Zašto je mijenjate, baš otišla.....,može li se samo očistiti! Preporučam DataCool aditiv u AdBlue tank prilikom dosipavanja AdBlua...Pozdrav kolege,
Postavio bih pitanje za one upućenije da li prilikom zamjene urea injektora neki drugi kažu adblue dizne treba dijagnostika ili se to samo jednostavno zamjeni.Radi se o vozilu Citroen C3 1.6 bluehdi 55 kw iz 2017-te godine.
Izbaca adblue vani(kao da je negdje šuplja).A izgleda i da ostane otvorena i vjerovatno izbaca previše uree pa imam oblak dima iz auspuha i ima jak miris koji štipa za oči.Nemam nikakvih grešaka na kontrolnoj tabli.I da sipao sam ovaj aditiv u adblue.Zašto je mijenjate, baš otišla.....,može li se samo očistiti! Preporučam DataCool aditiv u AdBlue tank prilikom dosipavanja AdBlua...
https://www.datacol.hr/datacol/adblue-aditiv/
Ja bi je za prvu ruku prvo skinuo,i dobro očistio!Moguče da se dobro začepila, pa teško izbacuje točnu količinu! Ja nakon čišćenja, i sipanja aditiva u tank sa AdBlue.....,više nemam nakupina na njoj! Nakon eventualnog skidanja, ošisti po potrebi i unutra,tamo gdje ubacuje!Izbaca adblue vani(kao da je negdje šuplja).A izgleda i da ostane otvorena i vjerovatno izbaca previše uree pa imam oblak dima iz auspuha i ima jak miris koji štipa za oči.Nemam nikakvih grešaka na kontrolnoj tabli.I da sipao sam ovaj aditiv u adblue.
Ja sam ga isključio sa prvim naznakama problema, a problemi su bili vezani uz grijač rezervoara adblua. Spektar mogućih problemama sa tim sustavom širi je od samog injektora i pumpe. Zaboravio sam napisati, zbog kvara grijača potrebno je mijenjati kompletan rezervoar sa svim pripadajućim djelovima u sklopu njega jeer ne možeš nabaviti pojedinačne djelove tog sklopaAko riješite problem riješili ste ga privremeno!
Da sve mijenjate preskupo je a i nema garancije koliko če trajati! Softverski iskljućite ad blue i mirni ste!
Tako je, isključite ga i nema više dolijevanja ad blua a i potrošnja goriva pada!Ja sam ga isključio sa prvim naznakama problema, a problemi su bili vezani uz grijač rezervoara adblua. Spektar mogućih problemama sa tim sustavom širi je od samog injektora i pumpe. Zaboravio sam napisati, zbog kvara grijača potrebno je mijenjati kompletan rezervoar sa svim pripadajućim djelovima u sklopu njega jeer ne možeš nabaviti pojedinačne djelove tog sklopa
Nisam baš primijetio u mom slučaju, a nisam ni čuo za to. Mislim da je to slučaj kad se eliminira egr ventil i dpf filtera i potrošnja goriva pada