Nisu Citroëni, ali su zanimljivi

markan1000

Well-known member
Eto dobro dobro, samo vi zezajte. Međutim, Peugeot 308 je mrak autić. Više njega vidim po Zagrebu nego c4 II. Sa drugim citroenima je drugačija priča... 😀 😀 😀
ok, nadimak na forumu ne možeš mijenjati, ali mene još bode u oči tvoj potpis "Berlinmomak" - pretpostavljam da se to referira na tvog nekadašnjeg Berlinga - sjećaš se tog auta, nije loš bio? Naravno, ne dobar kao Partner :)
Uglavnom, očekujemo novi potpis - PUGmomak, exBerlinmomak, brzomijenjammišljenjamomak... neka se slobodno kolege pridruže sa svojim kreativnim prijedlozima
 

Ax boy

Well-known member
ok, nadimak na forumu ne možeš mijenjati, ali mene još bode u oči tvoj potpis "Berlinmomak" - pretpostavljam da se to referira na tvog nekadašnjeg Berlinga - sjećaš se tog auta, nije loš bio? Naravno, ne dobar kao Partner :)
Uglavnom, očekujemo novi potpis - PUGmomak, exBerlinmomak, brzomijenjammišljenjamomak... neka se slobodno kolege pridruže sa svojim kreativnim prijedlozima
Pugovac sam zasad, tako da. Već sam i htio promijenit nadimak nakon 2017 kad sam prodao Aix gosponu u Samobor, poznavatelju aixeva.
Međutim nisam znao kako nick promijenit i eto onda zaboravih pa prođe vrijeme.
Ma Partner Partner tepee, daaaaa, kak si znal? 😮 😈💕💕💕😈.
Međutim 308 je tu sad. Po kvaliteti zasad, barem još 5 godina. Uz dobro održavanje
... 😀
Evo i ja sam prije godinu dana uzeo puga, ali i dalje mi je draži Citroen 😀
[/QUOTE
Ooo Bravo, i ti Pug i to ljepotan 508 .
Kako te služi, koji motor?
Ne gade mi se i ne mrzim ono Citroën odjednom ali zasad mi više odgovara 308. Pogotovo iznutra... Toliko.
Dalje kažem - nema boljih auta od Citroën/Peugeot, Psa... Nemaaaaaa💕💕💕💕
ok, nadimak na forumu ne možeš mijenjati, ali mene još bode u oči tvoj potpis "Berlinmomak" - pretpostavljam da se to referira na tvog nekadašnjeg Berlinga - sjećaš se tog auta, nije loš bio? Naravno, ne dobar kao Partner :)
Uglavnom, očekujemo novi potpis - PUGmomak, exBerlinmomak, brzomijenjammišljenjamomak... neka se slobodno kolege pridruže sa svojim kreativnim prijedlozima
Jel ti imaš DA regu na autu? 😮
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Evo i ja sam prije godinu dana uzeo puga, ali i dalje mi je draži Citroen
**** puža, vidi Pasare u garaži što me gleda 🥰

Bez šale, to je frend vozio, tu generaciju Passata, sa plišanim sjedalima i benzincem i to je na otvorenoj cesti baš bilo udobno i tiho.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Volvo je je odlična ideja mmm Sweden ali preskupo mi zasad barem 😊😊. Nema nema Pugić je fora
... Kažete, bolje vti 308 nego hdi? 😮
Navodno je taj VTI i THP katastrofa od motora. To je onaj 1.6 koji je razvijan sa BMW-om. Ima VANOS na usisnim ventilima koji hoće raditi probleme, lanac se rasteže. THP je direktno ubrizgavanje, tako da treba posebno čistiti usisne ventile.
A pogledajte ovoga i kilometraže i stanja: 😲

https://www.collectionbyvermant.be/en/cars/volvo-480es
Zgodan je taj 480. Uvijek je bio poseban. Ne znam što bih si mislio o tako maloj kilometraži. Šteta ga je voziti, a sve na njemu je vjerojatno sasušeno. I kada bi ga krenuo voziti, samo bi počela pucati crijeva.
Tako da je ovakav samo za spremiti u neku stacionarnu kolekciju.
 
