Reklamacija - otpala letvica s volana

ledolomac

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

Pa naravno da neces sam ljepit tu lajsnu na NOVOM autu...to nije prijateljski savjet vec samo siguran put da ces sam kupit novi volan :(
Zao mi je sto imas takve probleme i nije vrijeme za velika pametovanja ali zadnji Citroen je bio XM...servisi su bili glavni u Sloveniji i jedan u Beogradu a ostali su mogli promjenit ulje i nista vise...tako je i ostalo nazalost...
Nadam se da ce ti ovo biti zadnji problem ;)
E pa Ivane je li ti ovo ozbiljno. Tek sam sada vidio tvoj post. Dati za novi volan 4000,00 kuna. Da je auto van garancije ili postoji neupitna krivnja vlasnika za oštećenje tada lajsnu ne bi niti stavljao ili bi je ljepio ali sigurno ne bi bio lud ispaliti toliku lovu za volan. Međutim ovdje se neupitno radi o skrivenij mani i greški u proizvodnji jer neznam kako bi netko mogao i zašto kargavati-skidati predmetnu lajsnu.Pravo je na njegovoj strani.Zašto onda postoji garancija.Vjerujem da će to rješiti CH na zadovoljstvo vlasnika
 

Ciki vts

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

Pa ak je to tebi sve tako zajebancija i jednostavno, onda mi ti nabavi tu lajsnu i zakelji, ako nemreš nabavit .. probaj ti onda iskukat 4000kn na cesti pa mi kupi kolo volana... joj sto volim ovakve drkaroše.... uopce ne kanim odgovarati na ovakve glupe postove...
Ja da ti je nabavim?? JA? Pa sta mislis da cu ja tebi traziti lajsne i ljepiti? Bas nemam drugog posla da to radim!

Daj se saberi decko ;)

samo ti cekaj novu lasnu i volan ;)

Međutim ovdje se neupitno radi o skrivenij mani i greški u proizvodnji
op op op... cekaj malo, od 1000 problema koji su ljudi imali sa novim C4 na britanskim i slovenskim forumima niti jedan nije imao ovu gresku ;)

Nije to greska u proizvodnji..
 

Blackking

Kralj
Re: Iskustva s reklamacijama

Ja da ti je nabavim?? JA? Pa sta mislis da cu ja tebi traziti lajsne i ljepiti? Bas nemam drugog posla da to radim!

Daj se saberi decko ;)

samo ti cekaj novu lasnu i volan ;)



op op op... cekaj malo, od 1000 problema koji su ljudi imali sa novim C4 na britanskim i slovenskim forumima niti jedan nije imao ovu gresku ;)

Nije to greska u proizvodnji..
Za sve ima prvi puta, pa i za greške ovakve, ja to nisam polomio i nemože se polomiti, ljepljeno je , jos ima 3 kvacice uzduž kompletne lajsne.. i s gornje i donje strane, gornje i donje su mi čitave .. sredina koda ih je netko prepilio. Dogodi se nekome i dijete ... pa ostane čudno.... pa sad vozi C2 ... pa se C2 pokvari .. ista stvar... :) .. može se svakom desit... pa i prvi put
 

ledolomac

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

Jesi li ti čitao moj prvi post? Te lajsne NEMA u rezervnim djelovima kao nova, nego treba cijelo kolo volana naručiti za 3900kn + montaža cca 4000+ kn, osim toga neču ništa keljiti sam, napisao sam gore Laky-u razlog zašto, osim toga što da mi npr. airbag rokne sada van? i onda vide da sam na svoju ruku to keljio .. tek onda ****arije... eh mozda je tebi glupost .... meni nije glupost 4000 kn bacati....
Pa ova tvoja opservacija ima smisla.To ti se odmah podvodi pod neovlašteni popravak i gubitak jamstva i odgovornosti.Na laptopu pod garancijom mi je riknio adapter, a kako je kabel uz adpter bio malo presavijen u dužini od jedan cm sam zarezao kabel da provjerim da li je neka žica u prekidu.Iz tih razloga su mi odbili garanciju /servis Senso u Zagrebu/ i još su mi htjeli naplatiti dijagnostiku kvara -kojega sam i sam dijagnosticira kao i troškove dostave.Nakon prepiske s voditeljem servisa, na prvi maill nije niti odgovorio pa sam mu poslao drugi da ga upozorim da sam objašnjenje zatražio sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, a što je prva stepenica u proceduri zaštite, i tada mi je odmah odgovorio.Ja sam tvrdio da kabel nema nikakve uzročne veze s kvarom i da je napuknuće kabela nastupilo prije kvara na adapteru a da sam ga samo sigurnosti i opreza radi izolirao da zaštitim sebe i obitelj od strujnog udara. Na kraju smo postigli konsenzus i plati sam adapter a troškove dostave bez konstatacije kvara servis.Ne žele niti u čistoj situaciji ispoštovati jamstvo a što bi tek da imaju osnova za odbitak.Neovlašteni popravak je neovlašteni neovisno od sadržaju i uzročnoj vezi s idućim kvarovima, i to je jedino bitno i presudno za gubitak jamstva.

