C5 2,0 HDi 2006 100 kW gasi se u vožnji - pad okretaja na 0

zlatkodd

New member
Poštovani
Redovito pratim forum i probleme koje imamo na našim citroenima.
Moj se gasi u vožnji, osjetim da mu fali goriva, i odjednom samo stane, ne reagira na gas, okretaji na nuli.
I to jednom u 2 mjeseca. U travnju zamijenjen filter goriva, i vozim dalje. u Lipnju provjerim filter goriva, OK je, i dalje vozim bez problema, do prije 5 dana. Opet stane, kao i svaki put, dopumpam gorivo, otpojim klemu na akumulatoru i vozim dalje. Nakon 3 km dodam gas, on se opet ugasi. Odstoji 8 sati (bio na poslu) i vozim dalje normalno bez problema. Danas opet stao, dopumpam gorivo otpojim klemu i napravim 60tak km bez problema, ali se nisam usudio ići na više od 2500 okretaja.
Prošle godine zamijenio sam jedan injektor, provjerio ostale, zamijenio sve grijače, očistio EGR - (ne ja, majstor) zamijenio senzor turbine...
Kad stane, vergla ali ne hvata. Mislio sam da je podtlak u sistemu dovoda goriva, pa sam ga uključivao bez poklopca na rezervaru zadnja 2-3 dana.
Danas sam čitao greške, javlja mi P2408

Što to mene muči?
Molim za savjete.
Lijepi pozdrav svima
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Sudeći po internetu :
P2408 Fuel cap sensor switch circuit
Znaci ispadne, da je u pitanju senzor na poklopcu rezervoara(gde se sipa gorivo).

17-19-48-file.png
 

zlatkodd

New member
Imaš, Rekao sam majstoru da bi trebalo tu pumpu zamijeniti, jer sam isto napravio na C4 koji imam prije 2-3 mjeseca, ali je rekao da može biti 100 drugih stvari prije zamjene pumpe u rezervoaru
 

zeemax

Member
Ja imam p406 koji je imao problema s malo goriva u rezervoaru. Ka je iznad pola nema problema, a ispod pola kao da se pumpa pregrije i crkne auto. Malo kratkog vremena upali i ponovo ide. Koliko će ići je nekako odgovaralo količini goriva u rezervoaru.
Majstor rekao da izvadim onu plastičnu posudu s pumpom van,pri dnu posude izbušim rupicu borerom 6mm,očisti i vratim u rezervoar. Nikad više problema
 

zlatkodd

New member
Stvarno me ide, krenuo iz dvorišta, ni 50 metara i opet se ugasio. Ovaj put je greška P0337 control unit:10
Po tome bi trebalo zamijeniti senzor radilice. Ista stvar mi se desila prije par mjeseci na C4
Probat ću to zamijeniti
 

Profiler07

Well-known member
Pa ne bi bilo lose provjeriti senzor radilice i bregaste.Mada su simptomi sensora bregaste da nece zagrijan da upali i da baca non stop u safe mode,kad je hladan pali normalno
 

zlatkodd

New member
E danas je opet bilo "veselo". Do posla 40 tak km skoro sve OK, pišem skoro jer sam osjetio da ne vuče kako treba. Krenem oko pola 9 do trgovine po senzor, na semaforu mi se ugasi. Palim bez problema. Kupim senzor i do majstora mi jednom stane, očitam kodove, onaj od prije P0337 i jedan novi P0470. Vozim dalje i molim Boga da ne stane auto jer sam imao osjećaj da jedva vuče.
Kod majstora još jedan njegov kolega i na dijagnostiku odmah. Po ovom drugom kodu ne valja nešto sa ispuhom, particlfilter začepljen preko 80%. Koma.
Prčkaju oni po dijagnostici i uključe regeneraciju. Doduše jednom je prekinu, iz straha da se motor ne raspadne, no drugi put je odradilo do kraja, 10 minuta na preko 4000 okretaja, i nakon toga očitavanje particle filtra, začepljenost 0%. Na probnoj vožnji vuče ko novi. Senzor mijenjam prekosutra je majstor nije stigao
Ali nakon vožnje sa posla do doma nekih 40 tak km, opet nekako nisam zadovoljan sa radom motora... Na nižim okretajima, oko 1500, čudno radi, a i inače radi kao da se malo više trese nego prije. Mislim si nije ni čudo nakon šoka od 4000 okretaja nekih 10 minuta.
Vidjet ću još što će trebati
LP
 

zlatkodd

New member
Tko prati, slijedi nastavak.
2 dana nakon prisilne regeneracije zamijenjen i senzor radilice.
Nakon zamjene senzora radilice, ugasio mi se još 2 puta. Pitam drugog majstora, veli ožičenje, možda je loš novi senzor, možda magnet zamašćen pa nema komunikaciju sa senzorom koju bi trebao imati. Javim se svojem, dogovorim da provjeri još jednom sve. Senzor Valeo treba biti dobar ako je novi. Provjerio je ožičenje, veli da zna biti problem kod đeka, kontakti i slično, To je zamijenio, i provjerio još jednom sve i sad ga vozim par dana i čini mi se da će biti dobro.
 

zeemax

Member
Bok! Ja sam svojim C5 2.0hdi 100kw bez pdf-a prešao 1200 km u komadu brz problema i sad me opet zeza tako otprilike kao i Zlatka.
U vožnji odjednom proguta knedlu i nastavi. Nakon nekih 5 sekundi crkne i samo anlasuje,ali ne pali. Kad napumpam malo na ručnu pumpu pored kučišta filtera goriva nekad hoće, a ne moram i malo pustiti goriva vjerovatno i zrak na vijku na kućištu filtera.
Greške 0337 i 1351
Da li je taj senzor radilice riješio problem?
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
P0337 jeste senzor položaja radilice. Moj ti je savet da to sto pre menjas. Meni se dva puta motor u voznji ugasio, to može biti dosta opasno. Stavio sam bio nov, Delphi, on me ostavio na putu iz čista mira. Stavljen polovan za 2.0hdi.
P1351 su grejaci predpaljenja, ne uticu na paljenje bar ne leti. Pale se tek oko 0, na 2.0hdi od 100kw su dosta nepristupačni. Nalaze se skroz nazad, pa se mora EGR skidati i motor malo zaokrenuti napred.
 

zeemax

Member
P0337 jeste senzor položaja radilice. Moj ti je savet da to sto pre menjas. Meni se dva puta motor u voznji ugasio, to može biti dosta opasno. Stavio sam bio nov, Delphi, on me ostavio na putu iz čista mira. Stavljen polovan za 2.0hdi.
P1351 su grejaci predpaljenja, ne uticu na paljenje bar ne leti. Pale se tek oko 0, na 2.0hdi od 100kw su dosta nepristupačni. Nalaze se skroz nazad, pa se mora EGR skidati i motor malo zaokrenuti napred.
Izvadio danas pumpu iz rezervoara, zapravo nema pumpu samo sito i očistio. Čudno je što se relativno brzo riješi mehanički tom pumpom, kao da negdje vuče zrak. Vidjeti ću sutra hoće li biti promjene.
 

Memphis

Active member
Mislim pošto ti javlja grešku senzora radilice može biti do njega. Pogotovo ako ti se problem manifestira dok je motor topao/vruć. Kad se senzor zagrije pa počne radit probleme.
 

zeemax

Member
Pošto pojavu problema ne mogu povezati sa uvjetima, uvijek drugačije, a otklanjam problem mehanički pumpicom i ventilom na poklopcu kučišta filtera mislim da nije senzor nego negdje vuče zrak.
Novi pokušaj...
 

Prilozi

Na vrh