Re: C3 Picasso 1.6 hdi confort
Evo dojmova dosadašnjeg druženja s mojim ljubimcem :wub:
Što se tiće motora-vuče već iz najnižih okretaja i ubrzanja i preticanja s njim su pravi gušt(ovo je iz perspektive nekog ko je prije vozio benzinca od 75 ks)..
potrošnja je najbolja stvar
..kreće se po gradu od 6-6,5 l,a van grada 4,5-5,5l (sve zavisi od načina vožnje i trenutnog raspoloženja).Mjenjač se šalta lagano i bez zapinjanja..hodovi jesu malo duži,al ovaj auto i nije namjenjen jurcanju od semafora do semafora i obaranja brzinskih rekorda
..jedino što mu zaista fali,a to je 6 brzina..
Što se tiće unutrašnjosti,same pohvale-ništa ne cvrči,ne lupka i ne cvili..moje mišljenje je da je citroen puno napredovao u izradi sklapanju i kvaliteti upotrijebljenih materijala. Preglednost u svim smjerivima je fenomenalna (čemu pridonose i veliki retrovizori) tako da ga je pravi užitak voziti i parkirati iako nema park. senzore..Ponuda prostora(što će znat cijenit svi s klincima,kučnim ljubimcima kao i oni koji stalno nešto prevoze) kako u kabini,tako i u gepeku je posebna priča-gepek ima od 385-500l (zavisi od zadnje klupe koja se da pomicati uzdužno 15 cm,kao i naslona kojem se da podešavat nagib) pa sve do 1500l kad se obore sicevi i dobije ravna podnica,tako da se može u njega natrpat sve i svašta..Sjedi se povišeno i udobno (što i nije čudno-ipak je ovo citroen
al da se razumijemo-ipak ni blizu citraćima s hidro ovjesom ! ),mjesta na zadnjoj klupi na pretek,kao i u cijelom autu..Autom. klima savršeno odrađuje posao (doplata)..audio sustav (s 6 zvučnika) je i više nego OK..tempomat i limitator brzine su stvari za koje prije nebi dao ni pet para,sad to cijenim (pogotovo na autoputu)..senzor za kišu i autom.brisanje,hm..ponekad mislim da stvarno mlatara bezveze i da bi moglo i puno bolje..Zamjerka također ide i nedostatku kazaljke temp. vode( ima samo dvije lampice-plavu,koja dok se ne ugasi,znači da je motor hladan i da ga se ne gazi,i crvenu-koja ak se upali-stani sa strane i zovi upomoć), kao i zvučnom signalu za nevezanje-toliko je iritirajući (ko da će bomba eksplodirati) da te jednostavno prisili da se vežeš..
U vožnji je prilikom bržih prolaska kroz zavoje primjetno naginjanje,što i nije čudno s obzirom na oblik karoserije,ali ništa strašno..pri večim putnim brzinama dosta se čuje šum vjetra (opet ima veze s aerodinamikom i oblikom auta)..kočnice su vrlo efikasne i vrlo dobro se bore s masom automobila..
Uglavnom,ja sam prezadovoljan zasad, i moja je preporuka svima koji žele monovolumen a C4 Picasso im je prevelik ili nedostižan-što cijenom, veličinom ili nekim drugim razlogom..
I još nešto: jest da je ovako crni preljep..ali što je zajeban za održavanje :whistling:,mogo bi ga čovjek svaki drugi dan prati..
Eto,to su moji dojmovi zasad..