Hrvoje Marin
Active member
meni se čini da je Ely, rastegnuti C3/207Ako se govori o udobnosti ovjesa C Elysee je dva koplja iznad Octavije 2. Sve drugo je na strani Šoode.
meni se čini da je Ely, rastegnuti C3/207Ako se govori o udobnosti ovjesa C Elysee je dva koplja iznad Octavije 2. Sve drugo je na strani Šoode.
Bolji je C4, Ce-elize je tako tako. Markan1000 je dobro rekao, za 100,000 kn solidan auto ali za malo više novaca dobio se puno bolje opremljeni i veći c4.meni se čini da je Ely, rastegnuti C3/207
Jel ti hoćeš reć da je uredu da si Citroën uništi imidž? Kolega jao jaooSvaki auto koji u svom radnom vijeku proizvođaču donese dobit je dobar, nemogu svi biti premium, neki moraju biti i budget. Druga stvar bi bila kad bi to Porsche radio i uništio svoj imidž ali za citroen je to sasvim ok
Pa zašto bi si Citroen uništio imidž ako proizvede neki budžet model? Pa to je njihova tradicija, nije da su proizveli neki katastrofalno loš, nesigurani i ružan auto. Proizveli su solidan auto za skromne pare i to je toBolji je C4, Ce-elize je tako tako. Markan1000 je dobro rekao, za 100,000 kn solidan auto ali za malo više novaca dobio se puno bolje opremljeni i veći c4.
Poznanik mehaničar rekao mi je da ne preporuča elize jer između ostalog ima jako lošu izolaciju buke, motor nije loš ali
...
Jel ti hoćeš reć da je uredu da si Citroën uništi imidž? Kolega jao jaoo
Da da nije loš elize, za te novce kao nov auto. Za prosječnog Hrvata čak i dosta solidan.Pa zašto bi si Citroen uništio imidž ako proizvede neki budžet model? Pa to je njihova tradicija, nije da su proizveli neki katastrofalno loš, nesigurani i ružan auto. Proizveli su solidan auto za skromne pare i to je to
Da da nije loš elize, za te novce kao nov auto. Za prosječnog Hrvata čak i dosta solidan.
E to mi je rekao bivši meho iz Citroëna. Zvučna izolacija koma, nije sad on tragično ali ipak i za te novce jako loše.Upravo to za hr prilike je to solidan auto i naravno za male novce novi auto. Najveća mana mu je ta zvučna izolacija i mekoća šasije.
Ne znam u čemu si se vozao ali bojim se da u Octaviji nisi. Kamiq ima više prostora od Elysee a on je manji od Octavie. Udobnost je subjektivna stvar ali tehničke podatke, dimenzije i volumen je vrlo lako provjeriti u dva-tri klika i Elysee nema više prostora iza nikako. Ustvari ima manje prostora i od Rapida koji bi više bio njegov rang nego Octavia. Sve ostalo su fanboy naklapanja.pa ako budemo gledali ... i golfu do mercedesa ili BMW - a fali cijela klasa , ako ne i dvije .... koliko ste octavia provozali ? nisam primjetio neku drastičnu razliku izmedju elysée i octavije . elysée mi je udobnija od octavije , ima više prostora pozadi .....
C5 vs Superb. Zna se odgovor, barem ga svaki citroenaš u duši treba znatNe znam u čemu si se vozao ali bojim se da u Octaviji nisi. Kamiq ima više prostora od Elysee a on je manji od Octavie. Udobnost je subjektivna stvar ali tehničke podatke, dimenzije i volumen je vrlo lako provjeriti u dva-tri klika i Elysee nema više prostora iza nikako. Ustvari ima manje prostora i od Rapida koji bi više bio njegov rang nego Octavia. Sve ostalo su fanboy naklapanja.
Da se potegnulo pitanje C5 vs Superb ili nešto realnije pa da su krenuli padati argumenti ja bi nešto rekao. Ali Elysee uvlačiti u ove usporedbe je nezahvalno.
C5 neusporedivo udobniji i od nekih automobila iz premium segmenta, po pitanju prostora Superb je minibus za C5. Sa svojih 188cm u Superbu se iza vozim ko u Maybachu. U C5 nemam prostora baš za noge (ako je sjedalo vozača namješteno prema bilo kome tko nije 154cm), a i za glavu nije neka sreća. Kvaliteta materijala mi je tu negdje (ako gledam vršnjake). Plastika sim, plastika tam. No instrument ploča od C5 mi je daleko ljepša od one Škoda klasične kakvu su svi 2011. imali. Prtljažnik na strani Superba opet. Za motorizaciju ne znam, nije da mi je to ikad bilo presudno ali 2.0TDI i 2.0HDi su uvijek bili ok. Ja bi prednost dao HDi zbog bolje riješenog pitanja DPF-a. Aisin automatik uvijek ispred DSG-a.C5 vs Superb. Zna se odgovor, barem ga svaki citroenaš u duši treba znat
A pazi sad, manja klasa usporedba. 308 Pug & Golf VI, godina 2011??C5 neusporedivo udobniji i od nekih automobila iz premium segmenta, po pitanju prostora Superb je minibus za C5. Sa svojih 188cm u Superbu se iza vozim ko u Maybachu. U C5 nemam prostora baš za noge (ako je sjedalo vozača namješteno prema bilo kome tko nije 154cm), a i za glavu nije neka sreća. Kvaliteta materijala mi je tu negdje (ako gledam vršnjake). Plastika sim, plastika tam. No instrument ploča od C5 mi je daleko ljepša od one Škoda klasične kakvu su svi 2011. imali. Prtljažnik na strani Superba opet. Za motorizaciju ne znam, nije da mi je to ikad bilo presudno ali 2.0TDI i 2.0HDi su uvijek bili ok. Ja bi prednost dao HDi zbog bolje riješenog pitanja DPF-a. Aisin automatik uvijek ispred DSG-a.
