Cutac
Prèkaroš
Ajoj, pa ja bih radije prodao auto i kupio nešto drugo nego stavio nešto preko sjedalaStavio bih onu presvlaku sa drvenim kuglicama na sediste
Ajoj, pa ja bih radije prodao auto i kupio nešto drugo nego stavio nešto preko sjedalaStavio bih onu presvlaku sa drvenim kuglicama na sediste
Na Auto Krešo imate setove na akciji, nadam se još!Vjerovatno se uvijek mora odraditi kalibracija,da prilagodi senzore na novo stanje. Ja imam isti mjenjač na Berlingu.Pozdrav ekipici.
Primijetio sam zadnjih par da mi lamela ponekad malo proklizava u nižim brzinama. Riječ je o robotiziranom mjenjaču kod C4 Picassa 1, 80 KW.
Zamolio bih stručnjake za preporuku seta kvačila i OEM broj, da mogu naručiti novi, i da li se mora kalibrirati kvačilo nakon zamjene.
Nemam Auto Kreso blizu, u BiH zivim.Na Auto Krešo imate setove na akciji, nadam se još!Vjerovatno se uvijek mora odraditi kalibracija,da prilagodi senzore na novo stanje. Ja imam isti mjenjač na Berlingu.
Nemam Auto Kreso blizu, u BiH zivim.
Znate li mozda koji je OEM code za set ili neki drugi broj kako bih mogao naruciti?
Imam pristup Intercars bazi, ali tamo na osnovu broja sasije, daje setove pored kojih pise da su za manualce od 5 brzina, Luk ima 5 vrsta, Sachs 4...
Iz sveg srca se nadam da mi neće trebati zamjena zamajca Kontam samo set, lamela, korpa i druk ležaj, mada tko zna šta će se naći u pećini kad se ista otvori...Meni nudi ove kad ubacim Berlingo,92HP/68kW,DV6DTED,2012...........
https://www.autokreso.hr/autodijelovi/ostali-proizvodi/spojka/set-spojke/sachs-komplet-spojke-10659826/
https://www.autokreso.hr/autodijelovi/Bez kategorije/sachs-zamasnjak-10662774/
.....,imam sve o skidanju,promjeni i slično,samo neznam jeli sve isto kao na Berlingu!Moj je DV6DTED motor,6 BRZINA EGS(Electric Gear Shift),iliti pilotirani/robotizirani
.....nisam bio u situaciji da moram išta mijenjati,ali sam na engleskom berlingo forumu našao dosta toga,ali i upozorenje da se ne daje raditi nekom tko nije pouzdan!A ako se sve dobro odradi,prijelazi se ni ne osjete!
Ima tu več nekih dokumenata oko toga u mojoj temi!
https://www.citroenforum.hr/threads/egs-mjenjač-ručni-elektronski-upravljani.8854/
KOJI JE OPR VOZILA, DO 11906,ILI OD 11907Iz sveg srca se nadam da mi neće trebati zamjena zamajca Kontam samo set, lamela, korpa i druk ležaj, mada tko zna šta će se naći u pećini kad se ista otvori...
Ne znam da li je isti mjenjač/set na tvom Berlingu i na C4P (pošto nije isti motor), ali evo za svaki slučaj ostavit ću broj šasije, pa ako netko ima pristup servisnim podacima, da mi da savjet za set.
VF7 UD9HZH 9J048396
..... samo ovo nudi za spojku, pod tim VIN-omKOJI JE OPR VOZILA, DO 11906,ILI OD 11907
Bolje promjeniti sve jer se onda kvalitetnije odradi kalibracija. Ja kada sam mijenjao na svom Picassu mehaničar je stavio SACHS jer je rekao da je to kao u prvoj ugradnji.Iz sveg srca se nadam da mi neće trebati zamjena zamajca
Samo kad bih znao šta je OPR i gdje mogu naći taj podatakKOJI JE OPR VOZILA, DO 11906,ILI OD 11907
..... samo ovo nudi za spojku, pod tim VIN-om
Koliko sam ja razumio to ulje u elektromehaničkom sklopu se stavlja pod nekim pritiskom pomoću nekog uređaja koji se gotovo isključivo može naći u ovlaštenim servisima. I kako se provjerava stanje tog sklopa? IBolje promjeniti sve jer se onda kvalitetnije odradi kalibracija. Ja kada sam mijenjao na svom Picassu mehaničar je stavio SACHS jer je rekao da je to kao u prvoj ugradnji.
