Problem C3

Koko

Well-known member
Pozdrav.
Zovem se Branko iz Tuzle sam, a zivim u Bijeljini i vozim Citroen C3 1.4HDI 50KW Exclusive 2002. nepunih 12 godina i 330 000km bez vecih problema do prije 15 dana.
Posto ne mogu naci Temu za C3 I mozda bi mogao iznjeti svoj problem ovdje, a to je sto ne mogu da upalim svoj auto iako ima sve uredno i vergla bez problema? Ako je neko imao slican problem molio bi da mi pomogne i uputi me na kvar, posto sam vec obisao tri majsora i dijagnostika ne pokazuje nikakav kvar. Napominjem da sam auto normalno vozio, ugasio na 5 minuta i kad sam htjeo da ponovo upalim ni da cuje?
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Prvo proveri da li dolazi gorivo do dizni. Kakvi su to majstori u pm da ne znaju šta im je posao ?!
Može da bude do senzora radilice, senzora pritiska , regulatora pritiska, pumpe u rezervoaru, pvp, dizni i što - šta još.
 

visaluteju

Well-known member
Kod mene je slicno bilo podavno na xsari picasso, bila pumpa goriva u rezervoaru ali naravno moze biti sve ovo sto je mrki naveo.
Pokusaj prije paljenja malo lupiti jače oko rezervoara mozda zivne pumpu ali ne ocekivaj previse :)
 

Koko

Well-known member
Prvo proveri da li dolazi gorivo do dizni. Kakvi su to majstori u pm da ne znaju šta im je posao ?!
Može da bude do senzora radilice, senzora pritiska , regulatora pritiska, pumpe u rezervoaru, pvp, dizni i što - šta još.
Majstori ko majstori, a u Bosni, ako hoces nekoga kleti kaze se: Dabogda ti majstori oko kuce hodali, pa tako izgleda i oko auta?!
Dva auto elektricara radili dijagnostiku i kazu da dijagnostika nista ne pokazuje da ima neispravno, ali je moj majstor koji mi inace odrzava auto konstatovao da je pumpa visokog pritiska ispravna, ali jeda brizgaljka nije bas dobra sto mi je rekao i prije 5 godina, pa auto islo normalno svo ovo vrijeme? Znaci zakljucak mog majstora je da trazim bosistu da pregleda injektore. Bio kod bosistre i narucio me za ponedeljak 05.07. da dovezem-doslepam auto samo sam ja na tu dijagnozu skeptican i bojim se da ne bude corava rabota, posto je auto islo i radilo normalno i samo odjednom ( kao da je izgubilo negdje spoj ) nije htjelo upaliti?
 

Mrki5

Well-known member
Pumpa u rezervoaru bi se trebalo da čuje kada se uključi kontakt. Može da skine crevo sa kućišta filtera goriva pa kada da kontakt pumpa mora da izbaci gorivo. Onda gledati da li gorivo ide od pvp do dizni .
Majstori ko majstori, a u Bosni, ako hoces nekoga kleti kaze se: Dabogda ti majstori oko kuce hodali, pa tako izgleda i oko auta?!
Dva auto elektricara radili dijagnostiku i kazu da dijagnostika nista ne pokazuje da ima neispravno, ali je moj majstor koji mi inace odrzava auto konstatovao da je pumpa visokog pritiska ispravna, ali jeda brizgaljka nije bas dobra sto mi je rekao i prije 5 godina, pa auto islo normalno svo ovo vrijeme? Znaci zakljucak mog majstora je da trazim bosistu da pregleda injektore. Bio kod bosistre i narucio me za ponedeljak 05.07. da dovezem-doslepam auto samo sam ja na tu dijagnozu skeptican i bojim se da ne bude corava rabota, posto je auto islo i radilo normalno i samo odjednom ( kao da je izgubilo negdje spoj ) nije htjelo upaliti?
Zbog dizne može da ne upališ i da se ugasi auto, ali mora na dijagnostici da vidi da gubi pritisak . Taj majstor je baš neki šaljivdžija? Kako je zaključio da pvp radi dobro, sa kojim alatom?
 
