Cactus 1.2 Puretech 110 & 130 - iskustva, održavanje…

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Unatoč svim mojim savjetima i sugestijama, u familiju je došao Cactus 1.2 110ks, 2016. sa 110tkm.

Nije moj pa neću otvarati “moj” temu, al pošto ću imati održavanje pod nadzorom, vjerovatno će biti par pitanja (i odgovora).

Auto je do sada više manje održavan po planu ovlaštenog, no prelazimo na intervale do 10tkm.

Prva moja pitanja su:
Koje ulje? (U servisnoj stoji samo 10w40, ne vidim koje)
Koje svjećice? Cutac Cutac imas koju iz rukava?

Auto je uredan, jedina stvar koja bode u oči je lagana hrđa po dnu stražnjih vrata.
Motor fino poteže, a sa zvukom se da živiti… vibracije su možda i slabije nego na ženinom dizelu.

HDi je imao striktnu zabranu s moje strane zbog AdBlue-a i skupog dvomasenog (+50% od dmf za recimo Mini Countryman). Vlasniku ipak treba auto koji će čim više biti “toči-vozi”.

Plan je zadržati ga 1-2 godine, pa računam da će motor izdržati… osim meni antipatičnog manjka cilindra i direktnog ubrizgavanja, navodno nema dramatičnih problema kao verzija bez turba.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dobro si primjetio, zeznuo sam…5w40 je ulje.
Remen je u ulju, al ne očekujem probleme po tom pitanju… pustit ćemo to sljedećem vlasniku :)
 

dinko1981

Well-known member
A kako hoćeš što se tiče remena ali ono koliko ja vidim da su sa tom kombinacijom napravili veliki zajeb... zvali su aute u servis na preglede zbog toga i skraćivali interval zamjene.
 

Cutac

Prèkaroš
hrđa po dnu stražnjih vrata
Već? Otkud je auto?

Koje svjećice? @
Cutac
Cutac imas koju iz rukava?
Neke plemenite, ti motori brzo pojedu bakrene/niklane. NGK Laser Platinum i nećeš fulati.


Sad pokušavam naći kataloški točno za svjećice, ali nitko ne nudi ništa za taj motor u katalogu. Ni NGK, ni Denso, ni Beru.

Ako ćeš vjerovati autodocu, ide ILZKBR7B8G
https://impexautodijelovi.hr/svjecica-ngk-97968
Koje ulje?
Shell Helix Ultra, ne možeš fulat s njim.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A kako hoćeš što se tiče remena ali ono koliko ja vidim da su sa tom kombinacijom napravili veliki zajeb... zvali su aute u servis na preglede zbog toga i skraćivali interval zamjene.
Sve istina, ali je posebno izraženo na atmosfercu koji navodno ima slabiji remen, a i više se muče po gradu… Ovaj je vozila ženska kuća posao 50km, pa računam da može još…
Ako se bratu baš svidi auto ću razmislit i o velikom servisu

Već? Otkud je auto?
Okolica Ljubljane, makar ovo uzimam pod standardno za nove Citraće… otatak je tip top, samo ta stražnja vrata. Malo struganja, konvertera i bit će ok:
4BE6E9C2-6294-4E47-9631-E1392F1B7BD6.jpeg


Hvala na preporukama, bacam se dalje na potragu
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neznam dal će se imati volje zahebavati, al mislim da je garancija na prohrđavanje 7-8 godina... s obzirom da se servisirao u ovlaštenom, možda bi i to moglo proći.
Na starom C3 se na vratima gepeka ovako počelo pokazivati tamo oko 10. godine starosti...
 

Mirage

Well-known member
Ja sam imao reklamaciju nakon 3 godine, imati ću i sad jednu na berlingu garancija na boju je 10 godina ako čak nije i 12 ide samo i ovlašteni i neka popravljaju dobio sam novu haubu lane imala je neku tvorničku grešku.
 

AlanK

New member
Znaci maltene na identicnom mjestu se i na mom cactusu stvara hrdja. Auto nije redovno servisiran u ovlastenom tako da ni sam ne znam da li mogu reklamirat.
Druga "zanimljiva" stvar koja mu se dogadja je skripljenje kuplunga kada pritisnem papucicu, tocno zacvili kad god se papucica stisne i putuje prema dole. I to se dogadja samo kad je auto ugrijan, tj vozen nekih 20ak minuta.
Netko zna sto bi to bilo?
Papucica ko papucica ima normalan hod, ne zastajkuje niti grebe.
 

dinko1981

Well-known member
I na mom c4 II je počelo hrđat na donjem rubu zadnjih lijevih vrata, očito da je to bolest koja se širi kroz više citroenovih modela...
 

