Clio III, 2008, 1.2 55kW

Milosh

Test
Nikako da napišem šta sam na kraju zaključio..

Sjetio sam se da majstor uvijek kad sipa novo ulje na šipki provjerava nivo, što je i on potvrdio. Kad se ulijeva novo ulje stane oko 3.5 l ulja. Zamolio sam majstora da uhvati i izmjeri staro ulje prilikom ispuštanja, što je uradio, i bilo je oko 3 l ulja ukupno. Ja sam prethodno dosuo 2l, što znači da je motor (bez prigovora) radio sa malo više od 1 l ulja. Što je stvarno nevjerovatno.

Kad je ulje zamijenjeno i dosuto do pola šipke, senzor pokazuje 6/6. Prije zamjene je pokazivao 3/6 i ponekad 2/6.

Zaključak je da su i šipka i senzor nivoa ispravni, a Klićo troši ulje momački. Sad pratim potrošnju pa ćemo vidjeti.

Još jedna jako zanimljiva stvar. Od kupovine prije 5 godina, često je pri kretanju trzao. Nekad hladan nekad potpuno zagrijan, čak i na naplatnoj rampi nakon sat vremena vožnje po autoputu, nekad cijeli dan ne trza a onda odjednom trza, nema pravila. Prvo sam sumnjao na struju pa sam odmah na početku promijenio svjećice, pa kablove pa bobinu, i na kraju se to smanjilo možda 50% ali i dalje je dijelom ostalo. Zanimljivo je to da je uvijek trzao kad se kreće prvom, i bez obzira na količinu gasa. U rikverc nikada. Puno puta sam pokušavao da (kad počne trzati pri kretanju prvom) da stanem i krenem drugom, ali sa istim gasom (minimalan gas, samo da može krenuti a da se ne ugasi), i u drugoj nikad nije trznuo.

Uglavnom, uz mali servis je zamijenjeno kvačilo (potrošena lamela) i druk ležaj. Stara lamela je bila skroz istrošena i zveči kad se protrese. Od tada evo već preko 1000 km i mjesec dana, ni jednom više nije zatrzao.
 

Milosh

Test
Khhm, štostiče potrošnje ulja, vaka je situacija:

1. Nakon zamjene ulja nivo je bio gdje je ova žuta crta:
ulje 0.jpg

2. Nakon pređenih 4800 km, nivo je bio ovaj:

ulje 1.jpg

3. Nakon dosipanja 1l ulja, nivo je bio:

ulje 2.jpg

Znači razlika između druge i treće slike je u 1l ulja.

Biće slika i novi update sa trenutnom pređenom kilometražom od zamjene.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Na C3 (nije moj), prošle godine u jesen 450 € otvaranje, promjena gumica i što sve još. Slično godište. Stavi u jednadžbu koliko cili Clio registriran vridi. 😶🌫
 

Milosh

Test
Da se podsjetimo, nakon 5000 km (zapravo 4800 ali sam zaokružio na 5) sam dolio 1 l ulja.

Juče, Clio je prešao 8000 km od malog servisa, šipka za mjerenje je suva. Morao sam dopuniti 1.75 l da bih nivo doveo na sredinu između min i max. Znači ukupno je do sada dosuto 2.75 l.

Dodatno, primjetio sam trag antifriza, vidi se da je malo izbio napolje. Na posudi ispod čepa (vidi se da je curio dole) ali puno više bočno od posude, zapravo najviše na bravici za haubu i na kućištu ventilatora (on je ispod bravice). Nivo je bio mrvicu ispod normalnog, dosuo sam možda 1 dcl. Nije nikad bilo upozorenja o pregrijavanju. Antifriz čist ko suza, njegova boca isto. Tamo gdje se sipa ulje nema više majoneze.

Kako da provjerim gubi li antifriz na brtvi glave? Možda je samo do posude ili čepa?
 

Cutac

Prèkaroš
Ako je čist, nije brtva glave. Da ti tuče iz cilindra u antifriz, izgledao bi kao proljev, i to neki sa unutarnjim krvarenjem.
Jel baca plavi dim na paljenju? Jel baca na leru kad sjedneš naglo na gas, onako oblak dima?

Ako ne curi ulje, onda ide na auspuh. Provjeri jesu li ti te dvije litre ulja na podvozju kojim slučajem.
 

Milosh

Test
Jel baca plavi dim na paljenju?
Ma kakvi, ništa od toga. Štaviše, ne znam da sam ikada vidio dim iz njega. Evo paljenje:



Evo turiranje:



A evo snimak ispod haube, sve je suvo ko barut. Od 20-e sekunde se vidi karter, suv. Vidi se neka stara mrlja dole iza njega, na plastici ispod, ali to je nešto otprije, i ona je iza motora koliko vidim, nekako prema suvozaču. Sad dok smo bili na moru stajao je 13 dana u mjestu, nema tragova ulja ispod.

 

Milosh

Test
Zato što nikad nije bilo problema ni sa temperaturom ni sa prijavom niskog ulja od strane senzora. Nemam vremena da često zavirujem i dosipam.
 
Na vrh