prvi put čujem i ne znam za ta "polja" ID na DS-u i ako opće postoje kod mene. TPMS naravno imam na 2 kolpeta i sam mjenjam gume od prvog dana. i sve radi odlično. prošle zime stavio nove zimske gume i napravljena reparacija TPMS senzora kod vulkanizera.Kako je to kod vas, na drugim Citroenima? Isto samo 4 polja za unos TPMS ID-a? Ili ste uvijek na istim felgama, pa samo gume mijenjate?
Vjerojatno ti je onda vulkanizer "duplicirao" ID TPMS-a tj. sad oba seta imaju iste ID pa ne treba svaki put mijenjati jer BSI prima signal od "istog" senzora, iako je zapravo drugi, na drugoj felgi? Na nekim senzorima je moguće prebisati njihov originalni ID i staviti neki drugi...prvi put čujem i ne znam za ta "polja" ID na DS-u i ako opće postoje kod mene. TPMS naravno imam na 2 kolpeta i sam mjenjam gume od prvog dana. i sve radi odlično. prošle zime stavio nove zimske gume i napravljena reparacija TPMS senzora kod vulkanizera.
nije on "duplicirao" ili bilo što drugo. zimski set izdržao 5 godina pa stavio nove zimske plus "reparatura" jer je prošlo 5 godina i prvi senzori od proizvodnje (cca 8god.). oba seta su na originalnim felgama pa vjerovatno i senzori. kupnjom 2. seta (ljetnog) došao s gumama i senzorima. isti dan otišao samo na provjeru balansa (poboljšali). još mi je i vulkanizer rekao ako bude kasnije poteškoća sa senzorima neka dođem natrag. nije bilo nikakve dijagnostoke i mehaničkog zahvata oko TPMS-a. ili "onog" uređaja za programiranje preko ferkvencije (MHz-a). kasnije (kad je došlo proljeće) sam sàm zamjenio setove i nije bacalo nikakvu grešku.Vjerojatno ti je onda vulkanizer "duplicirao" ID TPMS-a tj. sad oba seta imaju iste ID pa ne treba svaki put mijenjati jer BSI prima signal od "istog" senzora, iako je zapravo drugi, na drugoj felgi?
Mislim da je kod mene na C5 9 (možda i 10) polja, danas sam namonitorao sve 4 zimske gume i odmah je prepoznao senzore.Jučer odradio DIY zamjenu ljetno/zimskog seta!
Ljetne Continental SportContact5 (18") idu na zimski počinak, a kotrljanje preuzimaju WinterContact850 (17").
Oko sat vremena za montažu i još sat za telekodiranje (upisivanje ID TPM senzora) i kontrolu tlaka u gumama i spreman je za zimu!
Blesavo mi je jedino što DS5 nema više polja za unos TPMS ID, nego samo 4 pa svaki put moram jedne brisati i druge upisivati!?
Stari P407 iz 2004. je mogao memorirati čak 10 kotača (4+1 za zimski set i 4+1 za ljetni) pa kad si jednom upisao, to je bilo to! BSI bi prepoznao signal od bilo kojeg seta i nije trebalo svaki put spajati Diagbox...
A onda na 10 god. mlađem autu pametni programeri to maknu i svedu stvar na minimalac (4 polja)? Možda namjerno, da stalno treba hodočastiti u ovl. servise i plaćati sat-dva rada?
Naravno, može to i lokalni vulkanizer riješiti, ali neće ni on besplatno, a neće ni svaki Autel (ili koji god) alat očitati svake senzore. Pa će majstor tražiti da vam ugradi set svojih senzora, itd...
Kako je to kod vas, na drugim Citroenima? Isto samo 4 polja za unos TPMS ID-a? Ili ste uvijek na istim felgama, pa samo gume mijenjate?
Na novom C4 su obični ventili, samo nakon korekcije tlaka treba kliknuti ikonu za inicijalizaciju.Kako je to kod vas, na drugim Citroenima? Isto samo 4 polja za unos TPMS ID-a? Ili ste uvijek na istim felgama, pa samo gume mijenjate?
Bombardirali su niz tvornica za gume u UA, tako da jbg.Jesam li ja nešto propustio ili me samo jebe to što nisam do sada kupio gume za auto u eurima, ali šta je ovo da 205/55/16 zimska guma košta 120 eura?
Šta nije to koštalo 500 kuna?