C3 2008 godište - mogući problemi

Agrum

New member
Pozdrav ekipa,
novi sam ovdje, kupio sam C3 2008 godište svojim curama da se nauće voziti nakon položenog vozačkog, jadno auto to možda nije zaslužilo ali eto na njega je pao izbor pa...... . E sad premda je auto prošao tehnički pregled, neke stvari su se pokazale na koje nisam obratio pažnju. Brine me što se metalna konstrukcija ispod centralne konzole s radiom i displayom za upravljanjem klimom jako grije, jedva se da dotaknuti rukom, više s lijeve strane. Auto ima automatsku klima i probao sam sve modove, rad s klimom, sve isključeno i uvijek isto. Druga stvar je da mi je desno zadnje kolo u crveno pri snimanju trapa pa će se guma neravnomjerno trošiti, navodno C3 nema podešavanja zadnjeg trapa i problem bi mogao biti u torzionoj osovini ili ležajevima, tako kaže chatGPT.
Jeli netko imao već iskustva s ovim, posebno s ovim pregrijavanjem. ?
 

szahtila

Well-known member
Jeli netko imao već iskustva s ovim, posebno s ovim pregrijavanjem. ?
Jel vruće samo kad je zagrijan motor? Ako je vjerojatno je neki problem sa zračnim kanalima ventilacije, tj. nešto nije na svom mjestu i puše kamo ne treba
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma nema problema, tu nutra je kiler kabine i tuda teče rashladna koja je vruća.
Ako nekog baš smeta, može se igrati sa termo izolacijom, najjeftinije su mislim one ploče što ljudi stavljaju iza radijatora. Ali taj dio će jednostavno biti vruć čim je auto na radnoj temperaturi.
*naravno, nebi bilo zgorega provjeriti preko neke dijagnostike kako se kreću temperature i dali je sve ok, s obzirom da taj C3 nema očitanje temperature na tabli.

Što se zadnje osovine tiče, internet je u pravu. Podešavanja nema.
Ako sama torzionka nije iskrivljena, onda je moguće da su propali seleni ili je nešto sa glavčinom/ležajem.
 

szahtila

Well-known member
. Ali taj dio će jednostavno biti vruć čim je auto na radnoj temperaturi
Ne bi se složio sa ovim. Naravno da je kiler kabine tu i da je vruć kad je motor zagrijan, ali tu su i klapne za protok zraka prema kabini.Taj dio ispod komandi (a i iznad) klime nikad nije toliko vruć iz jednostavnog razloga jer je kiler više prema motoru. Siguran sam da nešto nije na svom mjestu, ili klapne ili kanali prema kabini i da jw zato taj dio vruć. Kad bi to bila normalna situacija onda bi imao grijanje u kabini i onda kad ga ne želi, npr. ljeti. Pošto imam Peugeot 206 provjerit ću sutra, ali ne vjerujem da si je išta vruće tu gdje on navodi.
 

Agrum

New member
Hvala na odgovorima, probam naći service manual na netu da vidim tu "metalnu konstrukciju" ispod. što bi moglo biti, meni to nikako nije normalno jer mi je prevruće i sad zimi a što će bit ljeti....., klima hladi ali glupo je da se s druge strane kabina zagrijava, inače motor brzo uhvati radnu temperaturu pa se tako i zagrije taj dio, motor uredno prede i tu ne vidim problema, glupo je što nema indikator za praćenje temperature, drugi tjedan kolega s posla dolazi s itim modelom pa ću usporediti....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Od tekućine koja je na oko 90c vas dijeli par milimetara plastike, nema nikakve izolacije. To se može popraviti jedino da se kompletno ukine dovod rashladne u kabinu.

