C5 3.0 HDi by ExOduS442xb

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Nisam siguran da sam te razumio (a znam da nije lako ni objasniti što je što kad se raskopa auto)... :cool:

U Nomad v.2 su ti išla dva kabla? Jedan je očito USB (njega ćeš ubosti direktno u RT6), a drugi je sve ostalo; napajanje za Nomad, možda neka BlueTooth antena/pojačalo signala, svakako kabal za mikrofon i možda još nešto (treba otvoriti taj konektor i vidjeti koliko je žica unutra)...
Bez PDF sheme za Nomad v.2 teško ćeš moći znati što je što. Osim ako će se neki auto-električar, auto-akustičar pozabaviti time...

No, meni ovo liči na kabal mikrofona (prva slika). Je li to taj "konektor viška" o kojem govoriš? Slična je žica kao kod mikrofona u stropnom panelu (druga slika). Ako taj konektor ima samo dvije tanke žice to bi mogle biti Mic+ i Mic-. Možeš probati (bez da išta trgaš) izvesti dvije žice iz tog konektora na pinove 3 (Mic-) i 9 (Mic+) B segmenta QuadLock konektora koji spajaš na radio te probati ako mikrofon tada radi pa ćeš znati jesi li "potrefio"...

Ovdje ti je shema konektora.
EDIT:
A na kraju krajeva, ako i nije taj konektor za Mic, ja bih jednostavno (sad kad si već skinuo plastiku na A nosaču) povukao dvije žice iz Quadlocka B3 i B9 do tog mikrofona u stropu i doviđenja! Time ćeš Mic izravno spojiti na RT6 i gotovo.
To bi moralo raditi...
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

ExOduS442xb

Racing
Riješio mikrofon! Pronašao sam shemu nomada sa C3 Plueriel koji je imao RD4 sa Nomadom na nekom ruskom forumu. Žice smo spojili u konektor iz Nomada (u tom konektoru je 18kablova, na naznačeno mjesto mikrofona) i direkt na RT6 i mikrofon je proradio!
Spojeno je žicama i učvršćeno izolir trakom.

Međutim USB mi ne radi, dali je moguće da ga treba aktivirati u Diagboxu? Aux je spojen i to je zasebni kabel i njega detektira.

USB kabel se sastoji od 2 kabela, ima produžetak, jedan dio je spojen u taj box gdje su USB i AUX (u pretincu ispod naslona za ruku) a drugi dio u RT6.
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Riješio mikrofon! Pronašao sam shemu nomada sa C3 Plueriel koji je imao RD4 sa Nomadom na nekom ruskom forumu. Žice smo spojili u konektor iz Nomada (u tom konektoru je 18kablova, na naznačeno mjesto mikrofona) i direkt na RT6 i mikrofon je proradio!
To te ja pitam!!!! Konačno! 👍🏼
PS: ruski forumi (osobito Drive2.ru) su zakon! Ja nikad ne bih riješio AFIL, da nije tog foruma...

Međutim USB mi ne radi, dali je moguće da ga treba aktivirati u Diagboxu? Aux je spojen i to je zasebni kabel i njega detektira.
E sad, ti baš ne želiš završiti taj projekt? 😂
Iskreno, nemam pojma zašto taj USB kabel iz Nomada ne radi u RT6. Ne vjerujem da su pinovi/žice drukčije razmješteni...
Moguće je i da treba Diagboxom uključiti tu opciju na RT6?
🤔
 

Milosh

Test
ruski forumi (osobito Drive2.ru) su zakon
Jesu, za sve, ne samo za auta, već za sve tehničke stvari. Ja pretpostavljam da je to jer su Rusi inače tehnički inovativan i snalažljiv narod, a pomalo su i odsječeni od svijeta u smislu dostupnosti i nabavke stvari, plus što ih ima koliko hoćeš..
 

