisak i jače bi to curilo.