Evo ima nekih vijesti sa Volvom, nijesu dobre.
- Prije mjesec dana (ne stigoh pisati prije
) mi crkla lijeva kratka sijalica. Vjerujem da su to još originalne i da im ima 10 godina. Izvadim je da vidim koja je pošto nisam bio siguran, kad ona skroz pukla, nema uopšte stakla. D3S je u pitanju. Istresem sve ostatke stakla iz projektora i onda sam 7 dana tražio sijalicu. U autodijelovima Osram i Philips su po 100 eura komad!
Uspijem naći navodo dobre sa garancijom godinu dana, ali ne znam jesu li original ili kopije. Došao sam do njih preko momka koji se time baš bavi (kao poznati Jens u Zagrebu) i kojeg poznajem, on ih ugrađuje. Platio sam ih 45 eura komad, uzeo naravno dvije i obe zamijenio. Razlika je ogromna u odnosu na stare, puno jače svijetle. Evo pogledajte pakovanje, piše Made in Germany, pa mora da su original.
Inače, baš kineske kopije se kod nas prodaju po 20-25 eura komad.
- Desetak dana nakon zamjene povremeno se počela paliti poruka da lijevo kratko opet ne radi. Ali samo povremeno, i skontao sam da ako ugasim i upalim svjetla, ona se upali, tako da pretpostavljam da je do balasta (jer on služi za paljenje sijalice). Moram za početak zamijeniti mjesta lijevom i desnom balastu. Ako se isto bude dešavalo sa desnim, znači da je do njega.
- Druga stvar, DPF. Inače regeneraciju radi uvijek na 22-23 grama čađi. Ne gledam ja to često, ponekad. Ali nekidan upalim aplikaciju i pogledam, ono 33g, nikad nisam vidio toliko. Vozio ga na posao, zagrijao se, ali neće da upali regen. Uzmem pogledam greške dijagnostikom (reko možda ima neku grešku pa zbog nje ne pali), ali ništa (samo par grešaka koje su oduvijek prisutne, nešto za kameru i keyless). Izađem na autoput jer mi je usput kad idem kući (mada njemu ne treba vožnja autoputem da bi odradio regen.), ali ništa, neće da je upali. Ne znam zašto. Malo sam se posavjetovao na Volvo forumu sa bivšim ovlaštenim serviserom, i koliko vidim da mi savjetuje da upalim prislinu prije nego bude kasno.
Nemam pojma zašto je sam ne upali. Možda je previše puta bio prekinut pa se nakupilo i sad mu je ta količina prevelika da je sam spali, nagađam... U poslednje vrijeme ga jeste žena vozila malo češće od mene, ali vozi duže relacije na posao (50 km) i ponekad ide i autoputem, nemam pojma. Vjerovatno ću odraditi tu prislinu.
- Dogovoreno da se radi limarija 19. marta, i vrata i zadnjica, od ona dva udesa. Od plastika mi treba samo donji difuzor zadnjeg branika, ali od svih otpada koje sam zvao samo jedan hoće da proda samo difuzor, i traži za njega 150 eura (jer mu ostaje nekompletan branik). A za komplet branik traže 250-350 eura. Ali nekidan sam uspio super jeftino naći cijeli branik sa difuzorom za samo 110 eura, tako da sam to nabavio. Da se priča oko limarije zaokruži, supruga nekida zapne zadnjim krajem pri izlasku iz garaže i ogrebe zadnji lijevi blatobran i malo kvaku vrata.
Mora se farbati i jedno i drugo.
Malo pozadine: već 4 godine živimo u zgradi koja ima jako šugavu garažu, parking mjesto je okruženo zidovima i možemo parkirati samo u rikverc, a ako ne skopimo retrovizore ostane po 2 cm prostora sa svake strane. Ali još gori je izlaz iz garaže, ulijevo i uzbrdo, ali tako je usko da meni svaki put kad izlazim ostane oko 5 cm do kvake vrata. Svaki put gledam hoću li zapeti i mislim da će nam lamela biti potrošena puno ranije nego što je normalno, samo zbog tog izlaza iz garaže. Iskreno me čudi da ga do sada nismo 5 puta ogrebali, ona ili ja. Supruga stvarno dobro vozi, spada u onaj mali postotak žena koje odlično voze, ali eto, desi se. Garaža je katastrofa, jedva čekam da se preselimo. Lik koji parkira preko puta vozi Insigniu, on se uvijek mora popraviti na početku izlaza da bi mogao izaći, a par puta sam gledao kako se ljudi sa kombijem iznerviraju pokušavajući i onda samo daju po gasu i svjesno izgrebu vozilo samo da bi izašli. I onda tu neko kupi mjesto i plati ga 5000 eura!