ExOduS442xb

Racing
To te ja pitam!!!! Konačno! 👍🏼
PS: ruski forumi (osobito Drive2.ru) su zakon! Ja nikad ne bih riješio AFIL, da nije tog foruma...


E sad, ti baš ne želiš završiti taj projekt? 😂
Iskreno, nemam pojma zašto taj USB kabel iz Nomada ne radi u RT6. Ne vjerujem da su pinovi/žice drukčije razmješteni...
Moguće je i da treba Diagboxom uključiti tu opciju na RT6?
🤔
Radio je malo teže ušao, puno kablova iza prolazi, probat cu ponovo izvaditi radio i usb pa provjeriti kabel. U najgorem slucaju kupiti cu novi USB kabel i spojiti RT6 sa USB Socketom. Gledao sam u Diagboxu i javlja mi greške na Nomadu, a s obzirom da je preko Nomada išao USB moguce je čak da ga BSI blokira. Moram pronaći postavke od Nomada i njega staviti na "Absent". To će biti malo "tricky" ali nemam izbora. Još da mi stigne baterija od laptopa, već mi je muka stalno nositi produžni 😅

Tricky :D

BTW mikforon radi odlično!
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Da, lako moguće da ti ne radi jer je u postavkama još uvijek taj USB u Nomadu (kojeg nema).
U BSi pod Popravak/Telekodiranje/Ručno telekodiranje/Razno ćeš kod "Prisutna računala" staviti Nomada na Absent i moguće da će samim tim proraditi na RT6 (ne sjećam se da treba negdje za RT6 reći da ima USB)...
 

ExOduS442xb

Racing
Da, lako moguće da ti ne radi jer je u postavkama još uvijek taj USB u Nomadu (kojeg nema).
U BSi pod Popravak/Telekodiranje/Ručno telekodiranje/Razno ćeš kod "Prisutna računala" staviti Nomada na Absent i moguće da će samim tim proraditi na RT6 (ne sjećam se da treba negdje za RT6 reći da ima USB)...
Hvala, sada znam gdje ću to pronaći!

Prvo ću probati sa Diagboxom maknuti Nomada ako to ne upali tek onda ću vaditi RT6 i usb socket. Probao sam puniti mobitel, cisto da vidim ima li napajanja, ali nema struje, problem je sa kabelom ili softverski.

Vezano za RT6 izgleda da postoji ta opcija, iako pretpostavljam da je uvijek "present" jer nema drugog načina nadogradnje mapa (barem ja nisam pronašao), evo par starijih slika:
 

Prilozi

ExOduS442xb

Racing
Nakon nešto više od 8000km (1g i 1mjesec😀) zamjenjeno ulje, promašio sam jedan mjesec, radi privatnih obaveza sam odgodio, računao sam da mjesec dana više neće puno utjecati s obzirom da sam napravio nešto više od 8000km.

I napokon je riješen i RT6 potpuno!
Naime, moj kabel od USB-a se sastoji od 2 kabela koja su spojena, jos nisam vidio takvu izvedbu, ali pretpostavljam da je razlog tome bio Nomad. Inače, nakon što smo napravili servis i zamjenili ulje, filter ulja i filter zraka pogledali smo kako izgleda leptir jer mi diagbox javlja da je previše "otvoren", taj spoj je jedini na cijelom autu koji malko zauljen, a uzrok su uljne pare. Tako da smo to dobro prebrisali bez skidanja leptira, kod mene je to malo zafrkancija no moram to napraviti. Povremeno se događa da auto trzne pri laganom gasu, mislimo da je to uzrok. Ubuduce cemo za vrijeme servisa skinuti i ocistiti taj dio.

I drago mi je da smo riješili RT6, naime jedan od pinova (ima ih 4) na USB socketu se savio tako da nije bio kontakta. To smo primjetili tako sto smo multimetrom provjerili kabel tj pin1 na pin1, pin2 na pin2 i tak dalje, a na pinu 1 nije bilo kontakta. Kada smo provjeravali spojeve, primjetili smo da se pin 1 savio. Nakon sto smo ga ispravili spojili smo kabel u njega (u USB socket ) i RT6 je ocitao USB pri ruci!

