Citroen C5 2.0hdi 100kw 2008g.

Vanmorison

New member
Pozdrav, nakon par godina ponovno se vraćam sa svojom omiljenom markom i modelom iz 2008 godine. Prekrasni srebrni C5 je stigao u našu obitelj. To je treći po redu isti model, ovaj puta je došao sa automatskim mjenjačem. Bas taj mijenjac je ispočetka stvarao masu problema.
Prvo sam uočio miješanje ulja u posudi za antifriz, naravno, mjenjam odmah hladnjak motornog ulja jel znam da im ne to boljka. Medjutim nakon nekoliko čišćenja kompletnog sustava agresivnim tekućinama ulje se i dalje miješalo u antifriz. E sad, ne mogu reci da me nije koštalo živaca, vremena, i ponešto eura da bi detektirao kvar hladnjaka automatskog mjenjača. Uglavnom simptomi osim ulja u antifrizu je i trzanje mjenjača.
E sad kako dolazi do.mjesanja jedne tekućine u drugu. Sve ovisi o temperaturi, tlaku u određenom sistemu, ali da, ulje od mjenjača ulazi u antifriz, naravno dešava se i obrnuta situacija, antifriz ulazi u automatski mjenjač.., ta igra me je stajala oko 400-injak eura ali je napokon riješena.

Nakon toga sam odlučio ugraditi kinesku Junsun 11" multimediju, preporučam svima koji se dvoume u tome. Kinezi su to usavršili, napravili i originalno kućište za nju. Malo muke ali za par sati je sve gotovo, trosak oko 100-injak eura, ovisno koji tip multimedije uzmete.
Trenutno ugradjujem led trake iliti dnevna svijetla, izgleda prekrasno, daje mu agresivan izgled a po mraku se ističe u prometu. To sam pojačao sa Osramovim led H7 žarulja, vidljivost je više nego dovoljna.

Naravno uz servis i ti sitni potrošni dijelovi imam svog metalnog ljubimca starog 15 godina za nekih 5 tisuća eura. Svaki euro uložen, je vraćen ugođajem i doživljajem vožnje C5 poznat po svojoj udobnosti.
Za početak u kratko par informacija, tu sam za primiti bilo koji savjet od Vas, takodjer ako treba i ponešto objasniti sakupilo se nešto iskustva i drage volje ću pomoći.
 

Prilozi

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Pozdrav, nakon par godina ponovno se vraćam sa svojom omiljenom markom i modelom iz 2008 godine. Prekrasni srebrni C5 je stigao u našu obitelj. To je treći po redu isti model, ovaj puta je došao sa automatskim mjenjačem. Bas taj mijenjac je ispočetka stvarao masu problema.
Prvo sam uočio miješanje ulja u posudi za antifriz, naravno, mjenjam odmah hladnjak motornog ulja jel znam da im ne to boljka. Medjutim nakon nekoliko čišćenja kompletnog sustava agresivnim tekućinama ulje se i dalje miješalo u antifriz. E sad, ne mogu reci da me nije koštalo živaca, vremena, i ponešto eura da bi detektirao kvar hladnjaka automatskog mjenjača. Uglavnom simptomi osim ulja u antifrizu je i trzanje mjenjača.
E sad kako dolazi do.mjesanja jedne tekućine u drugu. Sve ovisi o temperaturi, tlaku u određenom sistemu, ali da, ulje od mjenjača ulazi u antifriz, naravno dešava se i obrnuta situacija, antifriz ulazi u automatski mjenjač.., ta igra me je stajala oko 400-injak eura ali je napokon riješena.
Dobrodošao natrag doma!
Vezano za problematiku sa hladnjacima/izmjenjivačima topline, nadam se da si promijenio kompletno ulje u mjenjaču nakon svih peripetija. Taj mjenjač ne voli ništu drugo osim AW-1 ulja.
Također je uputno napraviti poništavanje brojača izmjena brzina na hidrobloku, može se obaviti kroz FAP aplikaciju.

Želim ti puno bezbrižnih kilometara, a s obzirom na to da živiš u Zagrebu, puno bezbrižnih sati u autu.
 

Vanmorison

New member
Pozdrav, nakon par godina ponovno se vraćam sa svojom omiljenom markom i modelom iz 2008 godine. Prekrasni srebrni C5 je stigao u našu obitelj. To je treći po redu isti model, ovaj puta je došao sa automatskim mjenjačem. Bas taj mijenjac je ispočetka stvarao masu problema.
Prvo sam uočio miješanje ulja u posudi za antifriz, naravno, mjenjam odmah hladnjak motornog ulja jel znam da im ne to boljka. Medjutim nakon nekoliko čišćenja kompletnog sustava agresivnim tekućinama ulje se i dalje miješalo u antifriz. E sad, ne mogu reci da me nije koštalo živaca, vremena, i ponešto eura da bi detektirao kvar hladnjaka automatskog mjenjača. Uglavnom simptomi osim ulja u antifrizu je i trzanje mjenjača.
E sad kako dolazi do.mjesanja jedne tekućine u drugu. Sve ovisi o temperaturi, tlaku u određenom sistemu, ali da, ulje od mjenjača ulazi u antifriz, naravno dešava se i obrnuta situacija, antifriz ulazi u automatski mjenjač.., ta igra me je stajala oko 400-injak eura ali je napokon riješena.

Nakon toga sam odlučio ugraditi kinesku Junsun 11" multimediju, preporučam svima koji se dvoume u tome. Kinezi su to usavršili, napravili i originalno kućište za nju. Malo muke ali za par sati je sve gotovo, trosak oko 100-injak eura, ovisno koji tip multimedije uzmete.
Trenutno ugradjujem led trake iliti dnevna svijetla, izgleda prekrasno, daje mu agresivan izgled a po mraku se ističe u prometu. To sam pojačao sa Osramovim led H7 žarulja, vidljivost je više nego dovoljna.

