rrpartizan
New member
I ja sam ugasio adblue sistem za 170e. Softversko gašenje i bušenje partikularnog filtera.
Pozdrav,
vozim C4 Cactus Shine BlueHDi 100 S&S BVM od 06.2015, narucen u martu 2015. Prosle sedmice su mi se upalile redosljedom lampice - Sustav autodijagnostike motora, UREA pa SERVIS. U ponedeljak odem u servis i dopune mi adblue kazu bio skoro pri kraju - 14 litara nasuli. U cetvrtak mi se opet popale sve lampice i ja odem u servis. Kazu na dijagnostici im se pokazalo da pumpa adblue-a radi djelimino... Resetuju greske i kao ja izadjem iz servisa da sama skontam sta cu, jer kazu minimalno 1300 BAM novi spremnik i tako to, jer popravke nema. Nisam ni 2 km presla popale se ponovo sve lampice s tim da sad imam i poruku Greska prociscavanja: Pokretanje zabranjeno u 1100 km.
Vidim da se spominje i priznata greska na spremnicima, pa nisam pametna sta da radim...
Zbunjuje me to da mi je poruka prosli put kad je spremnik bio pri kraju sama izasla i naravno da sam odmah otisla na servis i dosuli su tecnost, ali ovaj put nije bilo opoene za isto, eto dok se skoro nije ispraznio. Bojim se da je pumpa tu i prolupala zbog male kolicine tecnosti...
Molim za savjet.
Hvala.
Prva stvar, bježi što dalje od tog servisa!Post je automatski spojen:
Pozdrav svima,imam Citroena c4 1.6blue hdi godina 2015sta 4 mjesec svi servisi su mi rađeni u ovl servisu u Citroenu u Mostaru uključujuci i kampanju sa ureom kad su vracali auta u servise,sad me zanima upalila mi se greska urea,servis i greška proćišćivača ne odbrojava mi zasad kilometre može pomoć netko?
Moze kontakt od tog servisa?U sva 3 ovlaštena citroenova servisa, koje sam kontaktirao, rekli su mi da će rezervoar od adblu-a zamjeniti (o njihovom trošku) samo ako je vozilo u garanciji... Ako nije, možeš kod njih naručiti rezer. , platiti toliko koliko košta sa zamjenom i nakon god. dana da opet crkne.
Druga opcija, jeftinija, koju sam na kraju i uradio, jee izvaditi taj rezervoar, softverski obrisati sve vezano za ad blue u kompjuteru auta, kao da nikad nije ni postojao i to je to. To sam platio 200 eura.
Moze kontakt od tog servisa?hvalaI ja sam ugasio adblue sistem za 170e. Softversko gašenje i bušenje partikularnog filtera.
Stalno mi se pali to odbrojavanje, svako 20tak sekundi... Da li kada nestane sa displaya ta greska da gasim auto? I gdje bih mogla to ponistiti? Trenutno sam u Sarajevu, imam gdje otici, ali popravak moram u Mostar u ovlasteni jer sam dole vec zapocela( oni su mi mijenjali cep prije 2 sedmice) pa moram kod njih zavrsiti sve.. jer ce ipak biti da je pumpa 100% 🥲Nema štete, samo moraš paziti da auto ne ugasiš nakon što odbroji tih 1100 km, jer se neće htjeti upaliti. Ako imaš gjde i kako, možeš taj brojač resetirati i onda kad ga uhvati ludilo, opet krene od istih tih 1100.
Na žalost, imao dva puta takvo iskustvo pa sam se dobro raspitao, jer sam često na dugim putevima, da znam što mi je činiti, ako me zatekne daleko od kuće i servisa.
U teoriji, može nastupiti neki kvar ako je prevelik tlak u sustavu pa previše izlazi te tekućine, ili tako nešto, ali to se, prema informaciji koju sam dobio, izuzetno rijetko događa. Obično je tlak premali.
Nikakva krpanja ne pomažu dugoročno, jedino promjena cijelog sklopa je trajnije rješenje.
Odvezla auto na dijagnostiku, mislili da je pumpa, i ja odlucim promjeniti( ne iskljuciti, to je 300km, ali na dugorocno kazu da nije rijesenje, da moze dovesti do drugih gresaka, da je pametnije promijeniti rezervoar) mijenjanje komplet rezervoara 1400KM(auto se nije servisiralo u ovlastenom servisu pa zbog toga nije pod garancijom pa to moram sama platiti). Sutradan zovu, samo su čep promijenili, 200KM.. radili ponovo dijagnostiku, greske nema. I vozila 2 sedmice, i opet se upalilo.CaPerformance
Smaila Sikala 29
71 000 Sarajevo
+387 61 209 049
Mirza
Neznam osobno nikog, ali google kaže da bit ovi mogli poništiti grešku. Čak i trajno
Ovlašteni sam plaća zamjenu pumpe, ide to pod neku garanciju, ili? Nisu valjda zamjenu tog čepa naplatili 100 eura?
To bi mogla ispasti jako skupa igra, a nije trajno riješenje.
To su ti rekli u ovlaštenom ili u nekom drugom servisu? Jel se ti koji su ti to rekli bave trajnim isključivanjem/deaktiviranjem sistema?ali na dugorocno kazu da nije rijesenje, da moze dovesti do drugih gresaka
Tako je u ovlastenom su mi rekli da iskljucivanjem, nekada kasnije moze dovesti da ode katalizator, da nije preporucljivo to iskljucivati.. a i malo sam citala po google, da moze dovesti do nekih drugih elektronskih problema.. Sad fakat ne znam sta da radim, isplati li se mijenjati obzirom da opet ta ista pumpa moze otici za godinu dana..To su ti rekli u ovlaštenom ili u nekom drugom servisu? Jel se ti koji su ti to rekli bave trajnim isključivanjem/deaktiviranjem sistema?
Ako se odradi kako treba, ne smiješ imati više nikakvih grešaka.
Ovlasteni ne radi iskljucivanje, sad sam zvala majstora sto je covjek gore poslao, kaze da nema nikakvog uticaja na motor poslije, da od euro 6 pravis euro 5, ako se dobro odradi iskljucenje, odradi se nesto i za taj katalizator da se prociscava.. da poslije ne bih trebala imati problema.. sad sam nedoumici, da li iskljuciti, ili ipak promijeniti..Nazovi njih i pitaj da li to rade. Pitaj i naravno kakvu i koliku garanciju daju na taj postupak.
http://www.smchiptuning.com/
Samo ti slusaj ovlasteni pa svakih par mjeseci mjenjaj dio po dio te ekologije i tako u krug bez kraja.Tako je u ovlastenom su mi rekli da iskljucivanjem, nekada kasnije moze dovesti da ode katalizator, da nije preporucljivo to iskljucivati.. a i malo sam citala po google, da moze dovesti do nekih drugih elektronskih problema.. Sad fakat ne znam sta da radim, isplati li se mijenjati obzirom da opet ta ista pumpa moze otici za godinu dana..
Imate li nekog za iskljucivanje? Kontakt da zovnem, da se raspitam?
Ma da, ali kad kupiš auto koji je EURO6 i onda ga zbog traljavog dizajna sistema pretvoriš u EURO5...S obzirom na to, po meni je isključivanje sistema jedino prihvatljivo riješenje za krajnjeg korisnika.