u našoj femily P206 1.4benzinac 2000.g 110tkm (kupljen s 50tkm).
prije godinu dana brušenje glave razlog- svakog jutra ili prvo paljenje i trese ko da ne radi jedan cilindar samo sekundu-dvije. dalje cijeli dan ok. s vremenom počelo bacat grešku motora. veli mehaničar da se nakuplja vlaga u jednom cilindru preko noći i kad se upali izbaci van i dalje tokom dana ok. nije se pomješalo ulje i voda. bobina dobra.
ostali popravci:
promjenjene vilice. neka guma zgloba bila dotrajala i ne možeš promjeniti samo zglob (makar to radi neka firma u ZG) nego sve zajedno.
jedna dizna zamjenjena.
2 akumulatora. nakon prve zamjene (počela elektronika "brikati") kazaljka za gorivo pokazuje ¼ tanka manje nego je preostalo i ne pali se lampica rezerve
(nisam provjeravo plovak, nemam vremena
).
zadnji lonac i cijevi do motora.
ručna- zaštekala zimi. promjenjeni i cilindri.
štangice stabilizatora amortizera valjda 3 puta.
jedan veliki servis, svakog ožujka mali.
diskovi tokareni
eto koliko se sijećam zadnji 7g.