Naravno uz servis i ti sitni potrošni dijelovi imam svog metalnog ljubimca starog 15 godina za nekih 5 tisuća eura. Svaki euro uložen, je vraćen ugođajem i doživljajem vožnje C5 poznat po svojoj udobnosti.
Za početak u kratko par informacija, tu sam za primiti bilo koji savjet od Vas, takodjer ako treba i ponešto objasniti sakupilo se nešto iskustva i drage volje ću pomoći.
Ovako izgleda cold led strip dnevno svijetlo na Citroenu C5.
Dobrodošao natrag doma!
Vezano za problematiku sa hladnjacima/izmjenjivačima topline, nadam se da si promijenio kompletno ulje u mjenjaču nakon svih peripetija. Taj mjenjač ne voli ništu drugo osim AW-1 ulja.
Također je uputno napraviti poništavanje brojača izmjena brzina na hidrobloku, može se obaviti kroz FAP aplikaciju.

Želim ti puno bezbrižnih kilometara, a s obzirom na to da živiš u Zagrebu, puno bezbrižnih sati u autu.
Hvala, napravio sam nekoliko izmjena,cca 6, nisam imao opcije priključiti ga na uredjaj za ispiranje jel sam donekle sam svoj majstor. Uglavnom sam ubacivao Total Fluidmatic LV MV, tu sam imao neke zavrzlame oko toga ulja jel postoje dvije vrste, Total F. LV MV I Total F. MV LV, nebi čovjek nikada rekao. Očito sam ja stavio pogrešno, ovo prvo tako da opet idem u izmjenu kompletnog ulja, ako.moze molim link ili točan naziv preporučenog ulja.

""Također je uputno napraviti poništavanje brojača izmjena brzina na hidrobloku, može se obaviti kroz FAP aplikaciju""---nisam, može detaljnije objašnjenje..
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Ovako izgleda cold led strip dnevno svijetlo na Citroenu C5.


Hvala, napravio sam nekoliko izmjena,cca 6, nisam imao opcije priključiti ga na uredjaj za ispiranje jel sam donekle sam svoj majstor. Uglavnom sam ubacivao Total Fluidmatic LV MV, tu sam imao neke zavrzlame oko toga ulja jel postoje dvije vrste, Total F. LV MV I Total F. MV LV, nebi čovjek nikada rekao. Očito sam ja stavio pogrešno, ovo prvo tako da opet idem u izmjenu kompletnog ulja, ako.moze molim link ili točan naziv preporučenog ulja.

""Također je uputno napraviti poništavanje brojača izmjena brzina na hidrobloku, može se obaviti kroz FAP aplikaciju""---nisam, može detaljnije objašnjenje..
Uglavnom, kako je ulje u tom mjenjaču doživotno punjenje, hidroblok broji izmjene i prilagođava pritiske prema zaprljanosti ulja.
Kada ide novo ulje, treba hidrobloku "javiti" da obaviti reinicijalizaciju pritisaka i strategije mijenjanja brzina.

Ovo je puna verzija aplikacije. Amazon store
Samo se spojiš bežičnim OBD primopredajnikom, aplikacija će prepoznati tip auta i kompjuter mjenjača. I onda pod izbornikom testovi ili sl. ima opcija poništavanje brojača na 0.

Brzom google pretragom sam našao ova Ravenol. https://www.ravenol.de/en/product/getriebeoel/getriebeoel-fur-automatikgetriebe/ravenol-atf-t-ws-lifetime
Tvoj mjenjač je Aisin Warner TF80-SC. PSA ga zove AM-6.
 

Vanmorison

New member
Uglavnom, kako je ulje u tom mjenjaču doživotno punjenje, hidroblok broji izmjene i prilagođava pritiske prema zaprljanosti ulja.
Kada ide novo ulje, treba hidrobloku "javiti" da obaviti reinicijalizaciju pritisaka i strategije mijenjanja brzina.

Ovo je puna verzija aplikacije. Amazon store
Samo se spojiš bežičnim OBD primopredajnikom, aplikacija će prepoznati tip auta i kompjuter mjenjača. I onda pod izbornikom testovi ili sl. ima opcija poništavanje brojača na 0.

Brzom google pretragom sam našao ova Ravenol. https://www.ravenol.de/en/product/getriebeoel/getriebeoel-fur-automatikgetriebe/ravenol-atf-t-ws-lifetime
Tvoj mjenjač je Aisin Warner TF80-SC. PSA ga zove AM-6.

Hvala ti, evo pronašao sam navedeno ulje, naručio odmah par litara.
Što se tiče dijagnostike super preporuka za svakodnevno korištenje. Inače mi je dostupna Lexia. Prihvaćam svaki savjet, dapače dobrodošao je.
Primijetio sam u vožnji da nije to kako bi trebalo funkcionirati. Fali mu uglađenost.
Lijepo objašnjeno, svaka čast...

1000004929.jpg
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Hvala ti, evo pronašao sam navedeno ulje, naručio odmah par litara.
Ima dvije specifikacije JWS-3309 i JWS-3324.
JWS-3309 je za Euro 4 aute, JWS-3324 je za Euro 5 aute tj. za tzv. AM-6 ver. 2
Inače mi je dostupna Lexia.
Super, onda ti ne treba nikakva alternativna. Jer većina ljudi nema Lexiu.
Samo treba unutra pronaći, a ne sjećam se više gdje se nalazi.
 
Na vrh