Puknut zupčasti remen

emirko

New member
C4 1.4 16V , 2006 godište tijekom kratke vožnje auto je počeo gubiti snagu i odmah se upalila lampica SERVICE i na displayu je pisalo Engine Management system faulty. Odmah sam se zaustavio. I pokusao upaliti. Bez uspjeha. Čuo sam samo zvuk alnasera i vrtnju alternatora... kada sam skinuo poklopac od remena, vidio sam da je remen pukao.. isplati li se tu išta raditi ili je auto bolje prodati nekome za dijelove.
 

szahtila

Well-known member
Nisam upoznat sa konkretnim motorom, no ima motora kod kojih pucanje remena ne uzrokuje dalju štetu. Ako nije bilo metalnih zvukova postoji šansa da nema većih oštećenja, možda samo ventili.
 

emirko

New member
Nisam upoznat sa konkretnim motorom, no ima motora kod kojih pucanje remena ne uzrokuje dalju štetu. Ako nije bilo metalnih zvukova postoji šansa da nema većih oštećenja, možda samo ventili.
Nisam mogao čuti točne zvukove jer oko mene je bilo automobila (gradska vožnja). Uglavnom stao sam jako brzo cca 50 metara. Na najblize parking mjesto i tu ga ostavio
 

Scorpyo

Active member
Kada smo kod zupčastog remena...

C4 1.6 HDI 2014.

Koji su intervali za zamjenu istoga?

Moj C4 ovaj mjesec puni 10 godina ali je prešao samo 49000 km pa me zanima mišljenje ekipe da li ga mijenjati obzirom na godine?
 

Machi89bg

Member
ja sam mjenjao na 180 000km u ovlascenom, tamo su mi rekli sledeca zamjena za 180k km ili 10 godina. Sada ne znam, da nije puno 10god ili da slusam sta kaze ovlasceni (pretpostavljam da su kvalitetniji djelovi stavljeni)?
 

Scorpyo

Active member
Moj je napravio skoro pa 10 godina i razmišljam da ga mijenjam preventivno radi starosti jer kilometara definitivno nije nakupio puno.
 

Cutac

Prèkaroš
Definitivno ga promijeni. A za aftermarkete jer najbolje držati se 5 godina i 100 tisuća kilometara.
 

Scorpyo

Active member
I ja sam mislio da ga je najpametnije zamijeniti...

Kaj preporučujete od dijelova jer ovo nije filter pa da idem logikom daj najjeftiniji?
 

szahtila

Well-known member
C4 1.4 16V , 2006 godište tijekom kratke vožnje auto je počeo gubiti snagu i odmah se upalila lampica SERVICE i na displayu je pisalo Engine Management system faulty. Odmah sam se zaustavio. I pokusao upaliti. Bez uspjeha. Čuo sam samo zvuk alnasera i vrtnju alternatora... kada sam skinuo poklopac od remena, vidio sam da je remen pukao.. isplati li se tu išta raditi ili je auto bolje prodati nekome za dijelove.
I kako je završio slučaj?
 

gudelj

Member
Ja sam na VTS stavio Dayco HT remen. U setu su došli INA španer i roler, Saleri pumpa i Dayco remen.
I ja sam stavio dayco set, najviše zbog remena... Pumpa procurila nakon godinu dana, najvjerojatnije neka žnj, sad samo SNR.
 

Memphis

Active member
C4 1.4 16V , 2006 godište tijekom kratke vožnje auto je počeo gubiti snagu i odmah se upalila lampica SERVICE i na displayu je pisalo Engine Management system faulty. Odmah sam se zaustavio. I pokusao upaliti. Bez uspjeha. Čuo sam samo zvuk alnasera i vrtnju alternatora... kada sam skinuo poklopac od remena, vidio sam da je remen pukao.. isplati li se tu išta raditi ili je auto bolje prodati nekome za dijelove.
Ovisi koliko si spreman platiti popravak. Po meni 1000€ ne gine da ti to netko složi.
I ja sam stavio dayco set, najviše zbog remena... Pumpa procurila nakon godinu dana, najvjerojatnije neka žnj, sad samo SNR.
SNR samo prepakirava.
 
Na vrh