ExOduS442xb
Racing
Pozdrav svima,
Već duže vrijeme jedan od grijača na našem 2.7 zafrkava, zabilježena greška je P1351 koja upućuje na problem sa grijačem ili relejem Ako se ipak radi o grijaču, htjeli bi zamjeniti problematični grijač pa me zanima dali je netko ovdje to možda već radio? Mislim da je procedura više manje ista za sve modele?
Većina savjetuje da se to ne radi dok se ne pojave ozbiljni problemi sa paljenjem, nekako baš nebi htjeli čekati predugo (auto je kupljen sa tom greškom, prije se mogla obrisati, sada je stalna).
Koliko vidim, preporuka je vaditi grijače na hladno, tj dok je motor hladan? Međutim, ima različitih mišljenja, neki kažu da je bolje da je motor zagrijan? Ne znam kakva su vaša iskustva? Citroenove upute kažu da se to radi dok je motor hladan, ali ljudi imaju različita iskustva, a s obzirom koliko dodatnih problema može nastati ne škodi pitati.
Već duže vrijeme jedan od grijača na našem 2.7 zafrkava, zabilježena greška je P1351 koja upućuje na problem sa grijačem ili relejem Ako se ipak radi o grijaču, htjeli bi zamjeniti problematični grijač pa me zanima dali je netko ovdje to možda već radio? Mislim da je procedura više manje ista za sve modele?
Većina savjetuje da se to ne radi dok se ne pojave ozbiljni problemi sa paljenjem, nekako baš nebi htjeli čekati predugo (auto je kupljen sa tom greškom, prije se mogla obrisati, sada je stalna).
Koliko vidim, preporuka je vaditi grijače na hladno, tj dok je motor hladan? Međutim, ima različitih mišljenja, neki kažu da je bolje da je motor zagrijan? Ne znam kakva su vaša iskustva? Citroenove upute kažu da se to radi dok je motor hladan, ali ljudi imaju različita iskustva, a s obzirom koliko dodatnih problema može nastati ne škodi pitati.