Pa to je jer je hladno, pa je ulje gušće. Pre polaska, u rikverc pa ga malo po gasu. Tek da nabije jače pritisak.
Probao danas,doslovno skoro bez trzanja naknadno......,a samo sam dva puta po gasu malo u rikverc!Pa to je jer je hladno, pa je ulje gušće. Pre polaska, u rikverc pa ga malo po gasu. Tek da nabije jače pritisak.
rakonjaKOJI JE OPR VOZILA, DO 11906,ILI OD 11907
..... samo ovo nudi za spojku, pod tim VIN-om
Nažalost nemam više instalirane programe, ni Diagbox. Mislio sam da mi neče više trebati, s obzirom da sam prodao Berlinga, i kupio Mazdu. Ali s obzirom da me eto opet nazad na Citroenu, na sreču..., u postupku sam povratka na stare postavke, ali još nisam trenutno.rakonja
Ako ti nije problem još jednom da mi pogledaš koji bi mi set odgovarao za vozilo, OPR je 11790. VIN: VF7 UD9HZH 9J048396
Pitao sam ovdje u lokalnim autodijelovima, ovaj što radi nije baš siguran, ali mi sugerira da njemu program kaže da je kod njega plivajući zamajac, mada nije siguran. Doduše ne znam ni je li otišao zamajac dok se ne skine...
Pa bih te zamolio, ako možeš pogledati za set kvačila da mogu naručiti.
Intercars mi izbaciva svašta nešto, pravo da ti kažem ne znam šta naručiti
Pogledajte privitak 7366
Evo da ne ostane u zraku, pošto sam promijenio set, možda nekome i pomogne.Nažalost nemam više instalirane programe, ni Diagbox. Mislio sam da mi neče više trebati, s obzirom da sam prodao Berlinga, i kupio Mazdu. Ali s obzirom da me eto opet nazad na Citroenu, na sreču..., u postupku sam povratka na stare postavke, ali još nisam trenutno.
Nadam se da su dobro instalirali. Prijelaz između brzina bi trebao biti skoro neprimjetan...Evo da ne ostane u zraku, pošto sam promijenio set, možda nekome i pomogne.
Znači vozilo je C4 Picasso, 2009.godina, 1,6 HDI, 80 KW, robotizirani mjenjač.
Set Sachs: 3182 600 191, pomoćni cilindar Sachs: 2290 601 002.
Što se tiče šaltanja, razlika je jako primjetna. Nema primjetnog klikanja između prijelaza iz 1. u 2. i iz 2. u 3., auto osjetno bolje starta.Nadam se da su dobro instalirali. Prijelaz između brzina bi trebao biti skoro neprimjetan...
Nebude ti teško ni prednja dva ABS senzora skinuti, dobro očistiti dosjed, uz provjeru prstom.... da nije ostala neka kvrgica. Meni su abs senzori, tj. hrđa ispod njih uzrokovali tu grešku.Brzinski posaoŠto se tiče šaltanja, razlika je jako primjetna. Nema primjetnog klikanja između prijelaza iz 1. u 2. i iz 2. u 3., auto osjetno bolje starta.
Ali nisam riješio problem koji imam, sa gearbox faulty greškom, koja se pojavljuje random (doduše sad puno manje) pri šaltanju i zbog kojeg sam najviše i mijenjao set.
Ne znam jesam li opisivao problem već, ali evo da opišem opet, možda dođemo do neke ideje
Naime, u nepravilnim intervalima pri šaltanju, znači ne uvijek, ( i u veću i u manju brzinu) mi se pojavi na milisekundu žuta service lampica i prikaže grešku gearbox faulty, koja nakon te milisekunde nestane. Auto normalno vozi, s tim samo što sam primijetio da mi kad sam par puta u manjim brzinama naglo stao, auto ostane u A1, ali ga u biti ubaci u ler. Onda trebam staviti u N pa opet u A i ide normalno, bez gašenja vozila.
I nedavno sam prolazio kroz Banja Luku svratim u Autoservis Žika, momci ga prikopčaju na aparat i ima grešku pad napona u aktuatoru i onako na prvu mi je savjetovano da je korpa okrutila, lamela oslabila i da ne može cilindar gurnuti slobodno. Provjerili smo ulje u aktuatoru kojeg je bilo na mjeru.
Ostaje mi još da ozračim aktuator i provjerim džekove da nisu masni pa javim rezultate.
Nisam ja neki majstor, treba to prvo pronaći gdje jeNebude ti teško ni prednja dva ABS senzora skinuti, dobro očistiti dosjed, uz provjeru prstom.... da nije ostala neka kvrgica. Meni su abs senzori, tj. hrđa ispod njih uzrokovali tu grešku.Brzinski posao
Može se i na zemlji, ali je svakako jednostavnije na dizalici. Preglednije, i lako se temeljito očisti. Da, trebali bi biti sa zadnje strane, prati žicu. Drži ga jedan vijak. Večinom bude prednji desni problem,jer taj gazi uz rub ceste, po barama i sl....Nisam ja neki majstor, treba to prvo pronaći gdje je
Pretpostavljam da je negdje na unutarnjoj strani pa trebam na dizalicu, ili se može iz kanala pristupiti?
Proveriti ovoElektromotor hidraulike kvačila?
Mozes li mi reci koji je ovo dio, gdje dodje to?Proveriti ovo
Akumulator, i to sve oko akumulatora mi je sumnjivo vec odavno. Naime, kad sam kupio auto prije 3-4 godine, sam skontao da kad je auto ugaseno muzika radi par minuta, i upali mi economic mode acitve, ili vec kako pise i ugasi muziku, tj.potrosace.Bravo za majstora koji ne radi Francuze, ali je ipak htio pogledati! I prilično dobro otkrio problem, rekao bih...
Sad treba vidjeti zašto se događa taj pad napona? Je li do nekog aktuatora na mjenjaču, samog alternatora, modula kontrole napunjenosti akumulatora ili nečeg drugog...
Ne znam kako je u redu da na nov akumulator pali economic mode nakon jedne minute slušanja muzike na ugašenom autuNormalno je da pali economy mode,.ne znači da je nesto neispravno. Treba ti neko sa Lexia da proveri pritisak u hidrobloku. Meni se ranije javljala na kratko greska gearbox faulty, pa nestajala. Bio je elektromotor hidraulicne pumpe, koji stvara pritisak u tom bloku, kako bi se kvačilo stislo. Imas još dva aktuatora, jedan šalta na veći stepen, drugi na niži. Bez dobre dijagnostike, poprilično lutanje.