Re: Iskustva s reklamacijama
Evo me narode, u telefonskom pozivu sam razgovarao sa ženskicom i tražio sam da mi pripremi papirnato zašto su me točno odbili, tako da imam dokumentaciju i da ću istoga trena doći tamo po to, da bi ona na to rekla, "sve u redu gospodine, dodjite". Dodjem ja sada tamo i tražim opet Sašu tu dokumentaciju, da bi me čovjek bljedo pogledao, koda je duha vidio, i kaže, "mi ne dajemo nikakvu dokumentaciju našim strankama, to je interno izmedju nas i CH, odite se žaliti u Citoren Hrvatska!!", i tako ja popizdim totalno i steram ga u 3 pm, nasred salona i odem ljepo nazovem CH, gospodićna mlada me odmah ljepo primila i porazgovarala, te mi je dala di točno da se žalim, napisao sam žalbu i na Automehaniku i na CH, i ljepo sam napisao predivni poduži članak na mail koji će ljepo objaviti uskoro u novinama!!!! Pa ćemo vidjeti što će dalje biti... sada fino čekam odgovor od CH.
Upravo tako. Mislim, serem im se na lajsnu, ako ne mogu to promijeniti... Koji ciganluk, nemam druge riječi. Pa kako si ti istrgnuo tu lajsnu, nisi je kopao sa šarafcigerom van. Otpala je od normalne upotrebe u 4 mjeseca...
Sretno!
Baš sam gledao tu lajsnicu malo, pa to je nemoguče potrgati rukama, ima cijeli gornji i cijeli donji dio utore koji se zakače na volan .. i 3 velika glavna utora kao kvačice koji se stisnu unutra u volan i još k tome je sve zaljepljeno sa nekim super ljepilom, to rukom potrgati i izčupati je nemoguče, ja nemam nikakvih oštečenja na volanu i nigdje nema oštečenja niti na lajsni .. samo su ostale te 3 kvačice unutra u volanu puknute. Živa sramota za Automehaniku da nemogu opširnije objasniti kao servis CH za garanciju i stati na stranu klijenta! Nego me oče oderati za lovu, koju i onako nemam niti želim davati!
Ovo sam poslao u CH:
Poštovani,
Imam potrebu da se žalim na vas i vaše usluge u firmi Automehanika d.d. te na odbijanje garancije.
Najme vrlo sam ogorčen na usluge od strane Automehanika d.d. isto tako na njihov način rada, nisu htjeli niti poslikati niti pogledati moj problem, samo je preko volje mi rečeno da tu nema se što, nego da MORAM naručiti volan vrijedan 4000kn, zato što te ukrasne lajsnice nema posebno za kupiti, nakon natezanja više od 2 dana, rečeno mi je od strane Automehanika d.d. da mi je odbijem zahtjev za reklamaciju, te da je mehanički uklonjen dio na volanu, točnije ukrasna lajsna, što nikako nije točno!!!
Ta ukrasna lajsnica mi se odvojila sa volana u vožnji, najme na putu na posao sam skretao u uličicu i ta lajsnica mi je ostala u ruci, pri tome mi je volan pobjegao i umalo da nije bilo goreg slučaja od ove lajsnice. Nikako nemogu shvatiti da se mene optužuje za uklanjanje nasilno te lajsnice, pa jeste li vi probali ukloniti tu lajsnicu? Jeste li vidjeli slike? Sve i da netko proba to mehanički ukloniti sigurno nebi to uspio rukama! Vidi se da nikakvih oštečenja na volanu nema!!! A puknuće lajsnice je ravno koda je netko s laserom to odsjekao! Pa nije nitko toliko lud i bolestan da plati auto 15.000€ pa da si trga djelove s njega i još k tome sa VOLANA!! Ja vas molim da pošteno realizirate moj slučaj i molim da još jednom razmotrite mogučnost zamjene preko garancije, jer nikako nemogu i neču dati 4000kn + za novi volan, ne dolazi u obzir!!! Nebi mi bilo žao da stvarno i jesam to sam polomio, ovako sam samo ljut i ogorčen iz minute u minutu!! Vjerujte mi da nemogu prožvakati i nemogu pustiti ovo samo tako, da me se šalta ko gdje stigne i da gubim svoje vrijeme bezveze! Spreman sam čak otići i u novine dati cijeli ovaj slučaj, razmisliti ću jako dobro o tome.
Automobil je: Citroen C4 (2011 g.)
Automobil je kupljen : 16.04.2011.
Napisao sam ime i prezime i šasiju još uz to.
A za novine to imam prijatelja kojemu cu sve ispricati, samo sam dogovorio kada i gdje da se nadjemo pa će mi on pomoći u tome