Ivan
Member
Jucer sam ga malo izveo na autoput, pa evo nekih detalja. Pri 130 km/h okretaji su na 4000. Odvozio sam dionicu od 140 km s ukljucenim tempomatom na 120 km/h. Prosjecna brzina je bila 116 km/h, a potrosnja 7,8. E sad, auto ima tek 3000 km, ne znam da li je ovo dobra potrosnja ili ne, meni se cini dosta. Odvozio sam i nekih desetak kilometara van autoputa sa prosjecnom brzinom 70 km/h, tu je potrosnja smijesna, 4,2. Inace, po gradu mi trosi oko 10 litara, testirano na nekih 600 odvozenih kilometara.
Sto se tice buke, prvo ono dobro. Na autoputu se motor prakticki i ne cuje na visim okretajima, osrednje se cuje strujanje vjetra, ali nije prestrasno. Dok sam se vozio novom dionicom autoputa na kojoj je novi asfalt, buka unutra je bila stvarno minimalna, ali dok sam se vozio po starijiem asfaltu dosta je bilo bucno, cini mi se da bi zvucna izolacija mogla biti i bolja, ali u svakom slucaju ima prolaznu ocjenu.
E, a sada stara boljka...Pri nizim brzinama, odnosno okretajima, gdje se vise cuje rad motora, i dalje imam taj nekakav cudan zvuk. Ono o cemu sam prije pisao sada bih pripisao ispusnom sustavu, tako mi to nekako zvuci.
Sada se kod ubrzavanja cuje nekakav rat rat rat tak tak tak zvuk, kao da nesto melje. Na leru se taj zvuk kad stisnes gas ne cuje, a ne cuje se ni kada u voznji stisnem kvacilo. Po meni, ruzi nesto na spoju izmedju motora i prijenosa snage na kotace (necu se upustati u nikakve izjave o dijelovima da ne provalim kakvu glupost tipa kardan ili nesto sl.jer stvarno nemam pojma kako se sta zove). Ne znam ima li to kakve veze s onim sto mi je Laky spominjao, da ovaj motor ima lanac umjesto remena negdje...
Kad sam digao haubu, cini mi se da slican zvuk dolazi iz onog komada ispred motora koji je prekriven aluminijem i na njemu je nacrtano da se ne dira jer je vruce (toliko o mom znanju dijelova... ).
Sta se svega ostalog tice, auto je mrak! Stvarno sam prezadovoljan sa svim ostalim. Dobro, bilo bi lijepo da ima 6 brzina...Jako je udoban, ne valja se to bas tako jako kako ljudi pricaju, mjenjac nije najbolji koji sam probao, ali isto tako nije ni tako los kako se prica. Kada ljudi koji pljuju ovaj auto shvate da to nije auto za trke i jurcanja, nego obiteljski auto, mislim da ce imati puno bolju sliku o njemu. U svakom slucaju, preporucam.
Sto se tice buke, prvo ono dobro. Na autoputu se motor prakticki i ne cuje na visim okretajima, osrednje se cuje strujanje vjetra, ali nije prestrasno. Dok sam se vozio novom dionicom autoputa na kojoj je novi asfalt, buka unutra je bila stvarno minimalna, ali dok sam se vozio po starijiem asfaltu dosta je bilo bucno, cini mi se da bi zvucna izolacija mogla biti i bolja, ali u svakom slucaju ima prolaznu ocjenu.
E, a sada stara boljka...Pri nizim brzinama, odnosno okretajima, gdje se vise cuje rad motora, i dalje imam taj nekakav cudan zvuk. Ono o cemu sam prije pisao sada bih pripisao ispusnom sustavu, tako mi to nekako zvuci.
Sada se kod ubrzavanja cuje nekakav rat rat rat tak tak tak zvuk, kao da nesto melje. Na leru se taj zvuk kad stisnes gas ne cuje, a ne cuje se ni kada u voznji stisnem kvacilo. Po meni, ruzi nesto na spoju izmedju motora i prijenosa snage na kotace (necu se upustati u nikakve izjave o dijelovima da ne provalim kakvu glupost tipa kardan ili nesto sl.jer stvarno nemam pojma kako se sta zove). Ne znam ima li to kakve veze s onim sto mi je Laky spominjao, da ovaj motor ima lanac umjesto remena negdje...
Kad sam digao haubu, cini mi se da slican zvuk dolazi iz onog komada ispred motora koji je prekriven aluminijem i na njemu je nacrtano da se ne dira jer je vruce (toliko o mom znanju dijelova... ).
Sta se svega ostalog tice, auto je mrak! Stvarno sam prezadovoljan sa svim ostalim. Dobro, bilo bi lijepo da ima 6 brzina...Jako je udoban, ne valja se to bas tako jako kako ljudi pricaju, mjenjac nije najbolji koji sam probao, ali isto tako nije ni tako los kako se prica. Kada ljudi koji pljuju ovaj auto shvate da to nije auto za trke i jurcanja, nego obiteljski auto, mislim da ce imati puno bolju sliku o njemu. U svakom slucaju, preporucam.