Također provjeriti stanje elektromehaničkog sklopa i promijeniti ulje.
Kako je kolega Ap0qalypto rekao, miran si sljedećih 100000km.
OPR je ovih 5 brojeva prije slova, a pod slovom eSamo kad bih znao šta je OPR i gdje mogu naći taj podatak
Koliko sam ja razumio to ulje u elektromehaničkom sklopu se stavlja pod nekim pritiskom pomoću nekog uređaja koji se gotovo isključivo može naći u ovlaštenim servisima. I kako se provjerava stanje tog sklopa? I
Da,potvrđujem,sve se to odradi sa Diagbox-om!Zna puštati na čepu posude kad prepune,pa izgleda kao da curi,dolje po "tacni"!Prethodno se dijagnostikom pritisak u sistemu smanji, pa se onda radi. Ulje se sipa u posudu, hidraulično ulje za hidroblok. Ne treba nikakva posebna aparatura, bar nije majstorima kad su radili na mom EGS. Ne znam koliko je auto presao, ako je fabricko kvacilo, treba ga proveriti, ponavljam vec 5ti put . Jer skidanje menjača nije dzabe, pa treba sve odraditi kad je dole.
U kojem je sevisu to odrađeno na vašem Berlingu,i kako se ponašao naknadno!Ako je dobro odrađeno,trebao bi biti odličan!AKO mi ikad zatreba!Ako dođe do toga,mijenjam sve....kad se več rastavlja,i vjerovatno bi sam radio,imam svu dokumentaciju,samo treba redom!Prethodno se dijagnostikom pritisak u sistemu smanji, pa se onda radi. Ulje se sipa u posudu, hidraulično ulje za hidroblok. Ne treba nikakva posebna aparatura, bar nije majstorima kad su radili na mom EGS. Ne znam koliko je auto presao, ako je fabricko kvacilo, treba ga proveriti, ponavljam vec 5ti put . Jer skidanje menjača nije dzabe, pa treba sve odraditi kad je dole.
Sa malim zakašnjenjem...Prethodno se dijagnostikom pritisak u sistemu smanji, pa se onda radi. Ulje se sipa u posudu, hidraulično ulje za hidroblok. Ne treba nikakva posebna aparatura, bar nije majstorima kad su radili na mom EGS. Ne znam koliko je auto presao, ako je fabricko kvacilo, treba ga proveriti, ponavljam vec 5ti put . Jer skidanje menjača nije dzabe, pa treba sve odraditi kad je dole.
Kakva su iskustva kod tebe sa EGS-om, meni sve 5,.....osim po zimi, kad dok je hladan motor/mjenjač..... skakuče/trza/cupka pri startu, u kretanju sa semafora. Kad se ugrije generalno bude sve dobro. Nikad neznam jel to normalno za EGS, ili je hladno, ili znak potrošenog kvačila,.... ili dvomaseni zamajac! Pomislim i na nosače motora, ili prekide u dovodu goriva! Bar da znam što je, pa da riješim. Aktuator pun, jedino moram ovih dana prilagoditi senzore za potrošenost kvačila sa Diagbox-om!Meni je riknulo na oko 200 000 , stim sto je verovatno menjano pre toga. Zato su ga valjda i prodavali. Kvacilo navodno nije bilo odgovarajuće, ja sam presao bio oko 20 000 pre nego sto je crklo.
Moguče da mu treba pritisak,budem probao!I da,to sam isto primjetio po zimi,kao da jednom od 20 puta zaboravlja prebaciti u drugu,pa mu dam extra gas....Dosta dobro, zimi pre nego li krenem, prebacim u rikverc i dok je rucna povucena malo ga cimam da nabije pritisak u hidrobloku. Kada je hladno, prvo saltanje iz prve u drugu, jeste nesto sporije. No, posle toga, dosta dobro menja. Nekad ni ne znam u kojoj je brzini.