Milosh
Test
Nikako da napišem šta sam na kraju zaključio..
Sjetio sam se da majstor uvijek kad sipa novo ulje na šipki provjerava nivo, što je i on potvrdio. Kad se ulijeva novo ulje stane oko 3.5 l ulja. Zamolio sam majstora da uhvati i izmjeri staro ulje prilikom ispuštanja, što je uradio, i bilo je oko 3 l ulja ukupno. Ja sam prethodno dosuo 2l, što znači da je motor (bez prigovora) radio sa malo više od 1 l ulja. Što je stvarno nevjerovatno.
Kad je ulje zamijenjeno i dosuto do pola šipke, senzor pokazuje 6/6. Prije zamjene je pokazivao 3/6 i ponekad 2/6.
Zaključak je da su i šipka i senzor nivoa ispravni, a Klićo troši ulje momački. Sad pratim potrošnju pa ćemo vidjeti.
Još jedna jako zanimljiva stvar. Od kupovine prije 5 godina, često je pri kretanju trzao. Nekad hladan nekad potpuno zagrijan, čak i na naplatnoj rampi nakon sat vremena vožnje po autoputu, nekad cijeli dan ne trza a onda odjednom trza, nema pravila. Prvo sam sumnjao na struju pa sam odmah na početku promijenio svjećice, pa kablove pa bobinu, i na kraju se to smanjilo možda 50% ali i dalje je dijelom ostalo. Zanimljivo je to da je uvijek trzao kad se kreće prvom, i bez obzira na količinu gasa. U rikverc nikada. Puno puta sam pokušavao da (kad počne trzati pri kretanju prvom) da stanem i krenem drugom, ali sa istim gasom (minimalan gas, samo da može krenuti a da se ne ugasi), i u drugoj nikad nije trznuo.
Uglavnom, uz mali servis je zamijenjeno kvačilo (potrošena lamela) i druk ležaj. Stara lamela je bila skroz istrošena i zveči kad se protrese. Od tada evo već preko 1000 km i mjesec dana, ni jednom više nije zatrzao.
Sjetio sam se da majstor uvijek kad sipa novo ulje na šipki provjerava nivo, što je i on potvrdio. Kad se ulijeva novo ulje stane oko 3.5 l ulja. Zamolio sam majstora da uhvati i izmjeri staro ulje prilikom ispuštanja, što je uradio, i bilo je oko 3 l ulja ukupno. Ja sam prethodno dosuo 2l, što znači da je motor (bez prigovora) radio sa malo više od 1 l ulja. Što je stvarno nevjerovatno.
Kad je ulje zamijenjeno i dosuto do pola šipke, senzor pokazuje 6/6. Prije zamjene je pokazivao 3/6 i ponekad 2/6.
Zaključak je da su i šipka i senzor nivoa ispravni, a Klićo troši ulje momački. Sad pratim potrošnju pa ćemo vidjeti.
Još jedna jako zanimljiva stvar. Od kupovine prije 5 godina, često je pri kretanju trzao. Nekad hladan nekad potpuno zagrijan, čak i na naplatnoj rampi nakon sat vremena vožnje po autoputu, nekad cijeli dan ne trza a onda odjednom trza, nema pravila. Prvo sam sumnjao na struju pa sam odmah na početku promijenio svjećice, pa kablove pa bobinu, i na kraju se to smanjilo možda 50% ali i dalje je dijelom ostalo. Zanimljivo je to da je uvijek trzao kad se kreće prvom, i bez obzira na količinu gasa. U rikverc nikada. Puno puta sam pokušavao da (kad počne trzati pri kretanju prvom) da stanem i krenem drugom, ali sa istim gasom (minimalan gas, samo da može krenuti a da se ne ugasi), i u drugoj nikad nije trznuo.
Uglavnom, uz mali servis je zamijenjeno kvačilo (potrošena lamela) i druk ležaj. Stara lamela je bila skroz istrošena i zveči kad se protrese. Od tada evo već preko 1000 km i mjesec dana, ni jednom više nije zatrzao.