Kvačilo

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Zaprešić1969 Zaprešić1969 - isto C4 II? Taj glavni izgleda samo u ovlaštenom...i čekat ćeš par dana. Probaj još Tokić, njih jedino nisam zvao za svoj.
Sad sam išao pokupiti zamjenski cilindar, ne budem kemijao ništa sa sponom, ali da, moglo bi se svašta.
Zanimljiva stvar što mi je spomenuo u CIBu na rezervnim dijelovima, da bi to u biti moglo biti zbog tvrdog kuplunga, što ima i smisla. Tvrđi kuplung, veći otpor, i ta plastikica pukne. Da je mekani kuplung, samo bi klizilo i potencijalno do ovog problema ne bi došlo. Bar prema ovom što mi je rekao čovjek na rezervnim dijelovima. Mislim...od kad sam kupio auto, takav je bio kuplung, uspoređujući tvrdoću sa drugim autima, definitivno puno veći otpor nego kod ostalih, ali to sam pripisivao tomu kao jači je motor, pa je možda zbog toga tako...sad si mislim da možda i nije.
Gledam sad da bi možda i kuplung set promjenio, ne djeluje mi preskupo u Auto Kreši za cca 1500 sa popustom...
 

Zaprešić1969

New member
Zaprešić1969 Zaprešić1969 - isto C4 II? Taj glavni izgleda samo u ovlaštenom...i čekat ćeš par dana. Probaj još Tokić, njih jedino nisam zvao za svoj.
Sad sam išao pokupiti zamjenski cilindar, ne budem kemijao ništa sa sponom, ali da, moglo bi se svašta.
Zanimljiva stvar što mi je spomenuo u CIBu na rezervnim dijelovima, da bi to u biti moglo biti zbog tvrdog kuplunga, što ima i smisla. Tvrđi kuplung, veći otpor, i ta plastikica pukne. Da je mekani kuplung, samo bi klizilo i potencijalno do ovog problema ne bi došlo. Bar prema ovom što mi je rekao čovjek na rezervnim dijelovima. Mislim...od kad sam kupio auto, takav je bio kuplung, uspoređujući tvrdoću sa drugim autima, definitivno puno veći otpor nego kod ostalih, ali to sam pripisivao tomu kao jači je motor, pa je možda zbog toga tako...sad si mislim da možda i nije.
Gledam sad da bi možda i kuplung set promjenio, ne djeluje mi preskupo u Auto Kreši za cca 1500 sa popustom...
C elysee 1.6 blue hdi 2015
C elysee 1.6 blue hdi 2015
Dobio ponudu iz citroen servisa 635 kn ali citav cilindar ....nezamislivo
C elysee 1.6 blue hdi 2015

Dobio ponudu iz citroen servisa 635 kn ali citav cilindar ....nezamislivo
Da znam nekoga ko 3 d skenira i 3d printa....taj bi napravio poso...
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Haha bar to :)

Luđak...imaš neki dobar antivirus ili svakih mj dana reinstaliraš Windoze? :D

Ugl, odlučio sam promijeniti i cijeli kuplung set i taj cilindar i budem miran sljedećih 100tkm što se toga tiče.
Jedino, uzeo sam LuK set u Tokiću danas, samo mi na korpi federi (ova tri mala zavijutka zelena) izgledaju blagorečeno jadno...evo slike, kaj vi velite?

 

milena22

Member
Lijepi pozdrav,trebam savjet kojeg proizvođača kvačila da uzmem,izgleda onaj problem koji sam vam prije rekla da mi motor ne radi kako treba može biti od kvačila jer sam neki dan čula neko zveckanje,kad sam stisnula kvačilo prestalo je ( to je moje mišljenje ;)),a i nekako mi se čuje u leru.A isto tako me zanima i set zubčastog i klinastog remena od koga da uzmem.Hvala vam
 

Memphis

Active member
Haha bar to :)

Luđak...imaš neki dobar antivirus ili svakih mj dana reinstaliraš Windoze? :D

Ugl, odlučio sam promijeniti i cijeli kuplung set i taj cilindar i budem miran sljedećih 100tkm što se toga tiče.
Jedino, uzeo sam LuK set u Tokiću danas, samo mi na korpi federi (ova tri mala zavijutka zelena) izgledaju blagorečeno jadno...evo slike, kaj vi velite?