Ispravna klima ljeti najnormalnije hladi kabinu, ovo nema tolikog utjecaja. Ako takneš je vrelo, na par cm osjetiš toplinu, ali u redovnom korištenju je skoro neprimjetno
 

Agrum

New member
Ma nema problema, tu nutra je kiler kabine i tuda teče rashladna koja je vruća.
Nije mi to baš jasno, jeli kroz kiler kabine prolazi u stvari antifriz od hlađenja motora koji mi onda služi kao grijanje, ako je, zašto kad je isključeno grijanje opet imam grijanje, ako ne želim grijanje valjda bi se trebalo zaustavit protok te vruće tekućine-antifriza, kod mene je ta metalna konstrukcija - kiler ,što god da je, ničim izolirana, takneš rukom direktno skoro pa vrelo, možda fali ta izolacija ( s obje strane ) ?
E, ima još, koja bi bila preporuka u Splitu i okolici za servisiranje, da taj zna šta radi, da je pošten a cijene u granicama normale, tražim puno :) ?
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Daj poslikaj tu “metalnu kontrukciju” da vidim o čemu govoriš… rashladna uvijek kola iz motora u kabinu pa van.

Zato je i jedan od “trikova” ako auto pregrijava upaliti ventilaciju i temperaturu na max (uz otvorene prozore).

A što se grijanja kabine tiče, kao što sam rekao, taj dio koliko god je vruć nije bitno utjecao na temperaturu u kabini kada je grijanje ugašeno.
 

szahtila

Well-known member
rashladna uvijek kola iz motora u kabinu pa van.
A regulira se protok zraka koji grije kabinu, preko klapni
Evo iz prve ruke. Zagrijan motor(85°),ugašeno grijanje i klima, dio kod kilera nešto topliji od ruke. Upaljena klima na max hlađenje, i dalje isto kod kilera. Upaljeno grijanje na max, neznatno toplije od prethodnih primjera.
 
Posljednje uređivanje:

Agrum

New member
Daj poslikaj tu “metalnu kontrukciju” da vidim o čemu govoriš…
Slikat ću, bome kod mene je jako toplo u kabini, možda ja ne znam rukovati, auto ima automatsku klimu ( valjda, ako mogu mijenjati temperaturu ili staviti u auto mod ) pretpostavljam kad na display-u nema a/c da tad ne radi ni grijanje ni hlađenje a opet je jako vruće.
 

szahtila

Well-known member
Slikat ću, bome kod mene je jako toplo u kabini, možda ja ne znam rukovati, auto ima automatsku klimu ( valjda, ako mogu mijenjati temperaturu ili staviti u auto mod ) pretpostavljam kad na display-u nema a/c da tad ne radi ni grijanje ni hlađenje a opet je jako vruće.
Kad nema A/c nema hlađenja, grijanje radi i dalje ako podesiš na visu temperaturu nego sto je u kabini. Imaš tipku Off za potpuno gašenje. Ako je na auto sama bira otvore (ovisno da li mora zagrijati ili rashladiti) na koje će puhati i drži konstantnu temperaturu na koju podesiš
 

drmrgood

New member
Imam Citroena 2006.
Potencijalni problemi su ti:
Truljenje pragova, mogući problemi sa termostatom rashladne tekućine (često treba zamjenu), izgaranje žarulja u prednjim farovima cca svakih dva-tri mjeseca.
Što se ostalog tiče Citroen je toči-vozi, uz redovne male servise (svjećice, ulje, filteri). Tu i tamo treba promijeniti diskove i pločice (cca svakih 50000 km).

Ono što se meni osobno ne sviđa je letva na struju koja kad rikne baci te u trošak od 1000 €.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ok, to sam i mislio... sve je u apsolutnom redu, nema nikakvih problema.
To nije 'metalna konstrukcija' već plastične cijevi rashladnog sistema i plastični poklopac kućišta kilera kabine.

Znači ponavljam, od tekućine koja je na cca 90c te dijeli par milimetara plastike i normalno da će biti vrelo na dodir.

Ako te smeta, pravac Bauhaus i uzeti toplinsku izolaciju za cijevi, obući ove dvije i probati nekako pokriti poklopac kućišta.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Moj je iz tvornice došao ovako kako je na fotki, nikakvi dodatni poklopci preko toga.
 

Agrum

New member
Probam nešto navući preko toga, svima hvala na trudu, je staro auto ali ja volim čuvati pa imate kakve preporuke za tekućine, ulja filtere, što c3 ljubi.......
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ovaj moj bivši je sigurno na nekih 300tkm... kod mene je većinom bio na Totalu 7000 i 9000. Filteri kako kad, dobar je i Filtron ako ih mjenjaš ispod 10tkm.
 
Na vrh