Ukratko - jako mi se sviđa i iznutra i izvana.
Vjerojatno moj sljedeći auto (jasno - svidi li se i boljoj polovici, radi nje sad i jesmo u C4).
Sviđa mi se prvenstveno zato što mi djeluje da je na tragu razmišljanja koje su predstavili s oliem, a što i ja mislim da bi trebao biti smjer razvoja europskih automobila. Manji, lakši, slabiji, skromniji, jeftiniji (ukupna cijena korištenja automobila, ne samo nabavna cijena). A istovremeno, ovjes sa novim elementima i dodatno udobna sjedala su mi u C4 odlični, vjerujem da će biti dobra i u ovom C3.
Citroenovski avangardan mi je i vanjski izgled i unutrašnjost, da su još malo hrabriji i bliži oliu, bilo bi mi draže, ali razumijem da ipak netko vodi računa i o tome da automobile treba nekome i prodati pa prevelik odmak od uobičajenog izgleda znači i ogroman rizik, koji si Stellantis ne dozvoljava.
Digitalni brzinomjer i brojač okretaja sam pokušavao još 80-ih ubaciti na svog Tomosa (nije uspjelo) pa me digitalna tabla veseli, a otkad imam head up, na tablu unutar volana u vožnji skoro ni ne gledam. A i sin sa 208 je zadovoljan pozicijom instrumenata iznad volana. Zaista nema razloga spuštati pogled više nego što je potrebno.
Za auto ove klase električni pogon je dobar za gradske i prigradske svakodnevne vožnje, ali ja bih/budem odabrao benzinski motor.