C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Neki dan javi da je krepalo dnevno svjetlo. Ok, nemam vremena, par dana tako vozim, jučer stavim novu žaruljicu (Hella), nema greške, svijetli, ali slabo.
Sad sam očistio dremelom kontakte u grlu (P21/5W, BAY15d), i dalje isto.
Izgorila je mjesec dana stara Magneti Marelli žaruljica, a kontakti su bili crni.

Njemu su originalne žarulje dnevnih trajale tipa 5 godina i onda je krenulo izgaranje, tj. nove bi trajale par mjeseci. Jednom sam očistio dremelom grlo, pa su tada trajale tipa 2 godine i tako u krug.

Jel netko zna u čemu bi mogao biti problem?
 

Milosh

Test
Možda bi bilo najbolje zamijeniti grla, ali to uključuje rezanje fabričkih žica i nastavljanje. Nije to problem uraditi, ali pitanje je da li želiš.
 

Cutac

Prèkaroš
Izgleda da ću morati, jer tri ispravne žarulje ne rade kako treba, slabo svijetle...

Budem još probao kontakt sprejem pošpricati. Nadam se da je do grla, a ne do nečeg drugog/skupljeg...
 

Milosh

Test
Da, malo mi je nevjerovatno da je toliko loš kontakt da ti okom vidiš da ne svijetle kako treba. Izmjeri napon u grlu i priključi sijalicu na ispravljač 12 V pa vidi kakva je razlika.
 

Cutac

Prèkaroš
Jučer sam išao malo kopati. Uglavnom, svijetlila je pozicija stalno (inače kad su svjetla ugašena bude dnevno, jedna žarna nit, a kad prebacim na poziciju, bude pozicija. Na lijevom faru je stalno ista žarna nit svijetlila.
Uglavnom, pomaknuo sam limiće u grlu da "našpanam" žarulju i sad je sve ok.
 

Cutac

Prèkaroš
Auto je bio kod majke jer mene nije bilo i danas zove kaže lampica akumulatora i battery charging fault.
Sutra se vraćam i to ću ići raditi.

Koji su savjeti za defektažu?
 

Cutac

Prèkaroš
Heh, mjerio sam na VTS i dobro pokazuje instrument...

Budem reklamirao akumulator, uzeo Exide, a alternator ću odnijeti kod električara da ga pregleda.
 

Milosh

Test
Kažeš da je napon prije paljenja bio 16V?

Ne znam kako je to moguće, možda i jeste ali nemam dovoljno znanja za to. Nominalni napon ćelije je 2.2V, što je ukupno 13.2V
 

szahtila

Well-known member
Napon ispravnog i punog akumulatora nakon dana stajanja treba biti 12—12,6 volti. Kod punjenja, u autu, može doseći od 13,7 do 15 volti, u idealnom slučaju 14.4 volti mjereno odmah nakon gašenja motora. Već nakon desetak minuta taj napon pada ispod 13 bez obzira bio opterećen ili odspojenih klema. Sve vrijednosti izvan ovoga znače ili neispravan akumulator ili neispravan alternator ili instrument kojim mjeriš
 

Cutac

Prèkaroš
E, a ja imam bingo :D

Neispravan akumulator i slab alternator... Ide novi aku i ide reparacija alternatora (ako ne uspije, novi alternator).
 
Na vrh