Kad su mi promijenili hidro blok što sam po ponudi platio 13800kn, poslali su mi još račun za 3000kn za 14 litara ulja koje su potrošili za ispiranje getribe da bi dobili "čisto" ulje....ako sad počne opet lupati onda treba ići cijela getriba širom i da se mijenja sve unutra i da to košta 20+ tisuća kuna.
To su baš veliki iznosi
Dok sam ganjao neki polovan C4 iz 2017-2018, a želio sam neki sa EAT6 Aisin automatikom, baš mi je bila dilema da li mijenjati ulje ili ne, jer sam znao za te slučajeve da nakon promjene stanje može da se pogorša, iako kažu da bi to samo ispoljilo probleme koji bi se ionako vremenom pokazali, koji su tu već prisutni (jer promjena ulja ne može pokvariti mjenjač).
Raspitivao sam se i jedan majstor mi je rekao da je sama promjena ulja 200 €, dok u slučaju problema i klizanja mjenjača njegova reparacija, sa radom, košta 1.500 €. Bar su to bili iznosi početkom godine.
Kada je jedan C4 kandidat za kupovinu (sa oglasa) otišao u ovlašteni servis na pregled majstor je, između ostalog, primjetio da mjenjač podrhtava na malim brzinama, rekao je da ja to ne bih osjetio ali da on osjeti. On mi je rekao da bi svakako preporučio automobil sa automatskim mjenjačem, ali samo za nove automobile, ne i za polovne (a takvi su svi prešli minimalno 150.000 km, uz vjerovatno ni jednu promjenu ulja, jer se to navodno ni ne treba raditi). Rekao je da to i na polovnima može biti u redu, ali se to nikad ne zna, jer ne znaš kako je korišten. Inače iznenadilo me što je rekao da oni sada mogu da urade promjenu ulja u ovlaštenom servisu, jer koliko znam ovlašteni servisi to nisu radili, zbog one priče da se to ne mora raditi.
Zbog svega toga, dileme da li mijenjati ulje ili ne, tih potencijalno skupih kvarova, i iz mjeseca u mjesec sve većih cijena polovnih automobila, u nekom trenutku sam odlučio da uradim nešto na šta do tada nisam ni pomišljao, a to je da uzmem novo auto. Naručen je i sad ga čekam. Imamo C4 1.6 HDI iz 2006, a ovo će biti nešto sasvim drugačije, atmosferski benzinac sa dalekog istoka, automatik (takođe pretvarač momenta), manja klasa ali sa samo 2.8 cm manje međuosovinskog rastojanja (po meni a i po brojnim testovima dosta komotan za B klasu, ne osjećam se skučenije nego u C4), i uz čak veći gepek od ovog C4 iz 2006 (!). Ništa DPF, ništa AdBlue i razne druge stvari. A ono što je blesavo je da nije ni previše skuplji od trenutnih divljanja sa cijenama za C4 2018 automatik.