Vanjski dizajn je subjektivan, ali u tom periodu, C5. Superb mi je bio konfekcija. No opet, sve zavisi što očekuješ i što ti treba. Po pitanju prostora iza, ni u 100 slučajeva C5 ne bi pobijedio i nikad ne bi nikome tko kupuje D segment radi prostora rekao da je C5 bolji izbor od Superba jer je to laž. Za godište koje moj auto je, uzeo bi C5.
Jel, pa to je pravi Psa-fan. Bravo, svaka čast. I30 je dosta dobar auto i uvijek bolji izbor za razliku od volkswagen. Precijenjeni i nikad neće imati udobnost a to je bitan segment auta ako se čovjek ne vozi samo do trgovine a i tada čak hmm. Hyundai je dosta dobro konstruirao svoje motore pogotovo dizel varijantu, nepoderiva a jeftina za održavanje.Nisam nikad imao niti se vozio u jednom od navedenih. Golf ne mogu ni na oči vidjeti tako da ću reći P308, osim ako je P308 na klocnama i nema motor. U tom rangu uvijek bi uzeo ili Ceed ili i30. Evenutalno Octaviu.. Golf ne savjetujem ni kad hoću nekog zajebat
C4A pazi sad, manja klasa usporedba. 308 Pug & Golf VI, godina 2011??
Ok C4 naravno, uuups kako sam ga samo mogao zaboravit . Čim sad pojedem leskovačku pljeskavicu, mozak bu bolje funkcioniralC4
Potpisujem. Superb u stražnjoj polovici auta avion naspram C5. Gepek ogroman. Otraga sa 185 sjedim ko direktor. Jest C5 udobniji ali Superb je već i svemu. Ne gledam domenzije nego osjećaj.C5 neusporedivo udobniji i od nekih automobila iz premium segmenta, po pitanju prostora Superb je minibus za C5. Sa svojih 188cm u Superbu se iza vozim ko u Maybachu. U C5 nemam prostora baš za noge (ako je sjedalo vozača namješteno prema bilo kome tko nije 154cm), a i za glavu nije neka sreća. Kvaliteta materijala mi je tu negdje (ako gledam vršnjake). Plastika sim, plastika tam. No instrument ploča od C5 mi je daleko ljepša od one Škoda klasične kakvu su svi 2011. imali. Prtljažnik na strani Superba opet. Za motorizaciju ne znam, nije da mi je to ikad bilo presudno ali 2.0TDI i 2.0HDi su uvijek bili ok. Ja bi prednost dao HDi zbog bolje riješenog pitanja DPF-a. Aisin automatik uvijek ispred DSG-a.
Vanjski dizajn je subjektivan, ali u tom periodu, C5. Superb mi je bio konfekcija. No opet, sve zavisi što očekuješ i što ti treba. Po pitanju prostora iza, ni u 100 slučajeva C5 ne bi pobijedio i nikad ne bi nikome tko kupuje D segment radi prostora rekao da je C5 bolji izbor od Superba jer je to laž. Za godište koje moj auto je, uzeo bi C5.
ha ha ha ... u octaviji nisi .... vjeruj mi da jesam ... službene čak dvije ..... kombi i sedan .... dvojka i trojka ..... ali nije me oduševila ..... očekivao sam za te novce nešto mnogo bolje ..... ovako je u rangu Elysée ..... + / -Ne znam u čemu si se vozao ali bojim se da u Octaviji nisi. Kamiq ima više prostora od Elysee a on je manji od Octavie. Udobnost je subjektivna stvar ali tehničke podatke, dimenzije i volumen je vrlo lako provjeriti u dva-tri klika i Elysee nema više prostora iza nikako. Ustvari ima manje prostora i od Rapida koji bi više bio njegov rang nego Octavia. Sve ostalo su fanboy naklapanja.
Da se potegnulo pitanje C5 vs Superb ili nešto realnije pa da su krenuli padati argumenti ja bi nešto rekao. Ali Elysee uvlačiti u ove usporedbe je nezahvalno.
Octavia je za lizalo svemirski brod po pitanju kvalitete i masovnosti izredbe. Sve je na njenoj strani osim možda udobnosti ovjesa. Elyssee treba usporediti za Fabiom Combi.