C4 II Problem

Zuga

New member
Pozdrav svima, danas mi se upalio Engine feilure i dešava mi se to da kada se vozim ne dopušta mi da pređem 3000 okretaja. Osjećaj na gasu je sličan kao da mi je upaljen limiter, može se stiskati gas, ali auto ne ubrzava, ili ubrzava jajko jako polako. Vozio sam se od 80 km/h do 125 km/h oko 4 km. , ali kada stojim( kada sam u leru) mogu ga turirati u "crveno" bez problema. Auto ima 200000 km.
 

dinko1981

Well-known member
Ušao je tzv safe/limp mode zbog neke greške, probaj ga ugasit i upalit da se možda resetira, ali u svakom slučaju moraš dijagnostikom očitat grešku
 

Zuga

New member
Probao sam ga paliti i gasiti, ali ništa. Znači dijagnostika? Da li mu može šta biti, ako prođe kakvih 150km bez servisa ?
 

Zuga

New member
1.6 HDI 90 ks
Malo sam isto proučavao po internetu, da li može i da bude EGR filter. Vele da i zbog toga auto ne može da prijeđe 3000 okrteaja. Uglavnom vjerojatno je u te dvije stvari problem? Dannas ću probati is MAF senzor otkopčati .
 
Posljednje uređivanje:

mirko007

Member
prije dvije godine isto, servis,dijagnostika, odrađeno čišćenje dpf filtera, ultrazvučno itd, rezeorvar od blue bilo ga još malo ali se jednostavno pretvorio u gel te očišćen i zamijenjen blue, te evo ga radi .....
s tim da je auto bilo u safemode, doć do 80 kmh po kilometra zaleta , tako sam i stigao u servis
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Neispavan EGR ce upaliti i ABS/ESP grešku. Moze biti i crevo kod turba, imao sam problem na prethodnom 1.9dci motoru da je upadao u safe mode kod jaceg gasa. Ulazio falš vazduh u turbinu, neko crevo se otkačilo. Bez dijagnostike je lutanje u mraku
 

Zuga

New member
Nema dima, ništa se ne dešava, samo malo malo slabije vuče i ide u najvišu turažu malo iznad 3000 o/min. U leru ga mogu nabiti u " crveno".. U geadskoj vožnji gotovo da se ništa i ne osjeti. Ništa ne dimi ni ne trese, sve je najnormalnije
 

Zuga

New member
Pozdrav, evo da javim " Engine failure" otklonjeno na dijagnostici. Kažu u servisu da je je javljao spremnik za AD Blue, jer nije bio poništen na dva mijesta prilikom nadosipavanja ( nisam mijenjao spremnik, nego je samo nadotočeno) od toga je prošlo 7-8 mjeseci, čudi me da nije prije javljao., Drugo, da je DPF filter začepljen i da ga treba mijenjati, šta mo je malo sumnjivo, jer se svaki dan vozim po zaobilaznici, tako da nisam baš puno u režimu " prva druga". tako da ga nisam mijenjao . I treče na minus klemi javlja da je elektonika u kvaru, ali to znam i tako se već 8 godina vozim bez problema. Kada su to poništili auto ide bez greške ine javlja ništa ponovo.
 
Na vrh