Cutac

Prèkaroš
Moj ja mislim da nema nigdje ništa.
Osim iznad termo pleha iznad zadnjeg lonca. To moram ovo ljeto sve skinuti riješiti inače će mi jednom kofer propasti iz gepeka na pod.

Ako se dobro sjećam, tamo je već farba sva ispucala.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nije da nismo znali, ali ovaj auto je dijametralno suprotan onome što ja želim i volim.

Opet mi došao u ruke... ajde da ga malo istestiramo. ESP off, gasss i kürac. Možda je neka greška. Opet ESP off, gasss i dvokürac.
OK, ja sam glup, on je pametan, valjda.
Na +30km/h pali ESP koliko god ja stiskao. Podsjetilo me na Mečku kad je zajebala dinamiku prve A klase pa se prevrtala na najslabiji propuh. Problem nisu ''riješili'' inžinjeri, već softveraši... jefinije je.
Na volanu nema šanse osjetiti razliku između zelenkastog hrapavog asfalta iz Juge i ovog novog glatkog bijelog rvackog govna.

Potpuno uškopljen, pasivan te meni neopisivo dosadan automobil.

Što je zanimljivo, na istoj platformi je bilo i mnogo zabavnih automobila, čak je i prvi C3 neusporedivo bolji po tom pitanju. Ali su došla neka druga vremena. Pretpostavljam da su danas svi Citraći unutar granica iste filozofije.

U manje od 6 godina je nestala većina 'ekološkog' plina iz sistema klime. Punjenje novog 'ekološkog' plina - 200€.
Meho koji ih poznaje veli ulje svakih max svakih 8000km uz redovne provjere jer uvijek mora biti na max.

Jel moram spominjat da u +10 godina nisam nikada punio plin u starom C3 niti sam ikada nosio litru ulja u gepeku?
 

ExOduS442xb

Racing
Na koju foru "nestane" plina tako brzo?
Imao sam isti problem na starom C5, plin je prvi put punjen negdje 2017, i to ne jer klima nije radila vec smo bili u Šidu i bilo je vrlo povoljno pa zašto ne, a u sustavu je i dalje ostalo negdje 30-40gr i hladio je sasvim dobro (klima je na tom autu radila praktički 100%, na automatici). . Nakon punjena klima je radila negdje 3+ god kada je sustav trebalo nanovo napuniti.

Ne vjerujem da je ostecenje, izaslo bi sve i ranije.
 

Mirage

Well-known member
Ja vjerujem da je to do ovog novog eko plina. Moj berlingo nakon 4 godine izgubio taj eko plin i prestao hladiti auto tada imao 70 000 i nadopunjen je ali za godinu dana osjetim da slabije hladi na sljedećem servisu moram opet nadopuniti plin.
 

Mirage

Well-known member
Nije izgubio ali slabije hladi ali slažem se s tobom jebeš tako vozilo 2 puta izgubio plin u 100 000 km ili 5 godina.
 

Cutac

Prèkaroš
Najveći problem s klima uređajima je taj što je jedini dobar majstor većini predaleko.
Ja moram c4 voziti u Frigoom već mjesecima, ali nikako da odem jer ne mogu ukomponirati u raspored.

A drugom nikom ne dam da kopa po klimi. Jedina druga osoba kojoj bih dopustio sam ja koji može propisno zamijeniti dio i onda ići puniti kod nekoga, ali to je dosta glupa metoda :D
 

koska

New member
Daklem rekapitulacija auto je 110 ksbenxinac bazni bez elektronskih sranja 55.000 km godište 2019...sam mjenjam ulje svakih 10 000 ineo first 0 30..auto je kupljen novi nikada nije kročio u citroenov servis a i nece..mjenjan zračni filter...inače klima se pali rijetko čak se i filter od klime vadi da se očisti jer tko jeudbda ima troškove punjenja klime i ostala sranja..čemu služe prozori..većinom se vozi nježno znalački u leru..od 2019 putno računalo 1 pokazuje potrošnju točno 5.1 litra prosjek..kočnice nisu sirane..svjećice ništa...auto malo naginje ali je udoban ne onako kako kažu..malo je nizak krov...i zmigavci ne reagiraju brzo...za 114 tisuća nekadašnjih kuna solidan auto ne autić..
 
Na vrh