Razlog je vrlo vjerojatno zbog razlike kinetičke energije koja ovisi o kvadratu brzine.Mene interesira zašto ne podižu brzinu sa 64 km/h (ako se ne varam) i na taj način tjeraju proizvođače da rade još sigurnija vozila. Naravno ne sad na 150km/h. Ne znam dali je istina, ali cuo sam da je velika razlika npr udarac sa 64 i 70, pa čak i ako se ne čini toliko drastična razlika.
Npr. razlika u energiji između ove dvije brzine koje si naveo za vozilo od m=1500 kg je m∙(v2²-v1²)/2 = 1500∙((70/3,6)^2-(64/3,6)^2)/2 = 46,5 kJ, što znači da vozilo mase 1500 kg u slučaju 70 km/h mora moći podnijeti 46,5 kJ više nego pri 64 km/h.
Da to stavimo u poznati kontekst, brzina koja čini 'ekvivalentnu štetu' tj. 'ekvivalentnu energiju' za to vozilo kad se ono zabije u zid je v = sqrt(2E/m) = sqrt(2∙46500/1500) ≈ 7,9 m/s ≈ 30 km/h
Dakle dodatna energija za vozilo od 1500 kg za koje povećaju crash test sa 64 km/h na 70 km/h jednaka je energiji koje isto to vozilo čini kad se zabije u zid sa 30 km/h.
P.S. Pri brzini od 30 km/h pojas čini razliku, vidi Car Crash - Impact Force Calculator