To što tebi izgleda jadno je samopodešavajuće kvačilo, daleko bolje od običnog.
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Razlika je u potisnom ležaju i promjeru lamele/korpe. Prvi je sa hidrauličnim potisnim i promjerom 250 mm drugi set je sa običnim potisnim i promjerom 240 mm.
Hvala ti na info. A koliko vidim po SKU sa njihove stranice i ovom gore fotkom otprije, meni treba taj drugi: 624 3417 00.
I ne zaboraviti i vodeću čahuru haha
 

szahtila

Well-known member
Kad smo već kod kvačila, kako znati da je kvačilo pri kraju, dakle prije no što proklizi? Jel visina pedale, odnosno prazni hod pedale ikakav indikator?
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Jeste, mada na Punto recimo ima jako dugačak hod i hvata pri vrhu i novo. Onda druk kada je dotrajao ne odvaja kako treba
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Onda druk kada je dotrajao ne odvaja kako treba
Ovo je meni trenutni pokazatelj. Ujutro kada je hladno, ne mogu ubaciti u brzinu. Onda je zafrkancija pola minute. Kuplun unutra, u treću nagurat, pa probat četvrtu. Opet u prvu probat, pa ne ide, pa treća pa lagano krenut da se namjeste zubci itd. I onda uđe prva ili rikverc...
Drugi pokazatelj, tvrdoća, užasno tvrd kuplung.
Treći pokazatelj, visina papučice. Nisko hvata novi, visoko hvata potrošeni. To je moj dojam na ovom autu, mislim da je na dosta automobila tako.
Ali i ovo što Apokalipso kaže, Punto majka :D
 

szahtila

Well-known member
Ovo je meni trenutni pokazatelj. Ujutro kada je hladno, ne mogu ubaciti u brzinu. Onda je zafrkancija pola minute. Kuplun unutra, u treću nagurat, pa probat četvrtu. Opet u prvu probat, pa ne ide, pa treća pa lagano krenut da se namjeste zubci itd. I onda uđe prva ili rikverc...
Drugi pokazatelj, tvrdoća, užasno tvrd kuplung.
Treći pokazatelj, visina papučice. Nisko hvata novi, visoko hvata potrošeni. To je moj dojam na ovom autu, mislim da je na dosta automobila tako.
Ali i ovo što Apokalipso kaže, Punto majka :D
Koja je normalna kilometraža za zamjenu, naravno uz neku normalnu vožnju, bez naganjanja, bez visokih okretaja i teglenja prikolice?
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Mislim da to ne postoji i nije mjerodavno...previše faktora. Ali može i jako puno i jako malo. Kolko sam bio čuo original i prvo kvačilo, oko 180tkm, zamjenska 90tkm. Al nema pravila. Susjeda na Volvu išao do 300tkm sa prvim setom mislim. I tak. Al neka iskusniji forumaši daju odg na to pitanje...
 

diegos

Well-known member
Da, nema pravila, meni na c3 1.4 otislo na 135k, bez prikolice i skoro niš gradske vožnje, ali sam bio čuo tad za više slučaja gdje odlazi ovako rano
 

Cutac

Prèkaroš
Ovo je meni trenutni pokazatelj. Ujutro kada je hladno, ne mogu ubaciti u brzinu. Onda je zafrkancija pola minute. Kuplun unutra, u treću nagurat, pa probat četvrtu. Opet u prvu probat, pa ne ide, pa treća pa lagano krenut da se namjeste zubci itd. I onda uđe prva ili rikverc...
Drugi pokazatelj, tvrdoća, užasno tvrd kuplung.
Treći pokazatelj, visina papučice. Nisko hvata novi, visoko hvata potrošeni. To je moj dojam na ovom autu, mislim da je na dosta automobila tako.
Ali i ovo što Apokalipso kaže, Punto majka :D
Nije ti to do kvačila, nego do getribe. Kvačilo ako odvoji, odvoji. Ako ne odvaja, onda je do nekog od cilindara (ili propalih pera, ali to bi znao bome).
Ali ovo što ne možeš u brzinu je do getribe i potencijalno ulja, ali poglavito zbog getribe.
Visina papučice ne bih rekao, većina novijih auta uhvati relativno visoko
 
Na vrh