op op op... cekaj malo, od 1000 problema koji su ljudi imali sa novim C4 na britanskim i slovenskim forumima niti jedan nije imao ovu gresku ;)

Nije to greska u proizvodnji..
Ili je greška u proizvodnji ili je oštećenje nastupilo namjernom mehaničkom radnjom vlasnika.Trećeg nema. Iskreno teško mi je pronaći logički razlog zašto bi netko čačkao oko ove lajsne. Pa ja je jedino taknem u vožnji kad je potrebno više zaokrenuti volan, a što i nije baš tako često. Ona ima estetsku funkciju i atrac. model je i nema. Ali ako je sama otpala dužni su mu zamjeniti cijeli volan ako nije predviđena zamjena lajsne.I to je to.Ako nema tragova oštećenja na lajsni i volanu od mehaničkih utjecaja, kao mogu odbiti garanciju.To je bitno i ne smije im se dozvoliti da nam se rugaju.Ja mu vjerujem da je sama otpala.
Èitajući i opservacije o mjenjaču i šaltanju sretan sam što moj ima drugu getribu i šest brzina, pa nema opisanih problema.Ipak se isplatilo u početku dati više novaca
 

IvanDs

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

E pa Ivane je li ti ovo ozbiljno. Tek sam sada vidio tvoj post. Dati za novi volan 4000,00 kuna. Da je auto van garancije ili postoji neupitna krivnja vlasnika za oštećenje tada lajsnu ne bi niti stavljao ili bi je ljepio ali sigurno ne bi bio lud ispaliti toliku lovu za volan. Međutim ovdje se neupitno radi o skrivenij mani i greški u proizvodnji jer neznam kako bi netko mogao i zašto kargavati-skidati predmetnu lajsnu.Pravo je na njegovoj strani.Zašto onda postoji garancija.Vjerujem da će to rješiti CH na zadovoljstvo vlasnika
Krivo si shvatio moj post....ja sam za to da neljepi tu lajsnu posto je auto nov i pod garancijom i takve se stvari moraju reklamirati i biti uvazene!!!
A oni koji mu savjetuju da ju sam poljepi su ljudi koji nemaju pojma i mi s takvima u Slavoniji šljive tresemo :boks:
 

ledolomac

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

Krivo si shvatio moj post....ja sam za to da neljepi tu lajsnu posto je auto nov i pod garancijom i takve se stvari moraju reklamirati i biti uvazene!!!
A oni koji mu savjetuju da ju sam poljepi su ljudi koji nemaju pojma i mi s takvima u Slavoniji šljive tresemo :boks:
Ok.;)Krivo sam te razumija.Blackking je ljut i ima problem oko čega bespotrebno mora gubiti energiju i nervirati se pa ga ne treba i dodatno provocirati. Kupio je novi auto kojega skupo plaća očekujući da upravo što je novo mora kao takvo i funkcionirati i služiti mu odnosno da za nepredviđene kvarova izvan njegovog utjecaja ima garanciju koja će ih i sanirati.
 

IvanDs

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

Ok.;)Krivo sam te razumija.Blackking je ljut i ima problem oko čega bespotrebno mora gubiti energiju i nervirati se pa ga ne treba i dodatno provocirati. Kupio je novi auto kojega skupo plaća očekujući da upravo što je novo mora kao takvo i funkcionirati i služiti mu odnosno da za nepredviđene kvarova izvan njegovog utjecaja ima garanciju koja će ih i sanirati.
Sve ok :) Ja sam se mozda malo nespretno izrazio a htio sam komentirati one koji savjetuju da lijepi lajsnu sto je naravno glupo i da takvi savjeti da ju sam zaljepi nisu prijateljski.
Nadam se da ce Blackking to sto prije rijesiti i nastaviti uzivati u c4 :cool:
 

Blackking

Kralj
Re: Iskustva s reklamacijama

Ok.;)Krivo sam te razumija.Blackking je ljut i ima problem oko čega bespotrebno mora gubiti energiju i nervirati se pa ga ne treba i dodatno provocirati. Kupio je novi auto kojega skupo plaća očekujući da upravo što je novo mora kao takvo i funkcionirati i služiti mu odnosno da za nepredviđene kvarova izvan njegovog utjecaja ima garanciju koja će ih i sanirati.

Jesam ljut sam, meni ta lajsnica zapravo ništa ne znači u životu, komadić glupe plastike, istina mogu je zakeljiti i nikome ništa, ali neću im dati taj gušt, više se tu ne radi samo o tome da oni meni promjene, nego je stvar principa, pa bezobrazni su, ako su oni takvi prema nama strankama, e pa bit ću i ja malo naporan i tražiti neka prava. Pogtovo zato što nisam budala da me se vesla i savjetuje da kupujem obruč volana cijeli radi nekakve plastikice, to je ziva sramota za Citroen.
 

