Pozz, na našem Citroenu 1.6 hdi (bez plivajućeg zamašnjaka) je kuplung bio tvrd, visoko hvatao i tresao. Dali smo zamjeniti kvačilo (uglavnom zbog trešnje), ali auto i dalje trese nakon zamjene kvačila (možda i jače), a stavljen je Luk set (trebao bi biti potpuno novi). Majstor kaže da je "normalno za francuze da malo trese", ali će se većinski smirit sve kroz vožnju. Iako po meni to i nije baš "malo". Zvao sam i ovlaštene servise, opisao problem i dobio sam dva puta informaciju da ne smije ništa trest nimalo nakon zamjene, a u jednom servisu su mi rekli da treba oko 1000km da se lamela "privikne" na zamašnjak. U tom zadnjem servisu su rekli da moguće da je potrebno i zamašnjak promjeniti (iako je fiksni/jednomaseni), uopće nisam znao da je to moguće?
Jel ima netko kakav savjet šta da radimo? Da se zbilja vozimo i nadamo promjeni ili inzistiramo na jamstvu dok je friško? Iako mehaničar kaže da se nema šta reklamirat, pa ne znam koliko su šanse za to... Ne bih htio da se vozimo mjesecima, a problem ne prolazi.
Jel ima netko kakav savjet šta da radimo? Da se zbilja vozimo i nadamo promjeni ili inzistiramo na jamstvu dok je friško? Iako mehaničar kaže da se nema šta reklamirat, pa ne znam koliko su šanse za to... Ne bih htio da se vozimo mjesecima, a problem ne prolazi.