Gume i felge za C4 II

Cutac

Prèkaroš
Čelične bi bile lakše. Ove original felge su ko olovo. Moje Resolfenice su oko 11 kila, jedna ATS zimska je 6, tako nešto. Boston na c4 su oko 10 kila, čelične su oko 6, tako nešto.

Legura ima magnezija u sebi, ali nisu to one "magnezij" felge, ovo je skoro pa tipična legura za bolje alu felge. Za nešto lakše imaš AlSi12Mg.
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Ali dosta plitko izgleda ta guma (bočna strana). Moglo bi biti tvrdo ako je nizak profil.. Koje su dimenzije?
225/40 R18. Znam, i bit će. Isprobao sam jednoga u Rijeci kad sam bio tražio auto. Bijeli, C4 Exclusive na točno ovim kotačima...18". Po riječkoj obilaznici, sve super, mirno, tiho, ali tamo po industrijskom području je tuklo haha A jebiga, znam da je tak, ali vrijedi mi taj tradeoff, izgleda/udobnosti/mijenjanja spona! :ROFLMAO: Gušti su gušti, kaj da velim :cool:

Je, precizno sa ovim ovjesom :D
Lagano plutanje i razlijevanje po cesti...al drži...

Ne može bolje od Phoenixa za C4 II!
To je istina, tu nema dileme, idealan omjer udobnosti i izgleda je na Phoenixu.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Na DS5 imam tvorničke 17” (225/50/17). Za ljetni set sam kupio tvorničke 18” (235/45/18) i stalno sam se pitao/pribojavao hoću li osjetiti nekakav gubitak udobnosti na 18” felgama.
No, odmah nakon zamjene, pa ni nakon dan-dva, kao niti nakon tjedan-dva testiranja nikakvu razliku nisam uspio primjetiti! A baš sam se namontirao da je nađem!

Ali kad ja mijenjam svoje zimske 17” i stavim ljetne 18” ne kužim nikakvu razliku.
Možda nešto nije u redu sa mnom…
🤔
Ispravak (vlastitog) netočnog noavoda:
Kad sam ono stavio ljetne 18-ice i rekao da ne osjetim razliku u odnosu na 17-ce; sad vidim da sam bio u krivu!
Naime, otprilike u isto vrijeme sam promijenio i sva 4 amortizera pa je prelazak na 18" vjerojatno radi toga bio "bezosjećajan".
Vjerojatno su novi amortizeri absorbirali taj dio razlike, a sad kad sam se naviknuo na njih i kad prijeđem sa 17" na 18" rekao bih da su veće felge nekih 20% tvrđe u odnosu na manje.
Nije to puno, ali prvih par dana se da primjetiti razlika.
Uskoro ću se vratiti na zimski set pa će vjerojatno biti mrvicu udobnije (jedva primjetno)...

Nego, nešto sam računao ali mi je rezultat čudan pa molim vaše mišljenje:
Je li moj auto na 18" sad viši od poda (ima veći "clearance") ne go na 17"?
Čini mi se da i to primjetim prvih par dana nakon zamjene, kad ulazim/izlazim i sjedam u auto... Ili sam možda prolupao?

Naime, zimski set je 225/50/17, a ljetni je 235/45/18. I jedno i drugo su tvorničke dimenzije guma i tvorničke felge za DS5 i taj motor.
Je li moguće da mi je na ljetnim gumama auto 1,765cm viši? Evo moje računice:

225/50/17 = 22,5 cm širina gume + 11,25 cm visine (50% od širine) i 43,18 cm promjer felge (17") ukupno čini 54,53 cm.
235/45/18 = 23,5 cm širina gume + 10,575 cm visine (45% od širine) i 45,72 cm promjer felge (18") daje ukupno 56,295 cm.

56,295 -
54,53 =
1,765 cm razlike u visini? To mi se čini too much...

Ili ja tu nešto krivo računam?

WillTheyFit kaže da je visina povećana za 5,95mm. I rekao bih da je otprilike toliko, btw...
🤔
 

Prilozi

diegos

Well-known member
Moguce naravno, tj. teško da ce ustvati biti identicno sa obje gume. Neke kombinacije daju vecu razliku, neke manju... Sve je to normalno, i kod mene ima razlike ljetni/zimski set zbog drugih dimenzija

E da i ovaj kalkulator je dosta dobar, korisna stvarčica
 

Milosh

Test
Mislim da nisi dobro računao.

Trebao bi računati:

A= Polovina prečnika 17" + visina bočnog zida gume
B= Polovina prečnika 18" + visina bočnog zida gume
X = B-A

Kad oduzmeš jedno od drugog dobiješ 0.59 cm, tako da je sajt u pravu.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Da, ovo ima smisla! Zaboravio sam da je u sredini kotača osovina, tj, da povećanje visine treba prepoloviti...
(y):cool:

Usput; kupio sam nedavno rabljene Michelin Primacy4 ljetne gume (100€/kom) iz Peugeot salona u Austriji i nekidan ih dao montirati. Imaju 6,0 i 6,2mm gripa, DOT je 1623, Made in Spain. Ne znam jesu li vožene sezonu ili dvije, ali fino se kotrljaju i mrvicu su tiše od Continentala PremiumConntact5 koje su išle u mirovinu. Rekao bih da dobro drže, iako ja nisam mjerodavan za to jer uglavnom vozim penzionerski.
A za 3-4 tkm koliko po ljeti napravim, mogle bi i potrajati koju godinu?
:)

Zimski set će gore za nekih mjesec dana...
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Za 100€/kom? Ne znam baš... Oko 190€ košta PremiumContact6. I oznaka im je B/A s 4,4 boda.
Primacy4 je oko 210€ s oznakom A/A i 4,57 boda. Dvadesetak € skuplji i mrvicu bolji (manje trošenje).

I jedne i druge su dobre, ali ovaj put sam htio DSa obući u francuske cipele! A po zimi će i dalje imati njemačke čizme (Conitnental WinterConntact)!
:cool:
 

Prilozi

Cutac

Prèkaroš
Kakvi bodovi?

Moja logika je da uzmem Bridgestone i ne razmišljam. Ili Goodyear ako se potrefi bolja cijena/dostupnost.

To je naravno osobna preferenca, ali meni je Bridgestone uvijek bio najbolji.
 

Milosh

Test
https://www.tyrereviews.com/

vam za svaku gumu prikazuje ukupnu ocjenu na osnovu svih bitnih testova koji se nalaze na netu (adac, bild, itd). Znači ne oslanjate se na jedan test već gledate ukupan rezultat kad se svi testovi saberu. I za svaku gumu možete vidjeti pojedinačne testove koji su korišteni za tu ukupnu ocjenu. I možete vidjeti iskustva korisnika, gdje kod svakog piše koliko km je prešao, koje vozilo i po kakvim cestama, pa možete steći neku sliku o kvaliteti gume. Bolje od toga teško da može.
 
Na vrh