Marko

Well-known member
Re: Iskustva s reklamacijama

Blackking, ako je sve istina kaj si napisal u ovome postu - pišem sljedeće:

Zbog emocija gledate problem s krive perspektive - problem je salon gdje si auto kupio i ljudi koji rješavaju tvoj problem... Ljudi koji zarađuju za kruh u tom salonu/servisu si za 20 kuna (lijepilo) ajde 50 kuna ( dva lijepila) dovode u pitanje reputaciju / tržišnu poziciju / gubitak kupaca! TO JE PROBLEM.. I dok je takvih za kupce nikad neće biti dobro.

Dečki tu sa foruma koji ti daju savjete ne misle ništa loše, a svatko je slobodan dati komentar. Riješi slučaj na način koji ti misliš da je za tebe u redu i naravno hitno mijenjaj servis...
 

deda

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

Eto,toliko o strućnost i volji za poslom ,ljudi koji rade na određenim poslovima,a s druge strane motivacija djelatnika,zbog ćega bi se netko zajebavao s nekim problemom kada vidi koga i zašto i gdje i za koju lovu zapošljava vlasnik određene firme,kao da će ti ljudi imat neke koristi ako stranki izađu u susret,imaće samo problema sa nadređenima i to je uglavnom razlog zbog kojeg i dolazi do svega toga.Nešto slićno,što sam napomenuo u raspravi o gumama.
 

Blackking

Kralj
Re: Iskustva s reklamacijama

Evo i odgovora od CH, prije odgovora sam i razgovarao sa gospodićnom u CH, te sam iz razgovora zaključio da oni unaprijed imaju odredjeno što odbiti a što ne, to sam čak i izvukao iz nje, najme moj predmet je odbijen. To mi je čak rekao i Saša u servisu nevoljko i bez volje da ce me odbiti. Radi se o tome da oni na temelju ovlaštenog servisa i njihovog stručnog tima koji dobije slikice od servisa donosi zaključak i odredjuje prihvačanje ili odbijanje predmeta. Zatim sam tražio da me prime tamo kod njih u Turininu 5 pa neka pogleda taj stručan tim dali je to stvarno ukonjeno "mehaničkim vanjskim utjecajem", no odgovor je: "Nemamo predvidjeni dio za stranke gdje bi pogledali vaš predmet, samo na osnovu ovlaštenog servisa zaprimamo reklamacije", u prijevodu, bez slikica ovlaštenog servisa i obrazloženja njihovog, nema niti reklamacije, a oni mogu natrkeljati što god žele. Sve u svemu ništa od svega toga, sljede novine, i posjeta gazdi u Automehanika d.d. ... eto toliko od mene ... ostao razočaran. :)

Obrazloženje:

Predmet: Reklamacija - odgovor,

Poštovani gospodine,

Osnovom vašeg prigovora koji smo zaprimili dana 06. rujna 2011.g., obavještavamo Vas da nismo u mogučnosti prihvatiti Vaš zahtjev.

Naime, osnovom mišljenja stručnih službi do oštećenja kromirane lajsne volana na Vašem vozilu došlo je zbog mehaničkog vanjskog utjecaja, te se stoga saniranje oštećenja ne može tretirati po garancijskim principima.

Molimo Vas da prihvatite naše žaljenje zbog nastalog problema, no obzirom na nevedeno ne postoje osnove za prihvaćanje Vašeg zahtjeva.

S poštovanjem,


Odjel reklamacija
Citroen Hrvatska d.o.o.
 

prignis

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

Probaj kontaktirati emisiju Potrošački kod HRT-a, mislim da bi sad na jesen ponovno trebalo krenuti emitiranje. Evo ti kontakti:

"Ukoliko imate slučaj koji želite prijaviti u potrošački kod to možete napraviti e-mailom na [email protected] ili na telefon redakcije potrošačkog koda 01 6119 222."
 

Blackking

Kralj
Re: Iskustva s reklamacijama

Ima ti autić kasko?
Ima naravno, planirao sam prije isteka police to popravljati kompletno sa manjim ostecenjima na braniku i vratima, koje mi je neka budala na parkingu slozila, skoro se nevidi, ali volio bih to sanirati.
 

Marko

Well-known member
Re: Iskustva s reklamacijama

Uzmi ponudu za popravak volana i limarije od drugog servisa i popravi kroz kasko.
 

Blackking

Kralj
Re: Iskustva s reklamacijama

Uzmi ponudu za popravak volana i limarije od drugog servisa i popravi kroz kasko.

Dogovorio sam termin sa gazdom u ovome servisu, prvo ću vidjeti što on ima reći na sve to, zatim ću razmatrati dali cu ici dalje, jer ja sam tamo preko poznanstva došao u salon i kupio auto, dobio sam ga povoljnije dosta od ostalih, tako da želim iskoristiti sve svoje resorse :) A sam neču ljepiti jer nedaj bože da nešto krivo tu ispadne, bezobzira što su male šanse za to, pa da mi kasnije to nabijaju na nos i ponište garanciju komplet.
 
Na vrh