Kvačilo olitiga kuplung šteka nakon zamjene cilindra

Scorpyo

Active member
Opet ja sa pitanjem za znalce...

Nedavno sam ostao na cesti jer mi je papučica kvačila propala do poda.

Ispostavilo se da mi je otišao cilindar koji j uspješno zamijenjen ali sada imam drugi problem koji se rješava već 2 tjedna.

Prvo sam primijetio da mi je hod papučice kvačila jako kratak i da mi je sama papučica niža od ostalih. Vratio sam auto majstoru i on je ponovo ozračio sustav i papučica je bila u ravnini sa ostalima. Ali sada kada stisnem papučicu imam cca 2-3 cm praznog hoda, pa tek onda osjetim otpor. A kada puštam papučicu ona dođe do kraja hoda u kojem sam imao otpor (ne prođe onaj dio u kojem je prazan hod) te imam 3 različita završetka:

1. Papučica ostane niža od ostalih
2. Papučica prvo ostane niža od ostalih a zatim me udari po đonu
3. Papučica prvo ostane niža od ostalih a zatim nakon par sekundi preskoći u gornji položaj uz čujni udarac.

Auto ide normalno ali ovo mi jako ide na penis jer to nije bilo tako prije popravka. Majstor kaže da više ne zna kaj bi radio ali da se bude raspitao među frendovima pa si mislim da ne može škoditi da se i ja raspitam ovdje jer je možda netko imao istu situaciju i zna kako ju je riješio.

Hvala unaprijed na odgovorima.
 

Machi89bg

Member
mozda cilindar koji je zamenjen ne valja? Los kvalitet?

Ja sam imao isti problem - propala papucica kvacila, ali kada mi je zamjenjen cilindar sama papucica je postala meksa. Meneje izaslo sve 80e (nije bio ovlasceni servis. )
 

liberty

Well-known member
frend mijenjao na mndeu (2.0 tdci) sve - i cilindre i kvačilo i zamašnjak
pedala mu je niža od drugih, tvrda i auto je u stani-kreni režimu teško vozljiv

sve je to do majstora koji ne znaju svoj posao...
 

dinko1981

Well-known member
Nebi me čudilo da je cilindar loš. Danas je veća vjerojatnost dobit loš i nekvalitetan dio nego dobar. Koje marke je? Fte je na glasu kao jedan od boljih
 

Scorpyo

Active member
I opet su znalci sa foruma bili u pravu.

Novi cilindar je bio u banani, sada je stavljen drugi i riješen je problem sa ne vračanjem papučice.

Na žalost ostao je prazan hod pri vrhu i kvačilo je dosta tvrdo. Majstor kaže da je to zato što mi je korpa pri kraju pa bih molio potvrdu njegove tvrdnje.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Moguce da nesto nije centrirano kod korpe. Neko je imao taj problem sa novim kvacilom i korpom, LUK set, pa je zamenio za Sachs i problem je nestao
 

Cutac

Prèkaroš
Na žalost ostao je prazan hod pri vrhu
U smislu lufta ili da osjetiš da guraš nešto, ali korpa ne odvaja?
Ako je ovo prvo, nešto nije montirano kako treba ili imaš zraka, a ako je drugo, jbg, dizajn korpe.

kvačilo je dosta tvrdo. Majstor kaže da je to zato što mi je korpa pri kraju
Često se sa novim kvačilom dobije mekša papučica, ali to nije zato što je "korpa pri kraju", nego zato jer se sve podmaže kad se vraća nazad. Ne mogu opruge postati teže za stisnuti s godinama ni kilometrima. A to što izgubiš par milimetara lamele nije dovoljno da se kut opruga promijeni dovoljno da trebaš veću silu.


Meni sve smrdi da je tebi nešto krivo ugrađeno.
Na Insigniji smo mijenjali kvačilo (dvomaseni, Sachs set kvačila sa slave-om) i slave koje je bio u kitu je krivi. Jel mali hod, krivi promjer, ne znam, niti me iskreno zanima, ali od 10 cm hoda papučice, prvih 8 je bilo ništa, a zadnja dva je bilo odvajanje i bilo je tvrdo ko ****c, jedva vozljivo.

Tako da, meni smrdi da majstor niti zna šta radi, niti ugrađuje dobre dijelove.
 

Machi89bg

Member
ja sam imao bas tvrdo kvacilo (kao kod tebe), tj papucica kada je bila zamenjena bilo je mekse nego prije, jedno vrijeme, kasnije opet isto (poslije 2 nedelje), ali je lamela bila pri kraju (tako su mi rekli a i kasnije pokazali staru lamelu), auto je imalo 220k na satu, sa novim setom kvacila sada je dosta mekse i hvata odmah pri startu, prije je hvatalo tik pred opustanje pedale, brzine su se mogle menjati na pola kvacila...

Sad, ne znam jel to bilo prije tako kod tebe ili tek kada se cilindar promjenio? Koliko km na satu imas?
 

Cutac

Prèkaroš
Moguće, ali ja sam dobio tvrđu.
Da ti je utero, utero ti je.

Neki ****c je sjebo, ili u odzračivanju, ili u krivom cilindru.

Jel imaš br. dijela? Jel imaš original cilindar da usporediš brojeve dijela?
 

Scorpyo

Active member
Nemam ništa osim onoga kaj je ugrađeno...

Navodno je jučer bio kod svog frenda koji radi samo Citroene i oni su zajedno utvrdili da je cilindar u banani pa je on o svom trošku stavio novi, kvalitetniji...
 

dinko1981

Well-known member
Možeš li definirati to malo?

Kod mene je cca 2-3 cm
Pa ajmo reći da je i kod mene od prilike isto. Definitivno malo drugačiji osjećaj nego sa starim cilindrom koji traži privikavanje, ali sa obzirom da je osjetno mekši ja se ne žalim.
 
Na vrh