Ja bi prije skidanja alternatora ili reglera prije probao zamijeniti akumulator,pogotovo ako ga možeš posuditi ili imaš još koji auto u kući.Mnogo jednostavnije,pogotovo s obzirom da postavljaš pitanje kako skinuti alternatorKako skinem alternator? Maknem zatezač i skinem dva vijka na strani remenice ili ima još?
A nakon toga bi provjerio četkice na alternatoru.Ja bi prije skidanja alternatora ili reglera prije probao zamijeniti akumulator,pogotovo ako ga možeš posuditi ili imaš još koji auto u kući.Mnogo jednostavnije,pogotovo s obzirom da postavljaš pitanje kako skinuti alternator
Izmeri napon na alternatoru kada upališ auto. Da li si proverio masu ? Kada prestane da puni skini konektor sa alternatora i proveri da li ima pobudu - napon. Regler se može skinuti bez da skidaš ceo alternator. Remen isto proveri da nije labav, kleme isto na akumulatoru.Pozdrav,
ujutro upalim Picassa, puni samo 11.4 do 11.7 v.
U jednom trenutku tijekom vožnje se normaliziralo na 14.4v, ali već na prvom zaustavljaju opet na 11.6v i tako je ostalo.
Regler?
Morao bi da ima četiri šarafa .Kako skinem alternator? Maknem zatezač i skinem dva vijka na strani remenice ili ima još?
Ovako , pročitaj pažljivo šta sam ja napisao a onda komentariši ! Važi ?! Ti ćeš sigurno pomoći bolje čoveku?Izmeri napon na alternatoru kada upališ auto. Da li si proverio masu ? Kada prestane da puni skini konektor sa alternatora i proveri da li ima pobudu - napon. Regler se može skinuti bez da skidaš ceo alternator. Remen isto proveri da nije labav, kleme isto na akumulatoru.
da li si ti normalan ??? to je alternator , na njemu mora biti opterećenje ... NESMIJE se pri upaljenom motoru odpajati akumulator . uništit će alternator ....
Onda sve skidaj, lepo operi ,zameni četkice ,pa testiraj pre nego vratiš. Znaš da otvoriš regler i zameniš četkice ? Mislim da je zaliven i da se na njemu ne menjaju ,ali se mogu zameniti. Mislim majstori neće da se bakću oko toga, a nema puno posla. Evo kako sam ja to uradio . Kapu gore odsekao i provukao žice zalemio i ponovo je vratio i zavario lemilicomSkinuo regler, donji desni vijak nisam mogao skinuti pa je alternator ostao.
Poklopac reglera je stopljen na dijelu prema auspuhu. Četkice reglera su potrošene, ima manje od 1 mm da vire iz kućišta.
Alternator pun grafita, masti, ulja i svačega...
U pravu si sto posto. Akumulator se ne smije odspajati dok motor radi.Izmeri napon na alternatoru kada upališ auto. Da li si proverio masu ? Kada prestane da puni skini konektor sa alternatora i proveri da li ima pobudu - napon. Regler se može skinuti bez da skidaš ceo alternator. Remen isto proveri da nije labav, kleme isto na akumulatoru.
da li si ti normalan ??? to je alternator , na njemu mora biti opterećenje ... NESMIJE se pri upaljenom motoru odpajati akumulator . uništit će alternator ....
S obzirom da ovaj majstor nije obradio klizne prstenove na rotoru,kao i koliko nove četkice izlaze iz reglera,mogu mirne duše reći da je odradio posao više nego fušerski.O tome kako je zalemio četkice ne treba ni trošiti riječi,tu će se pojaviti hladan lem u vrlo kratkom roku.Kako će i kada nove četkice naleći na neobrađene klizne prstenove vjerojatno ne zna ni dragi bogEvo kako sam ja moj sredio alternator.
Pogledajte privitak 5121
Pogledajte privitak 5122
Pogledajte privitak 5124
Pogledajte privitak 5126 Evo kakav je bio stator.
Pogledajte privitak 5128 Očišćen. Da više ne smaram.
Ma da četkica skoro da nema.
Odseci gornji deo izbuši rupe i nađi takve četkice da ne kupuješ regler. Pogledajte privitak 5130
Evo ti video da se uveriš da može da se to sredi.
Isti tvoj.
To bi trebalo odraditi otprilike ovako:S obzirom da ovaj majstor nije obradio klizne prstenove na rotoru,kao i koliko nove četkice izlaze iz reglera,mogu mirne duše reći da je odradio posao više nego fušerski.O tome kako je zalemio četkice ne treba ni trošiti riječi,tu će se pojaviti hladan lem u vrlo kratkom roku.Kako će i kada nove četkice naleći na neobrađene klizne prstenove vjerojatno ne zna ni dragi bog
kada ga već budeš imao rasturen , poravnaj oba komutatora . dovoljno je na strugu ....
vidiš , netko to ne zna ....U pravu si sto posto. Akumulator se ne smije odspajati dok motor radi.
Ljudi uče dok su živi.Mala dobronamjerna ispravka tebi:komutator imaju univerzalni el. motori.To je ono kad imaš lamele na rotoru po kojima klize četkice :Komutator (elektromotor) – Wikipedijakada ga već budeš imao rasturen , poravnaj oba komutatora . dovoljno je na strugu ....
vidiš , netko to ne zna ....
Ko ti je pominjao akumulator ? Ko je pominjao kleme ? Rekoh , da se vidi da li ima pobudu da se taj konektor skine ? Da li je to isto kao i skidanje kleme sa akumulatora ?kada ga već budeš imao rasturen , poravnaj oba komutatora . dovoljno je na strugu ....
vidiš , netko to ne zna ....
Ja sam zamenio kloektor kao i ležajeve. Zamenio sma i regler novim Orginal regler je skup, nije ispod 50€Ljudi uče dok su živi.Mala dobronamjerna ispravka tebi:komutator imaju univerzalni el. motori.To je ono kad imaš lamele na rotoru po kojima klize četkice :Komutator (elektromotor) – Wikipedija
Tako i treba, sve ostalo kratkog je vijekaKo ti je pominjao akumulator ? Ko je pominjao kleme ? Rekoh , da se vidi da li ima pobudu da se taj konektor skine ? Da li je to isto kao i skidanje kleme sa akumulatora ?
Ja sam zamenio kloektor kao i ležajeve. Zamenio sma i regler novim Pogledajte privitak 5134 Orginal regler je skup, nije ispod 50€
Pogledajte privitak 5135 Nov kolektor.
I ti si pročitao da sam ja čoveku rekao da skine klemu ? Pa šta je vama ljudi ?!U pravu si sto posto. Akumulator se ne smije odspajati dok motor radi.