Zamjena grijača na V6 2.7 hdi

ExOduS442xb

Racing
Pozdrav svima,

Već duže vrijeme jedan od grijača na našem 2.7 zafrkava, zabilježena greška je P1351 koja upućuje na problem sa grijačem ili relejem Ako se ipak radi o grijaču, htjeli bi zamjeniti problematični grijač pa me zanima dali je netko ovdje to možda već radio? Mislim da je procedura više manje ista za sve modele?

Većina savjetuje da se to ne radi dok se ne pojave ozbiljni problemi sa paljenjem, nekako baš nebi htjeli čekati predugo (auto je kupljen sa tom greškom, prije se mogla obrisati, sada je stalna).

Koliko vidim, preporuka je vaditi grijače na hladno, tj dok je motor hladan? Međutim, ima različitih mišljenja, neki kažu da je bolje da je motor zagrijan? Ne znam kakva su vaša iskustva? Citroenove upute kažu da se to radi dok je motor hladan, ali ljudi imaju različita iskustva, a s obzirom koliko dodatnih problema može nastati ne škodi pitati.
 

Cutac

Prèkaroš
U teoriji bi trebalo biti lakše za izvaditi jer aluminijska glava više "raste" na visokoj temperaturi, nego čelični grijač. Tu savjete neću davati.

Savjetovao bih ti da kupiš Motip MoS2 penetracijsko ulje i pošpricaš/natopiš sve grijače koje planiraš vaditi i tako voziš par dana i u međuvremenu još dodaš penetranta da lijepo daš puno vremena da probije jer 90% da su grijači zapekli. I jako ih pažljivo vadi, mislim da je torzija za slomiti ih cca. 25-35 Nm, znači jako malo.
 

szahtila

Well-known member
U teoriji bi trebalo biti lakše za izvaditi jer aluminijska glava više "raste" na visokoj temperaturi, nego čelični grijač. Tu savjete neću davati.

Savjetovao bih ti da kupiš Motip MoS2 penetracijsko ulje i pošpricaš/natopiš sve grijače koje planiraš vaditi i tako voziš par dana i u međuvremenu još dodaš penetranta da lijepo daš puno vremena da probije jer 90% da su grijači zapekli. I jako ih pažljivo vadi, mislim da je torzija za slomiti ih cca. 25-35 Nm, znači jako malo.
U svakom slučaju dosta rizičan posao koji lako krene po zlu. Čak i ako ga odviješ bez pucanja, može biti problema sa vađenjem zbog skorenih naslaga gareži unutarnje strane. Bez obzira na grešku, je si li siguran da je do grijača? Je si probao instrumentom provjeriti koji ne radi? Ako ne radi jedan ili dva grijača od šest, taj motor bi i dalje trebao startati bez problema pa možda bolje sačekati da se još koji pokvari
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ja sam svoje na P407 dao promijeniti u ovl. servis. Mislim da jedan ili dva nisu radili.
Motor je uredno palio (na moru se ni zimi temperatura uglavnom ne spušta ispod nule), ali ja sam pacijent i htio sam da je auto bez greške!

Računao sam da mehaničari u ovl. servisu imaju najviše iskustva s PSA grijačima. Odvezao sam auto ujutro i pokupio ga krajem radnog vremena. Sve je prošlo bez problema, iako sam s radnim nalogom trebao potpisati i neku izjavu da sam svjestan rizika zahvata i mogućih dodatnih radova/troškova. Srećom, nije ih bilo!

Mislim da su me sva 4 nova Bosh grijača i rad prije 5-6 god. koštali oko 1200 kn (160€) što mi je bilo sasvim OK i puno bilje nego da se sam s time za**bavam… Nemam adekvatan alat za to niti imalo iskustva s vađenjem grijača tako da ta priča kod mene ne bi dobro (ni jeftino) završila…
😎
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Pre par godina sam imao istu gresku. Na 2.0hdi su grejaci skroz nazad, pa je vadio svašta nesto da dodje do njega. Na slepo ih je odvrtao , i uspeo nekako. Zamenio je sva 4 i jedan je bas bio zapekao, ali ni jedan nije pukao. Elem, greska nije bila vezana za relej vec bas za neki ili neke grejače. Bar jedan je bio neispravan, i stavljen je Denso, mislim da su 4 komada bila 40e. Od tada, nikad više grešku nisam imao. Ja bih menjao sve, naročito ako je problem doći do njih. Spojio je dva komada direktno na akumulator, i jedan se usijao, drugi je bio skroz gotov.
 

Milosh

Test
Meni je majstor mijenjao na Focusu MK2 (motor 1.6 HDi prve generacije) i jedan se slomio i morao je skidati glavu zbog toga. Tek nakon toga sam gledao i vidio da je to rizično i da postoje ta sredstva (penetranti baš za tu namjenu). Čak sam negdje naletio da i BMW ima svoje sredstvo.

Inače, sva 4 grijača bila neispravna a motor i zimi palio bez problema.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Do mislim -5 ako je akumulator dobar, trebao bi da upali, uz manje ili više verglanja i bez ispravnih grejača. Mene više nervirala ta greška, ali sa novim grejacima mu je svakako lakse
 

Cutac

Prèkaroš
Ma moderni dizel ima tonu aditiva, a i naše zime tri dana bude oko nule i to je to. Jednostavnije i jeftinije je voziti se taksijem, nego pripremati auto za zimu.
 

Milosh

Test
Ne znam zašto ne naprave u glavi tu rupu u kojoj se nalazi žarni dio grijača malo veću, da se ne može garež tako lako uhvatiti između njega i stijenke rupe. Jasno mi je da i navoj zapekne, ali ovo bi djelimično olakšalo zamjenu.
 

ExOduS442xb

Racing
U svakom slučaju dosta rizičan posao koji lako krene po zlu. Čak i ako ga odviješ bez pucanja, može biti problema sa vađenjem zbog skorenih naslaga gareži unutarnje strane. Bez obzira na grešku, je si li siguran da je do grijača? Je si probao instrumentom provjeriti koji ne radi? Ako ne radi jedan ili dva grijača od šest, taj motor bi i dalje trebao startati bez problema pa možda bolje sačekati da se još koji pokvari
Hvala svima, mislim da ćemo se dobro pripremiti i nećemo brzati. Malo nas je strah da se grijač ne raspadne (ako je u lošem stanju) i ne uzrokuje dodatne probleme.S obzirom da je da je to velik zahvat, onda možemo skinuti i deklove, (plastični su), začađeni su radi egr-a, i svu tu garez očistiti a i bilo bi pristupačnije. Već smo skinuli kućišta leptira gasa i očistili ih i kod mene i kod starog, bili su toliko začađeni da se čudim da su auti uopće radili, jedva je kemijska mogla ući, kod njega nije bilo puno problema, a kod mene je auto znao ponekad trzati, otkad smo to očistili, ne znam jel jednom trznio (prošle god očistili).
 
Na vrh