Nisam, moj buraz zna Limu (Tonija koji vozi Spačeka a on zna Frulu pa su ga zvali) i ja sam uzeo njegov broj da imam pa se našao s čovjekom.Aha,znaći ti si taj koji me tražio broj od Frule.
interesantno... samo nisam ga pitao jel auto normalno koči, podiže se... Postoji samo jedno crijevo koje vodi do pumpe, zar ne?Neka prvo provjeri, ful pazljivo da mu dovodno crijevo iz rezervara u pumpu nije negdje napuklo. Znaci da dobro drzi kod spoja na rezervaru i na samoj pumpi.
Pumpa u pravilu ne ode odjednom, jedino da je negdje popustio spoj na tom gumenom crijevu pa vuce zrak umjesto ulja.
Sama pukotina se mozda nece vidjeti i ulje tu nece curiti van jer je podtlak, zato treba pazljivo gledati i malo probati dal je koji kraj crijeva labav...
Misliš da je do toga došlo...jurapz
Pumpa je dala svoje, zamjena dok nije negdje ostao na putu
Razumijem, hvala.Da, sam upravljacki ventil za servo, ono ja vrhu puza letve je od ZF-a.
Opet, nema zasebnog sigurnosnog ventila. Sve je rjeseno unutar tog upravljackog ventila ZF-a. On funkcionira na razlici polozaja rotorica i kucista ventila, kad se prestane okretati volan, prestane se slati pritisak u servo.
Na starijim sustavima serva, koji su imali 6-klipnu pumpu (samo jedan izlaz) je bio i razdjelnik protoka. Unutar razdjelnika je postojala opruga (tj. prekotlacni ventil) koja se kalibrirala i koja je ogranicavala dovedeni pritisak u servo kad je volan ful smotan. Ali nebitno to!
Ako ne radi servo, prvo se gleda dali ima ulja, pa dali pumpa radi, pa tek onda dali radi ventil (puz letve). Jer on kad rikne, najcesce pusta ulje na van...