Nikad čuo za neke stvari kao da su problem
Ali one najveće nitko ne spominje, a to su HPFP i bobine. Međutim bobine sam stavio u redovan godišnji servis budući da auto ide na stazu tako da to i ne doživljavam više. Nekome drugome će možda trajati i tri ili četiri godine. Trošak nikakav i promijeniti ih može i moja žena koja zna da auto ima motor i 4 kotača. Daleko da je motor pouzdan, ali hoću reći da nije ni onakav kakvim ga se smatra i na kakvom je glasu. Jer 99% ljudi ga nije imalo, pa lupaju iste teze, poput tog lanca recimo i tako nekih stvari, dok glavnu nitko nije napisao jer da bi to znao moraš ga imati pa shvatiti da je recimo HPFP problem, dok će ti ovlašteni servis za dijagnozu reći da treba promjenu svjećica, bobina, update ECU-a, novi aku i svašta nešto. Ili promjena solenoida bregaste, a ne da je lanac spreman za zamjenu jer se rastegnuo. Ili kao kolegi s ovog foruma koji je promijenio MAP senzor, a servis mu htio promijeniti motor (ako sam dobro upamtio, ispravi me kolega). Ili to ja imam neki endemski primjerak. Da, direktaš je i to za sobom vuče probleme s naslagama na ventilima, ali 10 godina i auto radi najnormalnije što se toga tiče. Isto kao što svaki CR dizel ima svoje posebnosti. Solenoidi VANOSA su najnormalnija stvar koju bi bilo zgodno promijeniti nakon nekoliko ili nakon recimo 10 godina, a nikakav trošak. Motor je kompliciran i malo prijevremene reakcije će dobro doći. Isto kao i famozno ulje Total 5W30. I dalje smatram da je motor na lošem glasu dobrim dijelom zbog toga što se sluša preporuka servisa oko toga koje ulje sipati i nakon koliko km. Interval treba prepoloviti i sipati samo najbolja ulja. Viđao sam primjerke koji lijepo rade i na 250 000 km, a i ubijene s 50 000 km. Taj motor baš traži brigu i nije za svakoga ni za svaki režim vožnje. I za kraj, još jednom, ne bih još jednog THP-a za daily, ali daleko je od onoga kakvim ga se smatra. Jer lanci pucaju na 50 000, ulja troši litru na 3000 km, non stop svijetle neke lampice itd, a meni lanac nije pukao ni nakon 10 godina i milijun track dayeva, niti mi sada kada ga poznam malo bolje troši ulje, niti mi stalno svijetle lampice. Svijetlile su doduše milijun puta zbog jedne te iste stvari, riknute bobine pa promijenim jednu i za mjesec dana krepa druga, pa odsad mijenjam sve pa i preventivno nakon godine ili godine i pol i gle čuda nikakav check engine ne svijetli. Opet kažem, motor je daleko od sjajnog i ne bih ga preporučio non-enthusiastu, ali da je smeće, i nije baš ako se dobro brineš. Samo što sam i ja prošao škole dok nisam naučio što auto voli, a što ne. U što treba vjerovati od naputaka servisa, a u što ne. A svaka škola se skupo plaća, kako kažu.