DPF filter

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ne kuži koliko goriva je natočeno (iako bi mogao uzeti taj podatak od BSIa koji stalno dobiva info od plovka u spremniku).
Jednostavno ubrizga uvijek istu količinu aditiva u spremnik goriva. Mislim da računa kako je svaki put natočeno barem pola spremnika (ili pun), no možda se i varam.

U svakom slučaju, ne bih preporučio tankati manje od polovice spremnika. Obzirom da kod mene u spremniku ima tog ud prije akumuliranog aditiva, uvijek tankam pun spremnik.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Soot je bio na 17 g/l i reko idem ga malo stisnut do Samobora i natrag naravno da se nije upalila regeneracija, opet se upalila kad žena ide na posao ili sa posla ima 10 km do posla, a na aplikaciji je pisalo da je bila prije 11 km skinulo je na 13 g/l znači opet nije do kraja.
Lampicu nije skužila.
Izgleda da radi regeneraciju kod gradske vožnje ne na 130 km/h, ali vidio sam da polako skida kad vozim 140 km/h bez da pali regeneraciju za jedno 2 g/l je smanjilo vrijednosti do Samobora i natrag nekih 20 km.
Ja praktički vozim auto samo vikendom.
Da,pri večim brzinama uvijek kao da pomalo "čisti"!
 

Hummer0

Active member
Donator foruma
Evo konačno za vrijeme moje vožnje napravio regeneraciju. Već je bio na 23,83 g/l spustio ga na 4,67 g/l.
Aditiva je uzeo 3 ml. Produžio sam samo po obilaznici od West Gate-a stara Zagorska do izlaza Kosnica. Trebao sam ući na ulaz Zagreb zapad, ali reko da vidim koliko mu treba da sve skuri. Nije došao do nule iako sam još vozio 130 km/h.
Ne znam jel bi i pri manjoj brzini nastavio regeneraciju ili bi prekinuo.
Kad smo išli u Zagorje (sin je vozio)u jednom trenutku se upalila regeneracija u aplikaciji na 1 sec. i prekinula na retrovizoru lampica ništa.
Ali u povratku se upalila na aplikaciji i retrovizoru ledica ( rakonja rakonja)
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Evo konačno za vrijeme moje vožnje napravio regeneraciju. Već je bio na 23,83 g/l spustio ga na 4,67 g/l.
Aditiva je uzeo 3 ml. Produžio sam samo po obilaznici od West Gate-a stara Zagorska do izlaza Kosnica. Trebao sam ući na ulaz Zagreb zapad, ali reko da vidim koliko mu treba da sve skuri. Nije došao do nule iako sam još vozio 130 km/h.
Ne znam jel bi i pri manjoj brzini nastavio regeneraciju ili bi prekinuo.
Kad smo išli u Zagorje (sin je vozio)u jednom trenutku se upalila regeneracija u aplikaciji na 1 sec. i prekinula na retrovizoru lampica ništa.
Ali u povratku se upalila na aplikaciji i retrovizoru ledica ( rakonja rakonja)
Na dosta se popelo, ali bitno da je odradio! To za Uskrs! Usput......SRETAN USKRS svima koji slave,danas ili za koji dan! Nikad ne dođe na 0(nulu),meni se lampica isključi između 2-3, i onda nakon par km resetira brojač, tj.potvrdi da je odrađena upravo! Zna nekad u aplikaciji zablesati, kao radi REGEN....,ali zapravo ne, ja se uzdam u lampicu! Tada ugasim aplikaciju, pa je ponovo upalim, i naravno neradi! I ja također sumnjam da brzina utiče na to, ja iz nekog razloga vozim na cca 80 u četvrtoj, na cca 2500 okretaja!
 

Hummer0

Active member
Donator foruma
Na dosta se popelo, ali bitno da je odradio! To za Uskrs! Usput......SRETAN USKRS svima koji slave,danas ili za koji dan! Nikad ne dođe na 0(nulu),meni se lampica isključi između 2-3, i onda nakon par km resetira brojač, tj.potvrdi da je odrađena upravo! Zna nekad u aplikaciji zablesati, kao radi REGEN....,ali zapravo ne, ja se uzdam u lampicu! Tada ugasim aplikaciju, pa je ponovo upalim, i naravno neradi! I ja također sumnjam da brzina utiče na to, ja iz nekog razloga vozim na cca 80 u četvrtoj, na cca 2500 okretaja!
Ma da na staroj Zagorskoj sam vozio cca. 30 km prosječno 80 km/h i onda prije West Gate počne i ne prođe 3 min. dolazim do 3 rotora gdje moram kočiti, a možda stati pomislim samo da ne stane sa regeneracijom.
Sretan Uskrs.
Da ovo sa ledicom je super stvar.
Rekao sam sinu kad smo išli tamo u Zagorje da proba voziti u 5 sa više obrtaja, ali nije htio uplatiti.
Primjetio sam da uzme aditiv prije regeneracije i onda valjda čeka uvjete.
Većinom je vožen na kratke relacije u gradu pa je zato došao na 23,83 g/l
P.S. kad je započela regeneracija osjetio sam jači miris iz ispuha.
 
