• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

P: Citroen Saxo 1.5D 2003 (udaren)

franta

New member
Bok ekipa,

dakle žena imala prometnu sa Saxićem, udario ju kamion pri prestrojavanju. Žena je neozlijeđena, ali cijela lijeva strana auta je izubijana. Prijavili smo štetu osiguranju, ali ne očekujemo puno i bojimo se da će osiguranje ići na totalku i ponuditi nam neku simboličnu katalošku vrijednost za vozilo.

Ugrubo, šteta je sljedeća:
- ulupljeno lijevo krilo/bok
- ulupljena prednja lijeva vrata
- ulupljena zadnja lijeva vrata
- ulupljenje karoserije iza zadnjih lijevih vrata
- lijevi retrovizor
- lijevi bočni žmigavac
- bočne lajsne

Auto je u obitelji otkad je kao novi izvezen iz salona 2003. godine, redovno je održavan, utegnut i u njega je ulagano. Motor je 1.5D s nepunih 200.000 km.

Da pridodamo pehu, tjedan dana prije nesreće se vratio s velikog servisa, friško je registriran i bio je spreman služiti nas još godinama.

Od većih ulaganja unazad zadnje 2 godine istaknuo bih:
- kompletna reparacija zadnjeg mosta
- bitumenizacija podvozja
- novi alternator
- nova vakumska pumpa
- zamjena ulja i filtera
- novi akumulator
- nove 2 cjelogodišnje gume (koje sad nisu ni 100km prešle otkad su montirane na vozilo)

Sva ta ulaganja realno nadilaze kupoprodajnu cijenu vozila i malo je vjerojatno da će nam ih osiguranje priznati i isplatiti.

Vozilo se trenutno nalazi u dvorištu ženine firme na zapadnoj periferiji Zagreba. Stakla su čitava, u voznom stanju je, ali nije baš za izlaziti na veću cestu na dulje relacije. Dvorište niti garažu nemamo, tako da ne postoje uvjeti da ga doma skladištimo ili ga sami popravljamo kroz vrijeme.

Ako stavimo nedavnu prometnu na stranu i zanemarimo limarijska oštećenja, auto je mehanički, ovjesno i električki u zavidnom stanju. Ima u potpunosti funkcionalnu klimu i izuzetno lijepo se vozio i malo trošio.

S obzirom da žena svaki dan putuje na posao, nemamo vremena čekati rješenje od osiguranja i morali smo nabaviti zamjenski auto, tako da na kraju igrom sudbine ispada da nam je Saxić sad višak, bio on popravljen iz osiguranja ili ne.

Da se vratimo na početak priče, auto je udaren, tako da se kao takav i prodaje. S obzirom na sve uloženo u njega, nerado bi ga prodali nekom auto otpadu ili da ga se trančira za dijelove. Prednost bi dali nekom tko prepoznaje potencijal preživjelih dijelova i ima uvjete i volju da uz nešto osobnog angažmana i minimalna ulaganja auto vrati na cestu.

Ako se itko vidi u toj priči ili ima kakav dobar savjet ili ponudu, slobodno se javite na PM. Na zahtjev šaljem više slika trenutnog stanja limarije.

Pozdrav,
F.
 

Prilozi

franta

New member
Registriran par dana prije nesreće na sljedećih godinu dana. Vrata se otvaraju i zatvaraju ali ne sjedaju u okvir 100% precizno kao prije udarca.
 

ŽK051

New member
Bok ekipa,

dakle žena imala prometnu sa Saxićem, udario ju kamion pri prestrojavanju. Žena je neozlijeđena, ali cijela lijeva strana auta je izubijana. Prijavili smo štetu osiguranju, ali ne očekujemo puno i bojimo se da će osiguranje ići na totalku i ponuditi nam neku simboličnu katalošku vrijednost za vozilo.

Ugrubo, šteta je sljedeća:
- ulupljeno lijevo krilo/bok
- ulupljena prednja lijeva vrata
- ulupljena zadnja lijeva vrata
- ulupljenje karoserije iza zadnjih lijevih vrata
- lijevi retrovizor
- lijevi bočni žmigavac
- bočne lajsne

Auto je u obitelji otkad je kao novi izvezen iz salona 2003. godine, redovno je održavan, utegnut i u njega je ulagano. Motor je 1.5D s nepunih 200.000 km.

Da pridodamo pehu, tjedan dana prije nesreće se vratio s velikog servisa, friško je registriran i bio je spreman služiti nas još godinama.

Od većih ulaganja unazad zadnje 2 godine istaknuo bih:
- kompletna reparacija zadnjeg mosta
- bitumenizacija podvozja
- novi alternator
- nova vakumska pumpa
- zamjena ulja i filtera
- novi akumulator
- nove 2 cjelogodišnje gume (koje sad nisu ni 100km prešle otkad su montirane na vozilo)

Sva ta ulaganja realno nadilaze kupoprodajnu cijenu vozila i malo je vjerojatno da će nam ih osiguranje priznati i isplatiti.

Vozilo se trenutno nalazi u dvorištu ženine firme na zapadnoj periferiji Zagreba. Stakla su čitava, u voznom stanju je, ali nije baš za izlaziti na veću cestu na dulje relacije. Dvorište niti garažu nemamo, tako da ne postoje uvjeti da ga doma skladištimo ili ga sami popravljamo kroz vrijeme.

Ako stavimo nedavnu prometnu na stranu i zanemarimo limarijska oštećenja, auto je mehanički, ovjesno i električki u zavidnom stanju. Ima u potpunosti funkcionalnu klimu i izuzetno lijepo se vozio i malo trošio.

S obzirom da žena svaki dan putuje na posao, nemamo vremena čekati rješenje od osiguranja i morali smo nabaviti zamjenski auto, tako da na kraju igrom sudbine ispada da nam je Saxić sad višak, bio on popravljen iz osiguranja ili ne.

Da se vratimo na početak priče, auto je udaren, tako da se kao takav i prodaje. S obzirom na sve uloženo u njega, nerado bi ga prodali nekom auto otpadu ili da ga se trančira za dijelove. Prednost bi dali nekom tko prepoznaje potencijal preživjelih dijelova i ima uvjete i volju da uz nešto osobnog angažmana i minimalna ulaganja auto vrati na cestu.

Ako se itko vidi u toj priči ili ima kakav dobar savjet ili ponudu, slobodno se javite na PM. Na zahtjev šaljem više slika trenutnog stanja limarije.

Pozdrav,
F.
Koja je cijena Saxa
 
Na vrh