Posljednje uređivanje:

Ax boy

Well-known member
Mazdu 3
Navodno je taj VTI i THP katastrofa od motora. To je onaj 1.6 koji je razvijan sa BMW-om. Ima VANOS na usisnim ventilima koji hoće raditi probleme, lanac se rasteže. THP je direktno ubrizgavanje, tako da treba posebno čistiti usisne ventile.
Zato mi je najbolje 1.6hdi 92ks. Zadovoljan sam. Nije neko čudo ali bez problema potegne 150 ks po autoputu. Kad ga isprobam... 😀 Još nisam imao prilike..
P. S. Slikao nakon gableca u finim restaću. Moram vam malo vadit mast sa Pugom 308 😈😈😂😂💕💕🤝🤝
 

Prilozi

ExOduS442xb

Racing
Vozio sam C4 II sa nekih 110ks i taj sa 92ks i meni je razlika bila drastična. Osjetno agilniji i bolje reagira na gas, i potegne kako spada, taj sa 110ks sam vozao samo po parkingu ali nebitno, osjeti se razlika kad se stane na gas.
 

gudelj

Member
Uz Peugeot-a, još jedan od legendarnijih Švabaca u garaži, a opet Citroen najdraži. Pa kaaak?
Ovo je zadnji VW koji priznajem 😀 stari ga se ne želi riješit, ima kilometara ko ostala 4 auta u dvorištu i rezervirano mjesto u garaži 😀
**** puža, vidi Pasare u garaži što me gleda 🥰

Bez šale, to je frend vozio, tu generaciju Passata, sa plišanim sjedalima i benzincem i to je na otvorenoj cesti baš bilo udobno i tiho.
😀 Pajo je neuništiv. Preživio dvije totalne totalke i još pokoji manji sudar, svi smo ga drljali (imam tri mlađa brata) al se još neda. 😀 Ako sad i bude neki kvar, to se riješi za 100-200-300 kn bez nekih kerefeka. I bio je gušt s njim starom cestom zg-ploče ili zg-tomislavgrad, ok ide, dobro leži. Poslije toga s C4 ista ruta, imam osjećaj da ću se izvrnut u svakom zavoju.
 
Posljednje uređivanje:

Ax boy

Well-known member
Vozio sam C4 II sa nekih 110ks i taj sa 92ks i meni je razlika bila drastična. Osjetno agilniji i bolje reagira na gas, i potegne kako spada, taj sa 110ks sam vozao samo po parkingu ali nebitno, osjeti se razlika kad se stane na gas.
Naravno da je razlika 20ks i to nije malo. Ovaj je agilan ful jači model ali ipak nije ni 68kw za baciti... 😀
Međutim, ko zna, za par godina možda uzmem i jači model od 84kw 114ks. Zasad sam presretan sa ovim u odnosu na prijašnji auto tzv. kutijicu c3 gdje se čuo svaki šušanj. Izolacija buke 0 bodova al bilo pa prošlo i eto. Zato sad još više cijenim klasu više. 👍👍🤝
 

gudelj

Member
Pugovac sam zasad, tako da. Već sam i htio promijenit nadimak nakon 2017 kad sam prodao Aix gosponu u Samobor, poznavatelju aixeva.
Međutim nisam znao kako nick promijenit i eto onda zaboravih pa prođe vrijeme.
Ma Partner Partner tepee, daaaaa, kak si znal? 😮 😈💕💕💕😈.
Međutim 308 je tu sad. Po kvaliteti zasad, barem još 5 godina. Uz dobro održavanje
... 😀


Jel ti imaš DA regu na autu? 😮
2.0BlueHdi 150ks allure+koza+šiber+18"
Tražio sam C5 ali u nedostatku nekog kvalitetnog primjerka sam se odlučio na ovo. Spremnik adblue je već zamijenjen u garanciji. Ja sam promijenio akumulator i uz redovno diskove, kanalni remen i to je to za sad.
 

Cutac

Prèkaroš
Pajo je neuništiv. Preživio dvije totalne totalke i još pokoji manji sudar, svi smo ga drljali (imam tri mlađa brata) al se još neda. 😀 Ako sad i bude neki kvar, to se riješi za 100-200-300 kn bez nekih kerefeka. I bio je gušt s njim starom cestom zg-ploče ili zg-tomislavgrad, ok ide, dobro leži. Poslije toga s C4 ista ruta, imam osjećaj da ću se izvrnut u svakom zavoju.
Pa da, meni ljudi ne vjeruju koliko je to ugodan auto za voziti. Žao mi je što je njegovog pojela hrđa. Imao je 330 tisuća kilometara i taman bi mi bio super da sam ga uzeo i ubacio plin.
 

Ax boy

Well-known member
2.0BlueHdi 150ks allure+koza+šiber+18"
Tražio sam C5 ali u nedostatku nekog kvalitetnog primjerka sam se odlučio na ovo. Spremnik adblue je već zamijenjen u garanciji. Ja sam promijenio akumulator i uz redovno diskove, kanalni remen i to je to za sad.
Bravo, auto izgleda top. Dostojan nasljednik 406ice. 407 nije bio loš al hmmm. Ovaj 508 nadmašuje 🤜🤜🤚
 
Na vrh