C5 2011 1.6 HDi Manualni 5brz mjenjac problemi

2011c516HDIm

New member
Pozdrav,

Prije svega, nisam uspio naci slicno iskustvo na formu, ali ako postoji molim referencu.

Vec 3.5 god posjedujem c5 iz naslova, za to vrijeme sam presao nekih 35k km, znaci malo, auto je sad na 130k.

Prije 10ak mjeseci, sam morao zamjeniti plutajuci zamajac i sve sto sto s tim ide, osim cilindara kvacila. Kroz par mjeseci prvo mi se pocelo desavati da u 30% slucajeva nemogu ubaciti u prvu brzinu i rikverc. Zatim sam bio u servisu gdje sam dobio slijeganje ramenima i objasnjenje da je mjenajc ok, ako nekad zapne kaze mi pritisni dva puta. Odem kod drugog majstora koji kaze cilindiri 100%, zamjeni cilindre (barem tako kaze) medjutim nista se nije popravilo, cak sta vise, sad se desavalo da kvacilo propade skroz pa se mjenjac nemoze izbaciti iz prve brzine, sto je vrlo opasno, posebno u kruznom toku. Servis kaze da korpa kvacila vjerovatno nije dobra iako je par mjeseci stara samo.

Povratak u prvi servis gdje mi kazu, da ce ponvo zamjenit citav set kvacila ali da bi bilo sve po PS, trebaju i orginalni cilindri (skupi ko djavo).

Sve se to zamjeni ali ja i dalje povremeno imam problem sa ubacivanjem u prvu, u trenutcima kada se nemoze ubaciti u prvu brzini, dok je noga na kvacilu, vratim u drugu pa opet probam prvu i tako prodje. (Patnja ziva)

Najnoviji simptomi su da kada tek krenem po hladnom vremenu cak i druga brzina postaje probelmaticna za saltanje.

Ako je neko imao slican problem, bilo kakav hint ce bit cijenjen.
 

Rajkan

Member
Ja sam pre par meseci na YouTube slusao Mirka Rašica(pokojni mehaničar)...Klip je bio na temu kako pregledati polovno vozilo pre kupovine...Secam se da je rekao da se menjac pregleda(amaterski)tako sto treba ubaciti u pravu brzinu pa onda u rikverc i ako ima zapinjanja ili sl znaci da je menjački sistem u kvaru...No,ne mora da znači....Neko moje laičko mišljenje,da nije druk lezaj rikno!?
 

2011c516HDIm

New member
Ne bi trebao biti druk lezaj jer je i to zamjenjeno u kompletu sa setom kvacila i plutajucim zamajcem, barem su tako rekli ...

Jedan majstor mi je spominjo neke sajle na mjenjacu al nikad nisam otisao da se to pregleda, iskreno malo mi se povraca od svega sto sad moram opet ici majstoru a 90% da nece se rijesit.
 

Rajkan

Member
Ne bi trebao biti druk lezaj jer je i to zamjenjeno u kompletu sa setom kvacila i plutajucim zamajcem, barem su tako rekli ...

Jedan majstor mi je spominjo neke sajle na mjenjacu al nikad nisam otisao da se to pregleda, iskreno malo mi se povraca od svega sto sad moram opet ici majstoru a 90% da nece se rijesit.
Ma oce,samo malo vremena i strpljenja da se naidje na pravog majstora koji ce rešiti problem...
Mada, moze biti i te sajle da su problem...To se valjda zove birač brzina tako nešto...mislim da se nalazi ispod ručice menjača...Meni na mome C3 je taj birac brzina u "kvaru" al ne obracam puno paznju jer nemam simptome kao vi...Moji su npr da promaši prvu,pa malo neobično ulazi u drugu,trecu i četvrtu(mala zapinjanja),dok peta i rikverc idu lagano...Ja sam na to navikao i meni je ono lagano,dok drugi kad sedne ono kao wtf sta ti je sa menjačem...
Al sad se i setih svoga slicnog slucaja na p106-ici pre 7-8 godina...isto tako mi je ostalo zaglavljen u prvoj i ne moz iščupati nema sanse,pritisnuo kvacilo,zaustavio auto,ugasio i kad sam digao haubu da pregledam sta se desava naisao na problem...Polugice kod kabine iza motora koje se pomeraju kada pomeram ručicu menjača da biram brzine ispale iz lezista od starosti,rdje itd i poluga postala van funkcije i zaglavljena....ja sam odmah na lice mesta vezao zicom te male Polugice i usao u auto, pritisnuo kvacilo i izbacio iz brzine...Tako da mogu biti te sajle ili te polugice palice menjaca...Ako kvacilo odvoji kad vam zaglavi to u prvu i točkovi izgube pogon onda mi menjac deluje okej,a problem mozda pravi sve oko rucice menjaca i biraca brzina....Laik sam i zelim da pomognem nekim svojim iskustvom i mišljenjem...
 
Na vrh