Sada slijedi nadogradnja karti i nisam shvatio dali sa zadnjim mapa dolaze i radari ili to moram zasebno? Ako sam dobro shvatio to se nalazi u zasebnom fajlu? MacSlavko MacSlavko Ili je to na RNEG-u? Sve mi se počelo miješati...

Nastavljamo dalje, iduće na tapeti, prednji senzori i utorak ugradnja TPMS-a u ljetni set, tako da onda imam riješeni i zimski i ljetni. Planiram jedno veliko unutarnje pranje, kupio sam suho-mokri usisavač tako da cim se bude pruzila prilika planiram i pranje odraditi. Mislim da cu gledati zamjeniti i kontrole od prozora, sve radi, ali vec su 10g+ i volio bi staviti nove.

Nastavljamo dalje sa radovima:)

MacSlavko MacSlavko puno hvala pomoći!
 

Zmija

New member
Pohvale za najlipsi c5 po meni,linija i sve..motor top..zelim ti sve najbolje...
Necu govorit smrdi ovo ono..svakome ode zelim sta vise srice i km s autima...
 

ExOduS442xb

Racing
Napokon sam riješio RT6, mobitel je povezan bluetoothom, radi aux, radi usb, na uređaju se nalaze zadnje karte, također sam dodao radare i sve radi kako spada! Velika zahvala svima na pomoći a naročito MacSlavko MacSlavko koji je izdvojio dobar dio svog privatnog vremena i odgovarao na moje razne upite korisnim savjetima te čak i telefonskim pozivom! Mislim da bih imao veliki problem bez ekipe na forumu!

S obzirom da je glavni dio posla riješen, ostalo mi je još da riješim onaj problem sa "Zone mapped" na malom ekrančiću u kontrolnoj tabli, tj da se aktivira komunikacija između RT6 i malog ekrana ali za to ću podignuti Mirascript temu.

Također, TPMS senzori se odnedavno nalaze i u ljetnom 19' setu, još jedan stvar manje!
 

ExOduS442xb

Racing
Mali update, na autu radim koliko stignem, slobodnog vremena nemam ni za lijek, pored privatnih obaveza trudim se nešto odraditi na autu, ali kako nije bilo ništa kritično - sve odlažem dok ne uhvatim vremena, a sad će toga biti još manje (barem narednih 6mj).

Ono što sam odradio na autu je:
Preventivna zamjena polugica na sva 4 točka, prije toga sam ih prebojao da ne mogu korodirati.
Kupio novu (mada baš ne izgleda najnovije) brtvu unutarnjih vrata vozača, to planiram zamjeniti ovih dana (staru je oštetio prošli vlasnik).
Uzeo sam 8L ulja za mjenjač, čekam dijelove iz PA da dođu pa ćemo napraviti još jedan flushing na 3.0 (prošli je bio prije nekih 15-20tkm) i 2.7 (po 4L).
Kupio sam PDC modul koji podržava zadnje i prednje senzore (trenutni PDC modul podržava samo zadnje senzore), također sam kupio i prednje senzore zajedno sa ožićenjem sa ebay-a, još nisam odlučio hoću li bušiti svoj prednji branik ili ću kupovati drugi.
Zamjenio sam i kopče sajli ručne jer su stare bile pukle.
Ugradio senzore u ljetni i zimski set guma.
Skinio i očistio leptir gasa uz pomoć oca (bez starog nebi mogao većinu ovih stvari raditi), bio je potpuno zapušen i otežavao rad (auto je znao trzati) mislim da sam to spomenuo, to je drastično popravilo osjecaj u vožnji, više ne trza.
Prešao sam na 5w40 - Prva stvar koju sam primjetio je da mi se ponekad zna ugasiti jedna kockica na temperaturi ulja (to se sa 5w30 nije događalo), što znači da ulje bolje odvodi toplinu!
A možda i najbitnije, napravio sam remap na 3.0 i 2.7 (u 3 ili 4mj), a specifikacije za 3.0 bi trebale biti 282ks/580nm a za 2.7 hdi 240ks/500nm.

