Unatoč svim mojim savjetima i sugestijama, u familiju je došao Cactus 1.2 110ks, 2016. sa 110tkm.
Nije moj pa neću otvarati “moj” temu, al pošto ću imati održavanje pod nadzorom, vjerovatno će biti par pitanja (i odgovora).
Auto je do sada više manje održavan po planu ovlaštenog, no prelazimo na intervale do 10tkm.
Prva moja pitanja su:
Koje ulje? (U servisnoj stoji samo 10w40, ne vidim koje)
Koje svjećice? Cutac imas koju iz rukava?
Auto je uredan, jedina stvar koja bode u oči je lagana hrđa po dnu stražnjih vrata.
Motor fino poteže, a sa zvukom se da živiti… vibracije su možda i slabije nego na ženinom dizelu.
HDi je imao striktnu zabranu s moje strane zbog AdBlue-a i skupog dvomasenog (+50% od dmf za recimo Mini Countryman). Vlasniku ipak treba auto koji će čim više biti “toči-vozi”.
Plan je zadržati ga 1-2 godine, pa računam da će motor izdržati… osim meni antipatičnog manjka cilindra i direktnog ubrizgavanja, navodno nema dramatičnih problema kao verzija bez turba.
Nije moj pa neću otvarati “moj” temu, al pošto ću imati održavanje pod nadzorom, vjerovatno će biti par pitanja (i odgovora).
Auto je do sada više manje održavan po planu ovlaštenog, no prelazimo na intervale do 10tkm.
Prva moja pitanja su:
Koje ulje? (U servisnoj stoji samo 10w40, ne vidim koje)
Koje svjećice? Cutac imas koju iz rukava?
Auto je uredan, jedina stvar koja bode u oči je lagana hrđa po dnu stražnjih vrata.
Motor fino poteže, a sa zvukom se da živiti… vibracije su možda i slabije nego na ženinom dizelu.
HDi je imao striktnu zabranu s moje strane zbog AdBlue-a i skupog dvomasenog (+50% od dmf za recimo Mini Countryman). Vlasniku ipak treba auto koji će čim više biti “toči-vozi”.
Plan je zadržati ga 1-2 godine, pa računam da će motor izdržati… osim meni antipatičnog manjka cilindra i direktnog ubrizgavanja, navodno nema dramatičnih problema kao verzija bez turba.