Posljednje uređivanje:

Koko

Well-known member
Pumpa u rezervoaru bi se trebalo da čuje kada se uključi kontakt. Može da skine crevo sa kućišta filtera goriva pa kada da kontakt pumpa mora da izbaci gorivo. Onda gledati da li gorivo ide od pvp do dizni .

Zbog dizne može da ne upališ i da se ugasi auto, ali mora na dijagnostici da vidi da gubi pritisak . Taj majstor je baš neki šaljivdžija? Kako je zaključio da pvp radi dobro, sa kojim alatom?
Satri C3 nema pumpu u rezervoaru vec rucnu pumpu sa lijeve strane motora i ista je bila tvrda na dodir sto znaci da je puna goriva, ali gorivo ne dolazi na injektore? Kad se vergla i sprica start sprey auto upali i sve dok se lagano dozira normalno radi?
 

Mrki5

Well-known member
Satri C3 nema pumpu u rezervoaru vec rucnu pumpu sa lijeve strane motora i ista je bila tvrda na dodir sto znaci da je puna goriva, ali gorivo ne dolazi na injektore? Kad se vergla i sprica start sprey auto upali i sve dok se lagano dozira normalno radi?
Pa ne dolazi zato jer ima regulator pritiska na pvp i ne pušta gorivo. Možda sve vraća u preliv ili ne radi regulator pritiska. Sada sam video da nema pumpu u rezervoaru. Pogledaj kontakte na regulatoru pritiska.
 

Koko

Well-known member
Sad sam opet zvao mog majstora kojeg je zvao jedan od auto elektricara ( njegov rodajak ) koji je radio dijagnostiku i nije vidio gresku da on pregleda parametre sistema za ubrizgavanje i pumpe, te mi sad moj majstor tvrdi da je pumpa dobra, ali da jedna dizna ne valja i opet kaze da idem bosisti. Ne mogu da vjerujem da elektricar nije ispregledao elektro dovode - konektore na pumpi, ali ne mogu nista da tvrdim.
 

MbyLegend

New member
Sad sam opet zvao mog majstora kojeg je zvao jedan od auto elektricara ( njegov rodajak ) koji je radio dijagnostiku i nije vidio gresku da on pregleda parametre sistema za ubrizgavanje i pumpe, te mi sad moj majstor tvrdi da je pumpa dobra, ali da jedna dizna ne valja i opet kaze da idem bosisti. Ne mogu da vjerujem da elektricar nije ispregledao elektro dovode - konektore na pumpi, ali ne mogu nista da tvrdim.
Javi se Mlađi na broj 065670757. Neka ti to sredi
 

Koko

Well-known member
Ok, cuo sam se sa njim i rekao je da dovezem-doslepam auto danas njemu, ali kad ce ga moci raditi ne moze nista reci, jer je vec u poslu. Bitno mi je to saznanje da je bas majstor za PSA vozila, a kakav je javicu poslije popravke auta?
Naravno malo sale nakon obilaska silnih "strucnjaka".
Hvala na preporuci.
Samo da javim da je auto predano majstor Mlađi i stavljeno na listu cekanja, a prethoni "strucnjak" je uspjeo polomiti rucicu za otvaranje haube bez prijuave i izvinjenja sto sam vidio kad sam dotjerao auto Mlađi.
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Samo da javim da je auto predano majstor Mlađi i stavljeno na listu cekanja, a prethoni "strucnjak" je uspjeo polomiti rucicu za otvaranje haube bez prijuave i izvinjenja sto sam vidio kad sam dotjerao auto Mlađi.
Da su se mučenici od tih"majstora" malo uhvatili knjige znali bi bar teoretsko šta je i kako raditi sa dijagnostikom , a ne samo naplatiti i ništa uraditi. Nadam se da ćeš kod ovog da središ svoju makinu ? Javi kako si prošao.
Sad sam opet zvao mog majstora kojeg je zvao jedan od auto elektricara ( njegov rodajak ) koji je radio dijagnostiku i nije vidio gresku da on pregleda parametre sistema za ubrizgavanje i pumpe, te mi sad moj majstor tvrdi da je pumpa dobra, ali da jedna dizna ne valja i opet kaze da idem bosisti. Ne mogu da vjerujem da elektricar nije ispregledao elektro dovode - konektore na pumpi, ali ne mogu nista da tvrdim.
Bitange su to , sve je moguće !
 