Auto nije išao na dyno i ne planiram ga stavljati na dyno. Po pitanju performansi, pa auto je i ovako presnažan za daily, ponaša sa kao benzinac u smislu (radi sekvencijalnog bi-turba) da se dobija dojam da vuce jače što je u višim okretajima, ne kao klasičan turbo dizel koji prestane vući kad turbo dođe do kraja. I prije je vukao kao blesav, ali ovo je brutalno. EGR je i dalje aktivan, auto uopće ne dimi, nedavno sam bio na tehničkom i stvarno je mapa kvalitetno napravljena, ni trunka dima. Ako nekog zanima više o mapi, slobodno pitajte.
U 4mj sam išao na poslovni put za Split i negdje iza Zadra probao samo nakratko stisnuti gas do kraja, za usporedbu, u traci do mene je bio novi BMW 5 540d sa nekih 315-330ks, i startali smo jednako sa nekih 90km/h, i do 190km/h BMW se nije uopće odmaknuo (moj dojam), tako da više manje vjerujem da su te specifikacije mape točne. Mjenjač radi bez problema, od remapa sam napravio preko 5000km i izmjene brzina se ne osjete, trudit ću se držati ulje čistim i raditi izmjenu svakih 20.000km - da čuvam mjenjač što je više moguće. Vozim normalno, ali sam htio imati dodatnu snagu ako zatreba (realno ne treba, ali za najgore situacije). Rekao bih da je ispod 7s do 100, možda 6.5-6.7s. A što se tiče 2.7, nakon remapa, auto je prodisao, vuče kao blesav i puno bolje reagira na gas, baš se vidi da mu je to trebalo. Uživancija je oba voziti.

Ovo ljeto smo cura i ja napravili 1914km, nije bilo maženja, autocesta 150-190km/h, potrošnja vrlo solidna za V6 auto sa 1.8 tona i 19 colnim 245 gumama i 6 brzinskim mjenjačem, auto ide ko avion. Jedva čekam iduće putovanje.
Potrošnja za prvih 900km (prosjek 106km/h) i na kraju puta (prosjek 87km/h, povratak sa juga Dalmacije).

Da nebi sve bilo bez greške, imam jedan problem, naime već par puta mi se dogodilo da mi auto prebaci u limp-mode i ne prima gas. Greška koju izbaci je P2173, mislim da je vezano uz actuator na laptiru gasa. Greška je "Throttle actuator control system - high air flow detected" ali srećom nigdje ne idem bez ELM-a pa lako obrišem grešku. U limp mode prebaci samo pri potpunom zaustavljanju, time se planiram ozbiljnije pozabaviti.

I da, jedan Talijan mi je ogrebao auto sa motorom ispod zadnjeg lijevog svijetla, pokušavao se provući dok je policija pisala kazne za nepropisno parkiranje, pa je se onom plastikom-gumom što čuva šake zakačio auto.
 

Prilozi

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Auto nije išao na dyno i ne planiram ga stavljati na dyno. Po pitanju performansi, pa auto je i ovako presnažan za daily, ponaša sa kao benzinac u smislu (radi sekvencijalnog bi-turba) da se dobija dojam da vuce jače što je u višim okretajima, ne kao klasičan turbo dizel koji prestane vući kad turbo dođe do kraja. I prije je vukao kao blesav, ali ovo je brutalno. EGR je i dalje aktivan, auto uopće ne dimi, nedavno sam bio na tehničkom i stvarno je mapa kvalitetno napravljena, ni trunka dima. Ako nekog zanima više o mapi, slobodno pitajte.
Jesi izvadio FAP?
 
Na vrh