Detektor

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Zna li netko na kojem principu Genovo vidi omiljeni svima Gatso na 1000+ metara? Vidi njeno EM zračenje ili ju "vidi" baš kao i Waze (predefinirana lokacija + GPS)? Ako je ovo prvo, vrijedi novaca, ako je ovo drugo onda je 6 glava prevara za waze u kutiji. ;)

Ps. Pitao sam ih, ali odg. nema već dva tjedna. Sumnjam da ću ga i primiti ikad.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Ne vjerujem da imaju ikakav receptor osim GPS-a.
U moru današnjih auta sa radarima i ****arijama, ne vjerujem da bi detektor radara mogao raditi kao prije. Pogotovo jer mislim da Gatso nema radar nego IR blaster.

Moguće da sam potpuno u krivu, također :D

Ja samo znam da od sad motor vozim bez tablice, a auto sa nekom aplikacijom. Stvarno su pretjerali sa kamerama, stavili su ih svuda gdje je ograničenje prenisko.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Pogotovo jer mislim da Gatso nema radar nego IR blaster.
Negdje sam naletio na tvornički spec. Navodno RT4 je K-band između 18GHz i 27GHz
Ne vjerujem da imaju ikakav receptor osim GPS-a.
S druge strane uredno se javi 150-200 m na Škode po autocesti. ;) Ono što sad tražim i važem je li "punokrvni" detektor ili GPS hibrid. ;) Jer za tu cifru GPS mi otpada.
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
Znam, pomiriš se s tim i dobro. Ja tačno znam koliko prekoračenje mi nosi koliku moguću kaznu. Ako se baš žurim onda svjesno vozim brže od ograničenja ali tako da mogu dobiti tu min. kaznu, a da ne mogu ostati bez dozvole.

To u praksi znači da ako ne želim rizikovati kaznu vozim max 9 km/h preko ograničenja. Ako svjesno rizikujem kaznu vozim 19 km/h preko ograničenja. Ako je ograničenje 50, ja vozim 69 i ako me uhvate platim kaznu 25 eura.. Znam da su kod vas kazne veće..
 

Milosh

Test
Ja vozim po ogranicenju, pratim znakove na putu. Pi*ka sam u duši.
Ja vozim preko ograničenja ali je definisano koliko se smije. Ne znam kakva je situacija što se toga tiče u Srbiji i Hrvatskoj. Prije sam ovdje na forumu pokušao doznati kolika je tolerancija u Hr ali nisam uspio.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ima u narodu verovanje da na autoputu tolerišu do 10% mimo ograničenja. To je samo verovanje.
Istina je da mere vreme prolaska između dve naplatne rampe, a imaju i presretače. Ja vozim oko 90km/h regionalnim gde je maksimalna brzina 80km/h. Osim toga svuda vozim po ogranicenju, bar je to lako sa limiterom i tempomatom
 

Milosh

Test
Ima u narodu verovanje da na autoputu tolerišu do 10% mimo ograničenja. To je samo verovanje.
Kod nas je to propisano u samom zakonu. Nije eksplicitno navedeno da postoji tolerancija, ali kazne za brzine su tako formulisane (wording, što bi rekli na našem :)) da ne mogu napisati kaznu za prekoračenje manje od 10 km/h.


Istina je da mere vreme prolaska između dve naplatne rampe, a imaju i presretače.
Koliko sam ja čuo, više ne mjere vrijeme na naplatnim kućicama već na više mjesta duž autoputa, jer su navodno likovi jurili pa onda stajali da odmore, da bi na kraju imali normalno prolazno vrijeme na kućicama.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Pa narod se odmah dosetio kako da prevari sistem, pa su morali da se vrate starom dobro metodom. Terenski rad drugova saobraćajaca i radar u autu
 

Cutac

Prèkaroš
Znam, pomiriš se s tim i dobro.
Nije problem voziti sporo ako sam u zoni u kojoj je to logično. Problem je kad sam u ****i materini, ne znam uopće jel "naseljeno mjesto", tj. jesam li prošao tablu ili nisam, niti pojma blagog imam koje je ograničenje jer sam okružen njivama i kamenjem. I onda normalno da vozim koliko mi paše, ali pazim da nije preko 100.

Isto što mi se dogodilo na putu na more ove godine. U sred krša i šume ograničenje 50 i kamera. Bogu hvala, vozim preko 100, sreća valjda kamera nije bila upaljena.

Evo, tu je faking kamera i ograničenje je 50
1728454157433.png
 

szahtila

Well-known member
Nije problem voziti sporo ako sam u zoni u kojoj je to logično. Problem je kad sam u ****i materini, ne znam uopće jel "naseljeno mjesto", tj. jesam li prošao tablu ili nisam, niti pojma blagog imam koje je ograničenje jer sam okružen njivama i kamenjem. I onda normalno da vozim koliko mi paše, ali pazim da nije preko 100.

Isto što mi se dogodilo na putu na more ove godine. U sred krša i šume ograničenje 50 i kamera. Bogu hvala, vozim preko 100, sreća valjda kamera nije bila upaljena.

Evo, tu je faking kamera i ograničenje je 50
Pogledajte privitak 9806
Ne zamjeri, ali i s lijeva i s desna na slici se vide nekakve ulice
 

Milosh

Test
ne znam uopće jel "naseljeno mjesto", tj. jesam li prošao tablu ili nisam, niti pojma blagog imam koje je ograničenje jer sam okružen njivama i kamenjem.
Izvini, ali to je po meni više problem pažnje vozača. U BiH ima jako puno mjesta gdje naseljena mjesta nisu označena, ali u Hrvatskoj i Srbiji je skroz druga priča što se tiče tabli za naselja i tabli za ograničenja, mi smo kao divlji zapad naspram vas.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne zamjeri, ali i s lijeva i s desna na slici se vide nekakve ulice
Screenshot_2024-10-09-11-26-38-33_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4.jpg
Screenshot_2024-10-09-11-27-42-08_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4.jpg

Ništa što opravdava ograničenje 50.

A gle ovo, Stružec kod Siska, naseljeno mjesto sa ograničenjem 80.
Koliko često bude prometna? Jednom u 15 godina.

Screenshot_2024-10-09-11-28-15-33_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4.jpg
 
Na vrh