Koko

Well-known member
Pa najvise me je obradovalo i ulilo nadu da ce Mlađo uspjeti rijesiti problem sto mi je rekao da dijagnostiku radi sa Lexijom, sto ni jedan drugi ne radi, vec rade sa onim univerzalnim koje pola stavari ne vide.
 

Mrki5

Well-known member
Pismen majstor sa iskustvom mora da to otkrije za desetak minuta . Daj Bože da je neki kontakt na regulatoru ili regulator . Ovi drug kako reče , ne znaju ni sa tom univerzalnom da rade! Mislim na većinu majstora tamo. A tek lexia je Špansko selo za takve "majstore" . Džaba alat ako ne znaš da radiš sa njim, a ne znaju !
 
Posljednje uređivanje:

Koko

Well-known member
Pismen majstor sa iskustvom mora da to otkrije za desetak minuta . Daj Bože da je neki kontakt na regulatoru ili regulator . Ovi drug kako reče , ne znaju ni sa tom univerzalnom da rade! Mislim na većinu majstora tamo. A tek lexia je Špansko selo za takve "majstore" . Džaba alat ako ne znaš da radiš sa njim, a ne znaju !
Ajde sto ne znaju da rade, vec mi polomili rucicu za podizanje haube u kabini i ucutili se ko kurve. Auto staro 19 godina, a kod mene 12 i sve originalno-fabricko na njemu, a ostavis "majstoru" plomi ti stosta i sto rastavi ne vrati pola sarafa. :mad:
 

Automatic

Well-known member
Senzor radilice, senzor bregaste, propuštanje imjektora u povrat, nema komunikacije između kompa i motora. Sve ovo vam može stvarati problem. Potrebno ga spojit na dijagnostiku da barem približno vidimo koji kod će bit ako je nešto ne ispravno pa tražit uzrok greške. Ako ste ga normalno ugasili nakon vožnje takav problem hoće stvara senzor radilice ili bregaste jer otvaraju rad injektora. Ako je trzao u vožnji i palio MIL (žua lampa) te nije htio primat gas, definitivno injektor koji neispravan
 

Koko

Well-known member
Senzor radilice, senzor bregaste, propuštanje imjektora u povrat, nema komunikacije između kompa i motora. Sve ovo vam može stvarati problem. Potrebno ga spojit na dijagnostiku da barem približno vidimo koji kod će bit ako je nešto ne ispravno pa tražit uzrok greške. Ako ste ga normalno ugasili nakon vožnje takav problem hoće stvara senzor radilice ili bregaste jer otvaraju rad injektora. Ako je trzao u vožnji i palio MIL (žua lampa) te nije htio primat gas, definitivno injektor koji neispravan
Kao sto napisa u prethodnim redovima, auto nije vise htjelo da upali poslije voznje, a do tada sve bilo normalno bez trazaja ili bilo kakvih naznaka problema. Jednostavno kao da je neko presjekao dovod goriva, posto je auto odma upalilo na Start spray ubrizgan u zracni filter. Kod dovijice straucnjaka dijagnostika nije pokazala bilo kakav kvar-gresku na senzorima ili drugoj elektro instalaciji? Jednostavno je samo ustanovljeno cim auto pali na sprey da ne dobija gorivo, a na njihovim dijagnostikaka kaze da su tri dizne dobre, a jedna "slabija" sto mi je rekao i moj majistor koji mi odrzava auto jos prije 4-5 godina, ali da nije strasno? Znaci ponavljam auto do trenutka kad nije htjelo da upali radilo i vuklo normalno. :cool:
 

sir.Oliver

Well-known member
u kakvom stanju je filter goriva ? i još jedna stvar ... pokušaj produvati cevi za dovod goriva , ali od motora prema rezervoaru .
 
Na vrh