U BiH jedna nova dizna 200 eura! Barem za moj (2012. godište).Kod nas reparacija 800 za 4,Srbija oko 600!
Sumnjam da je za moj 2017 samo 200.U BiH jedna nova dizna 200 eura! Barem za moj (2012. godište).
Da,pretpostavljam!U početku to,nepravilno raspršuju gorivo,u nepravilnim količinama!Ako predugo ignoriraš,ode i neka elektronika na njima!Kad je i gorivo raznih kvaliteta....,ili nekvaliteta!Sfa se tocno kvari na tim injektorima? Zacepe se?
Na ovima iz 2012-2013 oslabi piezo element koji otvara diznu, navodno je to najčešći kvar, nema veze sa štopanjem.Sfa se tocno kvari na tim injektorima? Zacepe se?
Samo mi napiši oznaku tog motora, da znam i to kad već pitam.
Na ovima iz 2012-2013 oslabi piezo element koji otvara diznu, navodno je to najčešći kvar, nema veze sa štopanjem.
Zasad nemam bolje slike, kad uspijem,javim!Jbg, nisam uspio saznati. Kaže da mu treba kataloška oznaka dizne.
Vjerovatno ove razlike u ubrizgavanju kod dizni!Kad pređu te vrijednosti!Što je to -1.8 / +1.8?
Uglavnom se tu gledaju korekcije dizni (koliko ECU mora korigovati struju za diznu da bi ona bacala ispravnu količinu goriva). Kad korekcije pređu neke max vrijednosti ECU prijavi grešku.Što je to -1.8 / +1.8?