Ma pusti to kraju, to je greška neka.Srednja slika crveni brojevi
E ovo mi je jako zanimljiva informacija jer i kod mene se zadnje 2 godine osjeti dim u kabini. Ovo ću definitivno provjeriti obzirom da podloške ne bi smjele koštati ne znam koliko.A dim u kabini ti je po mom mišljenju prije od izgorene podloške od dizne (česta stvar kod dizela), na kojoj izbija kompresiju i dizel se grije u sjedištu dizne i isparava.
Mogao si meni ostaviti jednuImam i ja ledice ako nekome iz Srbije treba. Ja jos nisam ugradio kod sebe, nikako novu bušilicu da uzmem
Kod turbine. Meni počelo nešto škripati nakon velikog servisa. Kontam ili nosač amortizera, ili neki selen. Spuštaju malo jednu stranu motora pri izmjeni, pa mora da se nešto nije vratilo na svoje mjesto. Ili do kraja otišlo. Alternator još usijan...., evo moj na 26!Nadam se da je na normalnim temperaturama bar kad tek upališ motor.Evo nakon današnje vožnje naraslo na 8,18 g/l
Evo slika od kuda pretpostavljam dimi i ulazi u kabinu. Morati ću kod majstora.
Jel netko kuži što bi moglo biti.
Ja sam laik što se tiče motora.
Dobro vuče sve ok prije 2 mjeseca veliki servis obavio.
ova metalna cijev pričvršćena inbus vijkom ima fleksibilni dio u tom zadebljanju i tu zna ulje lagano ali i sasvim dobro propuštati,pričam iz svog iskustvaEvo nakon današnje vožnje naraslo na 8,18 g/l
Evo slika od kuda pretpostavljam dimi i ulazi u kabinu. Morati ću kod majstora.
Jel netko kuži što bi moglo biti.
Ja sam laik što se tiče motora.
Dobro vuče sve ok prije 2 mjeseca veliki servis obavio.
A u servisu mi tip kaže da je FAP filter začepljen. Doduše na prijemu auta ne serviser kad sam ga podizao nakon velikog servisa zato sam i kupio ovaj OBD2 da provjerim začepljenost.ova metalna cijev pričvršćena inbus vijkom ima fleksibilni dio u tom zadebljanju i tu zna ulje lagano ali i sasvim dobro propuštati,pričam iz svog iskustva
Je,prvo bi njega čistili,onda kad bi skužili da nije do toga bilo,pa bi te uvjeravali da je osim toga i nešto drugo ipak,itdA u servisu mi tip kaže da je FAP filter začepljen. Doduše na prijemu auta ne serviser kad sam ga podizao nakon velikog servisa zato sam i kupio ovaj OBD2 da provjerim začepljenost.
Ne tvrdim da je problem u cijevi, samo ukazujem na mogućnost pošto sam imao taj problemA u servisu mi tip kaže da je FAP filter začepljen. Doduše na prijemu auta ne serviser kad sam ga podizao nakon velikog servisa zato sam i kupio ovaj OBD2 da provjerim začepljenost.
Jesi to sam popravio ili u servisu?Ne tvrdim da je problem u cijevi, samo ukazujem na mogućnost pošto sam imao taj problem
Sam, ali nije jednostavno. Problem je da je drugi kraj cijevi negdje ispod dpf filtera i moraš skinuti svu toplinsku zaštitu oko njega. Također mislim da je bez kanala(grabe) ili dizalice nemoguće to izvest.Jesi to sam popravio ili u servisu?