C5aš
New member
Pozdrav svim uvaženim članovima foruma.
Imam problema s turbom na svom Citroenu C5, 1.6 eHDI, 84 kw, automatik.
Auto nema snage, posebice u uzbrdici gdje ne može preć 2000 obrtaja. Ma da, ja se tako vozim već dosta dugo (znam, glup sam).
Izbacuje grešku "P2565 - Pozicija turba varijabilne geometrije - Kratki spoj na plus ili otvoreni krug". Prvo sam mislio da je DPF i oni razni elektromagnetski i ostali ventili pa sam to sve zamijenio, ali očito je do turbine.
Pa vas molim za savjet gdje odraditi reparaciju; Pinjušić, Purić, Cepelin, Kirschner, Turbo-Miki?
U Pinjušiću su mi rekli 700€ "nova" turbina, 600€ zamjenska, 400€ reparacija. Purić i Cepelin slično, uglavnom su cijene tu negdje, a/li i nije mi toliko do cijene nego do kvalitetnog popravka. S time da usluga uključuje montažu i demontaža da se majstori ne igraju prebacivanja odgovornosti i pokvarenih telefona. A i puno njih je zatrpano terminima tjednima i mjesecima unaprijed tako da dosta njih niti ne žele raditi montažu/demontažu na samom autu.
Valjda su slične cijene i kod ostalih. Ili da riskiram i nabavim neku polovnu (ali kao provjerenu) za 200-300€.
Inače su mi i u ovlaštenom (AC Prikratki Varaždin) rekli da je do turbine te ponudili zamjensku ili novu.
Dok sam sastrane dobio savjete tipa;
"pa do turbine je, ali ne da je krepala
regulacija turbine je u banani
može biti banalno kao loš vnt ventil, vakum crijevo"
"Ti uvjek sam možeš probat na HLADNOM motoru - vidi da li se krilca VNT-a slobodno pomiču - doslovno ih prstom izvana možeš maknut. Ako su ona OK onda DEFINITIVNO netreba raskapat turbinu nego treba tražit jel vakuum problem, jel famozni N75 ventil (taj je na VAG vozilima pod tom oznakom no radi isto na SVIM vozilima sa VNT turbinom), jel mehanička veza, jel električka veza .."
Iz Čakovca sam, a može preporuka za sjevero zapadni dio Hrvatske i naravno Zagreb ako netko ima dobrog majstora za moje probleme.
Imam problema s turbom na svom Citroenu C5, 1.6 eHDI, 84 kw, automatik.
Auto nema snage, posebice u uzbrdici gdje ne može preć 2000 obrtaja. Ma da, ja se tako vozim već dosta dugo (znam, glup sam).
Izbacuje grešku "P2565 - Pozicija turba varijabilne geometrije - Kratki spoj na plus ili otvoreni krug". Prvo sam mislio da je DPF i oni razni elektromagnetski i ostali ventili pa sam to sve zamijenio, ali očito je do turbine.
Pa vas molim za savjet gdje odraditi reparaciju; Pinjušić, Purić, Cepelin, Kirschner, Turbo-Miki?
U Pinjušiću su mi rekli 700€ "nova" turbina, 600€ zamjenska, 400€ reparacija. Purić i Cepelin slično, uglavnom su cijene tu negdje, a/li i nije mi toliko do cijene nego do kvalitetnog popravka. S time da usluga uključuje montažu i demontaža da se majstori ne igraju prebacivanja odgovornosti i pokvarenih telefona. A i puno njih je zatrpano terminima tjednima i mjesecima unaprijed tako da dosta njih niti ne žele raditi montažu/demontažu na samom autu.
Valjda su slične cijene i kod ostalih. Ili da riskiram i nabavim neku polovnu (ali kao provjerenu) za 200-300€.
Inače su mi i u ovlaštenom (AC Prikratki Varaždin) rekli da je do turbine te ponudili zamjensku ili novu.
Dok sam sastrane dobio savjete tipa;
"pa do turbine je, ali ne da je krepala
regulacija turbine je u banani
može biti banalno kao loš vnt ventil, vakum crijevo"
"Ti uvjek sam možeš probat na HLADNOM motoru - vidi da li se krilca VNT-a slobodno pomiču - doslovno ih prstom izvana možeš maknut. Ako su ona OK onda DEFINITIVNO netreba raskapat turbinu nego treba tražit jel vakuum problem, jel famozni N75 ventil (taj je na VAG vozilima pod tom oznakom no radi isto na SVIM vozilima sa VNT turbinom), jel mehanička veza, jel električka veza .."
Iz Čakovca sam, a može preporuka za sjevero zapadni dio Hrvatske i naravno Zagreb ako netko ima dobrog majstora za moje probleme.