Posljednje uređivanje:

andelko

Member
Imam 6 - 7 izmjena ulja godišnje, uvijek stavljam, 0w30 ineo first trenutno sam na 240 tisuća km, 90 % je sve autoput.
Nikakvih problema sa DPF -om, odrađuje regeneraciju, ad blue mu je softverski isključen prije 80 tisuća km.
Kako kilometraža raste munjevito svako malo sam u strahu do kad če DPF "trajati". A kraj mu se bliži!
Grand Picasso 2.0 EAT 6
 

Hummer0

Active member
Donator foruma
Imam 6 - 7 izmjena ulja godišnje, uvijek stavljam, 0w30 ineo first trenutno sam na 240 tisuća km, 90 % je sve autoput.
Nikakvih problema sa DPF -om, odrađuje regeneraciju, ad blue mu je softverski isključen prije 80 tisuća km.
Kako kilometraža raste munjevito svako malo sam u strahu do kad če DPF "trajati". A kraj mu se bliži!
Grand Picasso 2.0 EAT 6
andelko andelko
Pa stanje FAP filtera lako provjeriš sa bluetooth uređajem i aplikacijom kakav je većina nas sa foruma nabavila košta 10 eura i aplikacija isto.
Ako si iz Zagreba možemo se naći pa provjerimo sa mojim OBD2 i aplikacijom ili si serviser kaže.
Ugradili smo i ledice da znamo kad radi regeneraciju, ali kako sam napisao i ako prekine regeneraciju kad nastaviš vožnju nakon par sati će nastaviti.
Kolega rakonja rakonja je rekao da je na prošlom autu dao oprati FAP filter i da je bilo sve ok.
Znači nije ga mijenjao može se i aditiv doliti ako fali kako vidiš u mojoj aplikaciji meni je ostalo 226 mL.
Po regeneraciji uzme 3 mL. Vidi se i vrijeme cca. trajanja filtera vjerojatno povezano sa začepljenosti i količini aditiva.
 

Prilozi

andelko

Member
andelko andelko
Pa stanje FAP filtera lako provjeriš sa bluetooth uređajem i aplikacijom kakav je većina nas sa foruma nabavila košta 10 eura i aplikacija isto.
Ako si iz Zagreba možemo se naći pa provjerimo sa mojim OBD2 i aplikacijom ili si serviser kaže.
Ugradili smo i ledice da znamo kad radi regeneraciju, ali kako sam napisao i ako prekine regeneraciju kad nastaviš vožnju nakon par sati će nastaviti.
Kolega rakonja rakonja je rekao da je na prošlom autu dao oprati FAP filter i da je bilo sve ok.
Znači nije ga mijenjao može se i aditiv doliti ako fali kako vidiš u mojoj aplikaciji meni je ostalo 226 mL.
Po regeneraciji uzme 3 mL. Vidi se i vrijeme cca. trajanja filtera vjerojatno povezano sa začepljenosti i količini aditiva.
Moj Grand Picasso je 2017 godina, negdje sam pročitao ovdje na forums da ti noviji modeli nemaju tu dodatnu tekučinu za DPF,....Ili sam opet nešto krivo protumačio!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Imam 6 - 7 izmjena ulja godišnje, uvijek stavljam, 0w30 ineo first trenutno sam na 240 tisuća km, 90 % je sve autoput.
Nikakvih problema sa DPF -om, odrađuje regeneraciju, ad blue mu je softverski isključen prije 80 tisuća km.
Kako kilometraža raste munjevito svako malo sam u strahu do kad če DPF "trajati". A kraj mu se bliži!
Grand Picasso 2.0 EAT 6
Nema potrebe za strahom, kraj mu je samo teoretski, softverski predviđen nakon određene situacije! Nakon čišćenja, sve ispočetka! 6-7 izmjena ulja godišnje, zašto! Čini mi se nepotrebno, da nebih rekao pretjerano! Nije ulje što je nekad bilo, ali u ovom slučaju je napredovala kvaliteta! Mislim da ovi aditivi za AdBlue rješavaju problem, uopče mi se više na dizni ne nakuplja. Ili se bar nadam, zasad sve ok. I moj je 2017, misliš aditiv! Mislim da imaju, evo screenshot iz Diagbox-a,spominje se!
 

Prilozi

andelko

Member
Nema potrebe za strahom, kraj mu je samo teoretski, softverski predviđen nakon određene situacije! Nakon čišćenja, sve ispočetka! 6-7 izmjena ulja godišnje, zašto! Čini mi se nepotrebno, da nebih rekao pretjerano! Nije ulje što je nekad bilo, ali u ovom slučaju je napredovala kvaliteta! Mislim da ovi aditivi za AdBlue rješavaju problem, uopče mi se više na dizni ne nakuplja. Ili se bar nadam, zasad sve ok. I moj je 2017, misliš aditiv! Mislim da imaju, evo screenshot iz Diagbox-a,spominje se!
Mijenjam ulje svakih 15 tisuća, 100 tisuća km godišnje napravim! Da ga mijenjam na svakih 30 tisuća kako je i predviđeno - nema šanse! Iako su ulja kvalitetnija.
 
Na vrh